randy_roes 22 oktober 2010 gestart Share 22 oktober 2010 gestart De ABC-contest Concept Deze keer heb je 26 liedjes die je moet raden. Elke letter van het alfabet is maar 1 keer gebruikt, namelijk als de eerste letter van de naam van de uitvoerder. (dus als je reeds Metallica hebt moet je niet nog eens zoeken naar Madonna) Het woord "The" telt niet mee, dus bijvoorbeeld "The Rolling Stones" wordt "Rolling Stones" onder de letter R. Duur 2 weken: van 22 oktober tot en met 5 november Awards -zullen nog komen- De zip met de contest ABC Contest.zip Veel succes!!! Link naar bericht Delen op andere sites
RM 22 oktober 2010 gepost Share 22 oktober 2010 gepost (aangepast) Ben je enkel op zoek naar de artiesten of wil je ook dat wij de titels van de nummers geven? Het is overigens wel weer een typische Randy contest... 22 oktober 2010 aangepast door RM Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 23 oktober 2010 gepost Auteur Share 23 oktober 2010 gepost Uiteraard Artiest en Titel En ik begrijp niet echt wat je met een typische randy contest bedoelt, ik heb geprobeerd om zo gevarieerd mogelijk te gaan. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 23 oktober 2010 gepost Share 23 oktober 2010 gepost Cool idee, ik ga hem zeker proberen! Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 23 oktober 2010 gepost Share 23 oktober 2010 gepost Je moet er wel een hoop hebben wil je wat aan de alfabet-hint hebben. Als je nog maar 5 nrs moet wordt het zeker interessant om te kijken welke letters je nog moet en waar je ze eventueel kunt plaatsen. Ook kun je al grote hoeveelheden artiesten afstrepen omdat die met een al eerder gebruikte letter beginnen. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 23 oktober 2010 gepost Auteur Share 23 oktober 2010 gepost Jah, das is het concept. Uiteraard zullen er nog duidelijkere hints worden geplaatst. Na 3 inzendingen volgt een tussenstand, ik heb er momenteel 2 Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 23 oktober 2010 gepost Share 23 oktober 2010 gepost Super gaaf idee Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 27 oktober 2010 gepost Auteur Share 27 oktober 2010 gepost Nog steeds slechts 2 inzendingen. Ik zal maar een tussenstand plaatsen, want het is nog te vroeg voor hints 1- Hinse 2- Ross Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 29 oktober 2010 gepost Auteur Share 29 oktober 2010 gepost Nieuwe inzendingen, dus een nieuwe tussenstand 1- Hinse 2- Ross 3- djkoelkast 4- TMP En uit de goedheid van m'n hart geef ik nu al wat hints voor de nummers die nog door niemand zijn geraden (zoveel zijn het er niet hoor) - Testament - Onbevlekt - Madrid 2005 - ik word gek - 7 December 1941 (ergens dit weekend 26 hints) Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 2 november 2010 gepost Auteur Share 2 november 2010 gepost Met nog 3 volle dagen tot we aan de deadline zitten geef ik jullie 26 hints, 1 per nummer (wat ben ik toch vriendelijk) Ik hoop nog massa's inzendingen! Blauw en Zwart Slaapwel Obama Geen fysische zussen Reeds voorgekomen in "Raad het liedje" Donkey Dead Or Alive Nog een klein beetje Mensen in de liga De witte mannetjes in Star Wars in droog weer Lief klein konijntje had een vliegje op z'n neus Burgie Stijl in Los Angeles Clive Barker Steve+Sky Zonder dit zat je in met een kaars een boek te lezen ipv op het forum te zitten Geen plaats meer Beatrix Twee meisjes.... Modebladen 2 mannen spelen dit live Pakito Numb Tommeke, tommeke, tommeke, wat doet ge nu, .... Wie? 1 letter Tango & Cash Scherpe kledij, man! Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 5 november 2010 gepost Auteur Share 5 november 2010 gepost Nog geen enkele nieuwe inzending Als laatste hint dan maar: de hints staan "alfabetisch": dus de eerste hint heeft betrekking op een groep met de letter 1. Komaan iedereen! Vanavond om middernacht is de deadline én iedereen kan nog winnen! Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 5 november 2010 gepost Share 5 november 2010 gepost Van de nummers die ik al heb gevonden is de hint vrij duidelijk, dus ik ben het met Randy eens dat je zonder veel moeite punten kunt scoren! Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 5 november 2010 gepost Auteur Share 5 november 2010 gepost Een nieuwe tussenstand, Frey komt indrukwekkend binnen op een tweede plaats: 1- Hinse 2- Frey 3- Ross 4- djkoelkast 5- TMP Jullie zien het, alles is nog mogelijk want nog niemand heeft de volle 52 punten! Kom op met die inzendingen! Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 5 november 2010 gepost Auteur Share 5 november 2010 gepost Een nieuwe leider: 1- Frey 2- Hinse 3- Ross 4- djkoelkast 5- TMP Nog 1 uurtje voor de deadline!!! Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 5 november 2010 gepost Share 5 november 2010 gepost Shit, net te laat thuis om er nog wat aan te doen Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 5 november 2010 gepost Auteur Share 5 november 2010 gepost Inderdaad jammer, want het was nipt. Dit is de oplossing: 1 - Gina G - Ooh, aah, just a little bit 2 - Queen - Bohemian Rhapsody 3 - Virtual Zone - Virtual Zone 4 - LA Style - James Brown Is Dead 5 - Prodigy - Out Of Space 6 - Azul y Negro - Me Estoy Voviendo Loco 7 - Iron Maiden - The Trooper 8 - Chemical Brothers - Galvanize 9 - Xzibit - X 10 - Nacht Und Nebel - Beats Of Love 11 - Boudewijn de Groot - Verdronken Vlinder 12 - Jive Bunny & the master mixers - That's What I Like 13 - ZZ Top - Sharp Dressed Man 14 - Safri Duo - Played-A-Live 15 - Kabouter Plop - De Plopdans 16 - Eddie Murphy - Party All The Time 17 - U2 - Sunday Bloody Sunday 18 - Human Leage - Don't You Want Me Baby 19 - Who - Baba O'Reiley 20 - Yazoo - Don't Go 21 - David Guetta ft Akon - Sexy Bitch 22 - Motorhead - Hellraiser 23 - Flo Rida - Right Round 24 - Trans-X - Living On Video 25 - Raymond Van Het Groenenwoud - Maria, Maria, Ik hou van jou 26 - OMD - Electricity De uitslag: 1- Frey (44) *O* 2- Hinse (40,5) 3- Ross (34) 4- djkoelkast (34) 5- TMP (15) Proficiat aan Frey en natuurlijk ook aan iedereen die meedeed. Ik kijk uit naar een volledige muziekcontest gemaakt door Frey (de awards worden morgen uitgedeeld, moet ze nog inladen) Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 5 november 2010 gepost Share 5 november 2010 gepost Ik kijk uit naar een volledige muziekcontest gemaakt door Frey Pfoe, dat wordt nog wat. Toch mooi gedaan in 1 dag. Leve de hints. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 5 november 2010 gepost Share 5 november 2010 gepost Gefeli Frey En het is dat mijn trein zoveel vertraging had, anders had ik nog 3 kwartier gehad om 4 punten in te halen. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 5 november 2010 gepost Share 5 november 2010 gepost Die ik niet had had ik ook niet gevonden ben ik bang Concept was erg leuk! Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 5 november 2010 gepost Auteur Share 5 november 2010 gepost Even toch de verduidelijking van 1 hint: De tommeke, tommeke, tommeke komt door een remix die hier bij ons vrij populair was van Virtual Zone: (op 1:50 en de climax begint op 2:14) en dit is uiteraard het origineel: oh, en de moeilijkste 2 waren uiteraard Raymond van het groenenwoud - Maria, Maria, ik hou van jou en Azul y Negro - Me Estoy Volviendo Loco Toch even Azul Y Negro laten horen, want ik vind dit een van de betere synth-nummers gemaakt: http://www.youtube.com/watch?v=_AwRjVrx9BY Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 5 november 2010 gepost Share 5 november 2010 gepost Gefeli Frey En het is dat mijn trein zoveel vertraging had, anders had ik nog 3 kwartier gehad om 4 punten in te halen. Ik hield je al in de gaten, maar gelukkig stuurde je een andere PM. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 6 november 2010 gepost Share 6 november 2010 gepost Wat staat die vent daar met die gitaar te doen :') Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 6 november 2010 gepost Share 6 november 2010 gepost Wat staat die vent daar met die gitaar te doen :') Wat dacht je dan van een snoerloze gitaar, stroom uit de grond, en een draadloze output op de synths Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 6 november 2010 gepost Share 6 november 2010 gepost Wat dacht je dan van een snoerloze gitaar, stroom uit de grond, en een draadloze output op de synths Tot daar aan toe, alleen je HOORT niet eens een gitaar De beste clip ooit trouwens met zelfs 3 draadloze synths: Al eens een topic over gemaakt, maar deze is zo goed, die moet nog een keer Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 6 november 2010 gepost Share 6 november 2010 gepost Niveautje Bearforce 1. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 6 november 2010 gepost Share 6 november 2010 gepost Niveautje Bearforce 1. Wat een belediging voor deze clip Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 6 november 2010 gepost Share 6 november 2010 gepost Wat een belediging voor deze clip En of.... Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 6 november 2010 gepost Share 6 november 2010 gepost Ik eis een paginagrote rectificatie, openbare excuses en een mondspoelbeurt voor Hinse Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 6 november 2010 gepost Share 6 november 2010 gepost Ai, ik mag dus het boetekleed aantrekken :'( Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 6 november 2010 gepost Share 6 november 2010 gepost (aangepast) Tot daar aan toe, alleen je HOORT niet eens een gitaar De beste clip ooit trouwens met zelfs 3 draadloze synths: Video Al eens een topic over gemaakt, maar deze is zo goed, die moet nog een keer Ik heb nu dan ook een gevoel van; HALLO! DAAR ZIJN WE WEER! 6 november 2010 aangepast door samba-boy Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 6 november 2010 gepost Share 6 november 2010 gepost Ai, ik mag dus het boetekleed aantrekken :'( Zie jij iemand anders de meest briljante clip in de historie van de mensheid vergelijken met Bearforce 1? Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 6 november 2010 gepost Auteur Share 6 november 2010 gepost Dit was genoeg offtopic geleuter na een contest Tijd om dit topic te archiveren en te wachten op Frey's nieuwe contest! Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten