Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

post-24-127300278404.jpg

Hét autoprogramma van de BBC.

Gepresenteerd op een informatieve, entertainende en humoristische wijze door Jeremy Clarkson, Richard Hammond en James May. Elke aflevering worden een verschillende dure supercars besproken en steeds rijdt de mysterieuze "The Stig" een power lap in een van deze wagens.

Zonder twijfel het meest bekeken autoprogramma ter wereld.

Bespreek hier verder!

(filmpjes mogen uiteraard :P)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het enige autoprogramma dat me blijft boeien elke aflevering. Komt ook grotendeels door de Britse humor die me wel ligt.

Ik kijk het eigenlijk nooit. Ik ben ook niet zo heel erg geinteresseerd in auto's. Heb onlangs wel een aflevering gezien waarin ze een soort roadtrip door Amerika maakten. Dat was wel vet :).

Link naar bericht
Delen op andere sites

Brad heeft een poosje terug allee dertien of zo seizoenen gedownload en gekeken en ik kreeg er ook wel wat van mee. Sommige eps heb ik helemaal gezien, sommige gemist. Begin me nu wel meer te interesseren in auto's, gek genoeg :D

Link naar bericht
Delen op andere sites

Begin me nu wel meer te interesseren in auto's, gek genoeg :D

Heb ik ook, momenteel een wagentje aan het zoeken om mee te leren rijden (kan opzich al rijden hoor, maar enkel een normale koppeling is voor mij hel), en je staat dan toch wat meer stil bij zaken als kwaliteit van het interieur of de pk's van de wagen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Heb ik ook, momenteel een wagentje aan het zoeken om mee te leren rijden (kan opzich al rijden hoor, maar enkel een normale koppeling is voor mij hel), en je staat dan toch wat meer stil bij zaken als kwaliteit van het interieur of de pk's van de wagen.

Een normale koppeling is nog wel een keer aan te leren, gewoon een keer een grote parkeerplaats zoeken, en gaan proberen. Heb zelf een "breekbak" of wel een auto waar ik de bouw mee op ga (Volvo 440). Kostte mij 600 euro, en rijdt nog steeds. Zelfs nog een half-lederen interieur. Voor de luxe heb ik een Volvo 850, een heerlijk 5 cylinder 2,5 liter. Full option 8-)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja, bij het filmen van (ik denk) reeks 9 filmde Hammond een stuk over de snelste drag-recer ter wereld, De Vampire-Dragster.

Hij heeft 3 runs gedaan.

Run 1: Op de gewone jet-motor

Run 2: Met de na-brander

Run 3: Nog eens met de na-brander

Tijdens run 3 is z'n rechtervoorband aan flarden gegaan en schoot hij naar rechts en is met meer dan 200 km/u in de grond gedoken en over de kop gegaan.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...