djkoelkast Posted December 3, 2010 Posted December 3, 2010 Gisteren: Vandaag: Er ligt momenteel meer dan 25cm sneeuw!
Hinse Posted December 3, 2010 Posted December 3, 2010 Haha, hier in 't midden van het land ligt er hoogstens 1 cm. Mooie foto's trouwens!
djkoelkast Posted December 3, 2010 Author Posted December 3, 2010 Alles is ontregeld hier, post komt maar niet (is hier normaal rond 13u en nu om 16:22 zijn ze er nog niet), mensen komen niet weg, heerlijk die chaos
randy_roes Posted December 3, 2010 Posted December 3, 2010 Hier bij ons was het gisteren verschrikkelijk, we hadden 10cm sneeuw en de winkel lag er verschrikkelijk bij. Vandaag nog niet gesneeuwd, maar morgen hebben we er weer van.
TMP Posted December 3, 2010 Posted December 3, 2010 Hier sneeuwt het de laatste twee dagen niet veel meer, maar er ligt nog steeds behoorlijk wat...
samba-boy Posted December 4, 2010 Posted December 4, 2010 Het is KOUD. Ongelofelijk gewoon. Maar wel mooi, alleen als je erdoorheen moet, door die sneeuw, dat is natuurlijk een ramp/bende. Tenzij je met een vriendin van een helling af gaat met de slee
Ross Posted December 5, 2010 Posted December 5, 2010 (edited) Het sneeuwt hier lekker door. Had zo even geen andere camera bij de hand.. ...moment even bewerken, komt iets te groot er op te staan.... Edited December 5, 2010 by Ross
djkoelkast Posted December 5, 2010 Author Posted December 5, 2010 Hier is het inmiddels flink aan het dooien
Hinse Posted December 5, 2010 Posted December 5, 2010 Ja, het witte landschap verdwijnt als sneeuw voor de zon.
samba-boy Posted December 5, 2010 Posted December 5, 2010 (edited) Mijn hemel, gisteravond had ik ook een spontaan momentje. Ging doodleuk met een mega sneeuwstorm even een sneeuwballetje rollen... Werd uiteindelijk een sneeuwbal waar je 'Oh shit...' op kan antwoorden. (Helaas geen foto's) Uiteindelijk zelfs ZO groot, dat ik die bal niet eens meer vooruit geduwd kreeg in mijn eentje. En vandaag ging het dooien, maar hij staat nog steeds. Nog niet echt veel gesmolten (Gaat wel snel), maar ik hoop tuurlijk wel dat het weer gaat sneeuwen. Keep the ball alive! En ik denk dat ik morgen snel even wat foto's moet maken... Edited December 5, 2010 by samba-boy
djkoelkast Posted December 6, 2010 Author Posted December 6, 2010 Ze waren hier om 7 uur vannacht al weer flink aan het krabben.
Joost Posted December 6, 2010 Posted December 6, 2010 (edited) Hier al een uur lang dichte mist. Hier ook, daarnaast ook de blubberzooi (half weggedooide sneeuw etc). Ik vind dit altijd de wat mindere kant van de winter. Een pak sneeuw is altijd mooi om te zien, maar daarna krijg je altijd een dooiperiode en daarna weer vorst, waardoor die pulpsneeuw weer spiegelglad begint te worden). Geeft ook een wat macaber gehoor, dat geknerp als er auto's overheen rijden. Edited December 6, 2010 by Joost
Ross Posted December 6, 2010 Posted December 6, 2010 Hier was het vanochtend ook goed glad. Eenmaal aangekomen op locatie, wou ik inparkeren (achterwaarts), maar kwam net iets te schuin uit. Dus weer vooruit, maar helaas, pas bij 4000-4500 toeren in de eerste, kwam ik een beetje vooruit
samba-boy Posted December 6, 2010 Posted December 6, 2010 (edited) Vandaag wat foto's gemaakt en een filmpje. Komen in de komende dagen op het forum. Edited December 6, 2010 by samba-boy
Ross Posted December 24, 2010 Posted December 24, 2010 http://www.youtube.com/watch?v=WWW4V3q4GMM http://www.youtube.com/watch?v=fOeXuZ1z_ik
samba-boy Posted December 25, 2010 Posted December 25, 2010 Jeuzus. Dat is een heleboel sneeuw. De video en foto's staan op mijn camera maar heb echt de puf niet nu alles op YouTube te zetten.
Recommended Posts