Ga naar inhoud

Wat is het minste liedje van B&A


Aanbevolen berichten

  • Reacties 179
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Ik vind het liedje van de ferry's niet leuk. Dat ligt er ook aan dat ik het die aflevering in Ierland niet leuk vindt.

Geronimo mag er van mij wel uit. En over "Zo vrij als een vogel" ben ik ook niet echt te spreken, zo traag.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Geronimo mag er van mij wel uit. En over "Zo vrij als een vogel" ben ik ook niet echt te spreken, zo traag.

idd gewoon te rustig, bijna slaapverwekkend.

Ook het lied van Clownen uit de reis vol verassingen vind ik zeker niet geweldig. :r

ik bedoel SLECHT

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

idd gewoon te rustig, bijna slaapverwekkend.

Ook het lied van Clownen uit de reis vol verassingen vind ik niet geweldig.

Oh ja, die is nog erger... Ik vind sowieso de liedjes uit de Amerika serie niet geweldig... Caraibisch carnaval mag me ook gestolen worden.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik luister voor mijn gevoel bijna NOOIT naar ''Alles is voor Bassie'' ''Eenzame Bassie''

''Eenzame Clown Blues'' & ''Ik ben een Clown'' :{

de blues vind ik wel mooi, maar dat alles is voor *bas* is een beetje afgekraakt.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik luister voor mijn gevoel bijna NOOIT naar ''Alles is voor Bassie'' ''Eenzame Bassie''

''Eenzame Clown Blues'' & ''Ik ben een Clown'' :{

Toch wel opvallend dat juist de Bassie liedjes het minst populair zijn. het zijn eigenlijk ook allemaal serieuze liedjes (ok op Alles is voor Bassie na dan). Je kunt deze liedjes denk ik ook moeilijker van de scènes in de series horen.

Ik vind bv. 'Ik ben een clown' in de scène zeer goed passen, maar los van de serie zou ik het liedje ook wat saai vinden.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Toch wel opvallend dat juist de Bassie liedjes het minst populair zijn. het zijn eigenlijk ook allemaal serieuze liedjes (ok op Alles is voor Bassie na dan). Je kunt deze liedjes denk ik ook moeilijker van de scènes in de series horen.

Ik vind bv. 'Ik ben een clown' in de scène zeer goed passen, maar los van de serie zou ik het liedje ook wat saai vinden.

Precies, en je wordt er inderdaad ook niet echt vrolijk van. Je zou bijna gaan zeggen dat DAT ook de reden is waarom deze liedjes niet op de CD's staan. :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik vind de liedjes van '....... les' altijd saai. Ik skip ze altijd door. Alhoewel sommige '....... les' liedjes wel leuk zijn.

als kind is het leuk. ^O^ maar nu niet meer

en de oude les liedjes zijn een stuk leuker dan de vernieuwde lessen

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik vind Bohemian Rapsody het minste nummer van B & A. Dat wil zeggen, het origineel van Queen vind ik fantastisch, maar de B & A versie vind ik gewoon slecht.

Daar ben ik het helemaal mee eens. Hadden ze NOOOOOOIT moeten doen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik ga voor liedjes als Geronimo, het Truckerslied en Wij zijn de fairies...

Zo lang!!! Ik hou van korte liedjes, zoals de Spijskaart *)

vind ik ook. alleen het truckerslied heeft wel wat vind ik :)

Link naar bericht
Delen op andere sites

De fairries (of hoe je dat ook schrijft) vind ik na 1 couplet irritant worden en behoort tot de minste liedjes voor mij. Het allerslechtste nummer vind ik echter Pinkie de baviaan :r

Ik vind de liedjes in De reis vol verrassingen juist niet zo slecht, omdat er in die serie relatief toch al weinig liedjes voorkomen :).

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Toch wel opvallend dat juist de Bassie liedjes het minst populair zijn. het zijn eigenlijk ook allemaal serieuze liedjes (ok op Alles is voor Bassie na dan). Je kunt deze liedjes denk ik ook moeilijker van de scènes in de series horen.

Ik vind bv. 'Ik ben een clown' in de scène zeer goed passen, maar los van de serie zou ik het liedje ook wat saai vinden.

bj het liedje alles is voor *bas*

is het te veel bas die zingt in plaats van bassie

snap je?

Link naar bericht
Delen op andere sites
De fairries (of hoe je dat ook schrijft) vind ik na 1 couplet irritant worden en behoort tot de minste liedjes voor mij. Het allerslechtste nummer vind ik echter Pinkie de baviaan :r

Ik vind de liedjes in De reis vol verrassingen juist niet zo slecht, omdat er in die serie relatief toch al weinig liedjes voorkomen :).

Slecht? haha ja het is zo slecht dat het leuk is

maar de allerslechtste liedjes zijn wel 'onze auto rijft op alcohol' en 'bassie en adriaan zijn goed voor alle kinderen' ofzo :P van de plaat Circus... die is echt walgelijk!

Link naar bericht
Delen op andere sites
van de plaat Circus... die is echt walgelijk!

Nooit van gehoord, maar kennelijk mis ik er niets aan.

Onze auto rijdt op alcohol vind ik zelf meer een carnavalesk nummer, voor bij de polonaise.

En om Hinse gelijk te geven: Pinkie de Baviaan: :N

Link naar bericht
Delen op andere sites
DJ heeft wel gelijk als hij zegt dat Pinkie de baviaan lachwekkend (slecht) is :D, maar dat maakt een nummer nog niet goed ;).

Eigenlijk is het toch altijd zo dat gruwelijk slechte liedjes weer lachwekkend worden omdat ze zo slecht zijn?

Maar waar komt dat Pinkie liedje precies vandaan? Is die circus LP gewoon een B&A liedjesproject tussendoor?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Eigenlijk is het toch altijd zo dat gruwelijk slechte liedjes weer lachwekkend worden omdat ze zo slecht zijn?

Maar waar komt dat Pinkie liedje precies vandaan? Is die circus LP gewoon een B&A liedjesproject tussendoor?

Volgens mij is dat 1 van de oudste LP's. B&A zullen hem zelf ook niet zo goed vinden aangezien hij nooit op cd is uitgekomen :)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik vind zo vrij als een vogel verschrikkelijk.....zo traaaaaaag

De clownsblues en Ik ben een clown vind ik ook niets, maar Ook een clown en Clowntje wil ik zijn vind ik weer wel leuk.

Heb een rare smaak :P

Trouwens, De farries vind ik een van de leukere liedjes op dit moment, Ofschoon mijn smaak nog wel eens met een maand kan verschillen :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
DJ heeft wel gelijk als hij zegt dat Pinkie de baviaan lachwekkend (slecht) is :D, maar dat maakt een nummer nog niet goed ;).

pinkie de baviaan & auto op alcohol zijn allebei gewoon slecht. Gelukkig komen die ook niet voor in der series. houden zo ^O^:P

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...
de prins en de kikker is nog wel leuk voor kinderen (zoals ik). maar ik denk dat ouderen dat lied dan irritant gaan vinden met dat doemdideli,doemdideli ofzoiets.

idd zal erg goed kunnen hoor. Maar ik heb het nooit een erg leuk liedje gevonden. :N

Ik ben min of meer opgegroeid met de verzonken stad en de kroon ^O^_O_ . En ik vind de avonturen met *plaaggeest* *b1* *b2oud* *bb* minder leuk en daarmee ook meteen de liedjes.

Maar het gaat ook gewoon nergens over. In de meeste liedjes leer je nog wat. 8)7

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik vind ook dat nummer over Leonardo Da Vinci erg saai... :O

idd heb dat nummer ook nooit echt leuk gevonden. Doe mij maar de liedjes uit de avonturen met *aadbaron* *baron* *b2* *japie* en de rest van de liedjes uit *kapitein* *professor* *joris* want die zijn wel weer leuk. ^O^

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ok nu ga ik het jullie leren:

Fairies

Ja laten we het nu maar zo houden al die verwarring. Maar er staan nu ook weer een paar de zelfde nummers in de charts, jammer.

Kan er niet een lijst komen met alle liedjes met avontuur en cd? vooral met CD.

want ik hab 3 cd maar die heeft mijn zusje 2jaar geleden weggegeven |:(|:( dus weet ik niet meer waar wat op stond. :'(

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik vind de liedjes van '....... les' altijd saai. Ik skip ze altijd door. Alhoewel sommige '....... les' liedjes wel leuk zijn.

de oude lessen zijn wel leuk en dan vooral griekseles uit de verzonken stad ^O^^O^_O__O_

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

de oude lessen zijn wel leuk en dan vooral griekseles uit de verzonken stad ^O^^O^_O__O_

Inderdaad, maar die nieuwe vind ik saai in De reis door Europa.

En de nieuwe versie van Geheime Agenten vind ik ook niet leuk, de oude vond ik juist zo cool.... :N

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Inderdaad, maar die nieuwe vind ik saai in De reis door Europa.

En de nieuwe versie van Geheime Agenten vind ik ook niet leuk, de oude vond ik juist zo cool.... :N

idd die was egt cool 8-)8-) 0,00 en ik 001 _O_

Link naar bericht
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...