Ga naar inhoud

Wat is het minste liedje van B&A


Aanbevolen berichten

  • Reacties 179
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Ik vind nummers als neef's dierentuin en de prins en de kikker

niet leuk omdat ze niks met het verhaal van de serie te maken

hebben.

Opzich geef ik je gelijk...

Maar nummers die ik erg waardeer (Dierentaal, Zeg stel je nou voor, Had ik nou maar ja/nee gezegd, etc)

Die nummers hebben ook allemaal niets met de serie te maken

Link naar bericht
Delen op andere sites
Minste liedje? Is niet zo moeilijk.. Ik vind dat van Leonardi da Vinci zo'n &%^Lied. Zodra dat komt zet ik hem even ergens anders op.

Waarom? "..was een maanreis een FEIT"

Ik ben het helemaal met je eens

Link naar bericht
Delen op andere sites

Minste liedje? Is niet zo moeilijk.. Ik vind dat van Leonardi da Vinci zo'n &%^Lied. Zodra dat komt zet ik hem even ergens anders op.

Waarom? "..was een maanreis een FEIT"

Okay, ik vind het geen mooi nummer,

nouja, leuk om te horen, maar niet meer dan een paar keer...

Maar ik zap nooit weg *)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Minste liedje? Is niet zo moeilijk.. Ik vind dat van Leonardi da Vinci zo'n &%^Lied. Zodra dat komt zet ik hem even ergens anders op.

Waarom? "..was een maanreis een FEIT"

Jij bent toch niet zo'n mafkees die denkt dat Neil Armstrong in de woestijn stond he?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik merk dat het minst favoriete liedje Leonardo da Vinci/Zo vrij als een vogel is.

Bij mij was dit ook zo, maar ik moet zeggen, ik apprecieer dit lied, samen met Geronimo en Ga naar't bos of naar 't strand.

Terwijl ik echt een afkeer van Een gewaarschuwd mens en Caraïbisch Carnaval begin te krijgen.

Waarschijnlijk zijn dit zo liedjes die je kan leren appreciëren, maar waarvoor je ook wel eens de appreciatie verliest.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik merk dat het minst favoriete liedje Leonardo da Vinci/Zo vrij als een vogel is.

Bij mij was dit ook zo, maar ik moet zeggen, ik apprecieer dit lied, samen met Geronimo en Ga naar't bos of naar 't strand.

Terwijl ik echt een afkeer van Een gewaarschuwd mens en Caraïbisch Carnaval begin te krijgen.

Waarschijnlijk zijn dit zo liedjes die je kan leren appreciëren, maar waarvoor je ook wel eens de appreciatie verliest.

Ik heb het zelfde met de fairries, maar dan wel de klaris versie want die van smorenburg klinkt niet mooi.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik niet, dat gebabbel van Bassie ertussen vind ik storend.

Ja, dat gapraat van Bassie erdoor kan in sommige liedjes vrij storend zijn... Maar in het liedje van "Als maar voort" praat Bassie er ook vaak doorheen, maar daar vindt ik het wel leuk tot zijn recht komen... ^O^

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ja, dat gapraat van Bassie erdoor kan in sommige liedjes vrij storend zijn... Maar in het liedje van "Als maar voort" praat Bassie er ook vaak doorheen, maar daar vindt ik het wel leuk tot zijn recht komen... ^O^

In de oude liedjes vind ik het niet storend.

Maar bvb. in de nabewerkte versie van De Prins en de Kikker vind ik dat gepraat écht zeer storend

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ja, als ik bijvoorbeeld aan het liedje "In Griekenland" denk. Dan heb ik meteen een vakantie sfeer. :)

JA, en zeker met de "clip" erbij... B&A die lekker in het Griekse zonnetje staan te genieten bij een BBQ met Souflaki's erop. En Bassie die aan het meedansen is met de "Sertaki" (al ligt het erg voor de hand dat hij aan het einde in water valt...). Zo vond ik de openingstune van Klaris ook een stuk beter in de Verzonken Stad! *)

*baron* : Wat gebeurt hier?

*b2* : Japie trapte me...

*japie* : B2 begon!

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

JA, en zeker met de "clip" erbij... B&A die lekker in het Griekse zonnetje staan te genieten bij een BBQ met Souflaki's erop. En Bassie die aan het meedansen is met de "Sertaki" (al ligt het erg voor de hand dat hij aan het einde in water valt...). Zo vond ik de openingstune van Klaris ook een stuk beter in de Verzonken Stad! *)

*baron* : Wat gebeurt hier?

*b2* : Japie trapte me...

*japie* : B2 begon!

Eigenlijk brengt de hele serie je al in een vakantiestemming. In het begin als *bas* en *adriaan* uit het vliegtuig stappen. En de opener. Een keer wat anders dan in de andere serie's. :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 4 months later...
Ik vind "Leonardo da Vinci" het minste liedje.

Het is nogal saai vind ik.

Ook enkele nummers uit de Amerika-serie vind ik niet zo leuk, vooral Geronimo & Wij zijn nietig.

klopt, ik vind leonardo da vinci ook het minste liedje...

geronimo vind ik daarintegen wel heel leuk.

Link naar bericht
Delen op andere sites
klopt, ik vind leonardo da vinci ook het minste liedje...

geronimo vind ik daarintegen wel heel leuk.

Ik vindt ze alletwee saai, wat ik wel weer leuk vindt is bv. Jimmy of het Truckerslied.

Link naar bericht
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...