Hinse Posted April 4, 2011 Share Posted April 4, 2011 Was een mooie aflevering. Hansie werd weer heel geïrriteerd, Barry Hughes wist wat mooie anekdotes, Gerard Joling deed nog even mee, Wilfred was ouderwets irritant en Johan zette Hansie op z'n plek. Quote Link to post Share on other sites
Frey Posted April 4, 2011 Author Share Posted April 4, 2011 Alleen niks met Manolev. Quote Link to post Share on other sites
TMP Posted April 5, 2011 Share Posted April 5, 2011 Leuke aflevering, had inderdaad wel een shirtje van Manolev verwacht... Quote Link to post Share on other sites
Frey Posted May 1, 2011 Author Share Posted May 1, 2011 Die oude beelden van Wilfred. Quote Link to post Share on other sites
Hinse Posted May 1, 2011 Share Posted May 1, 2011 Ook mooi was Profiel gisteren op de KRO met Rene van der Gijp. Quote Link to post Share on other sites
TMP Posted May 1, 2011 Share Posted May 1, 2011 Ook mooi was Profiel gisteren op de KRO met Rene van der Gijp. Die moet ik nog kijken, ga ik zeker eens doen. Kijk de laatste tijd wegens tijdgebrek wat minder VI, vooral die op vrijdag kijk ik zelden... Quote Link to post Share on other sites
Mofskie Posted May 1, 2011 Share Posted May 1, 2011 Was idd een mooie uitzending. Zoals Gijp is er geeneen. Quote Link to post Share on other sites
Frey Posted May 26, 2011 Author Share Posted May 26, 2011 Voetbal International tot 2014 te zien bij RTL _O_ Nog meer VI Oranje dan. Maar Derksen mag daarna natuurlijk absoluut niet met pensioen. Quote Link to post Share on other sites
Frey Posted May 31, 2011 Author Share Posted May 31, 2011 Dat was het weer voor dit seizoen. Ik verheug me alweer op volgend seizoen met daarna natuurlijk weer VI Oranje. Quote Link to post Share on other sites
Hinse Posted May 31, 2011 Share Posted May 31, 2011 Dat was het weer voor dit seizoen. Ik verheug me alweer op volgend seizoen met daarna natuurlijk weer VI Oranje. Haha het is wel even een lange zomer afwachten. Uitzending van gisteren was niet echt geweldig, doch degelijk. Quote Link to post Share on other sites
TMP Posted May 31, 2011 Share Posted May 31, 2011 Van Hanegem vind ik echt niks. Komt inhoudelijk echt vrijwel niks uit en is nogal irritant aanwezig. Doe mij maar Schelvis of Boskamp. Quote Link to post Share on other sites
Hinse Posted May 31, 2011 Share Posted May 31, 2011 Van Hanegem vind ik echt niks. Komt inhoudelijk echt vrijwel niks uit en is nogal irritant aanwezig. Doe mij maar Schelvis of Boskamp. Ben het wel eens wat je over Van Hanegem zei, maar bij Sport1 vind ik hem altijd wel vrij goed commentaar leveren. Ook wel eens grappig om te zien hoe erg René in de verdediging/aanval schoot tegen Willem. Quote Link to post Share on other sites
TMP Posted May 31, 2011 Share Posted May 31, 2011 Ben het wel eens wat je over Van Hanegem zei, maar bij Sport1 vind ik hem altijd wel vrij goed commentaar leveren. Ook wel eens grappig om te zien hoe erg René in de verdediging/aanval schoot tegen Willem. Directe analyse bij een wedstrijd is wel anders dan een voetbal-talkshow. Ik vind het niet zo fijn om naar te kijken bij VI. Quote Link to post Share on other sites
Joost Posted June 1, 2011 Share Posted June 1, 2011 Haha het is wel even een lange zomer afwachten. Uitzending van gisteren was niet echt geweldig, doch degelijk. Misschien gaat die VI versie van de Tour de France, vanaf de Cauberg nog door, maar ik dacht te hebben gehoord dat dit nog verre van zeker was. De slotaflevering was inderdaad niet hoogstaand, eigenlijk was de compilatie aan het einde leuker dan die hele aflevering bij elkaar, Quote Link to post Share on other sites
Frey Posted June 1, 2011 Author Share Posted June 1, 2011 Jammer van Willem, maar hij past gewoon totaal niet meer in VI. Quote Link to post Share on other sites
Hinse Posted June 1, 2011 Share Posted June 1, 2011 Misschien gaat die VI versie van de Tour de France, vanaf de Cauberg nog door, maar ik dacht te hebben gehoord dat dit nog verre van zeker was. De slotaflevering was inderdaad niet hoogstaand, eigenlijk was de compilatie aan het einde leuker dan die hele aflevering bij elkaar, http://sigaarsnor.blogspot.com/2011/06/tour-de-france-variant-vi-oranje-gaat.html Quote Link to post Share on other sites
Frey Posted June 3, 2011 Author Share Posted June 3, 2011 Ben benieuwd of het iets wordt. Ik zal zeker eens kijken naar de eerste afleveringen. Quote Link to post Share on other sites
Frey Posted July 20, 2011 Author Share Posted July 20, 2011 Moet zeggen dat ik Tour du Jour toch wel leuker vind dan ik eerst had gedacht. Maar het is natuurlijk geen VI, dat weer op maandag 1 augustus begint. Quote Link to post Share on other sites
Frey Posted August 30, 2011 Author Share Posted August 30, 2011 Nu al zin in. Quote Link to post Share on other sites
Frey Posted September 2, 2011 Author Share Posted September 2, 2011 Oververmoeide Van der Gijp moet voorlopig rust nemenRené van der Gijp heeft besloten zijn werkzaamheden voor Voetbal International (RTL7) en Evers staat op (Radio 538) voorlopig op te schorten. Dat meldt zijn management vrijdag via een persbericht. 'René heeft de afgelopen tijd teveel hooi op zijn vork genomen en is oververmoeid', zo zegt zijn zaakwaarnemer. 'Als je zo hard werkt als hij, loop je jezelf wel eens voorbij. Dan is rust de beste remedie'. 'Wij hopen, net als hijzelf, dat hij over enige tijd zijn werkzaamheden weer op kan pakken met het enthousiasme dat we zo goed van hem kennen.' http://www.vi.nl/Nieuws-item/206834/Oververmoeide-Van-der-Gijp-moet-voorlopig-rust-nemen.htm Dat is balen. Ondanks het nieuwe kijkcijferrecord, vond ik de laatste aflevering erg matig zonder Gijp. Hopelijk kan hij er gauw weer tegenaan. Quote Link to post Share on other sites
Hinse Posted September 2, 2011 Share Posted September 2, 2011 Jammer inderdaad. Maar meer dan wachten kunnen we niet doen. Overigens, vanaf maandag a.s. begint Harry Vermeegen weer met een nieuw programma na VI. Quote Link to post Share on other sites
TMP Posted September 2, 2011 Share Posted September 2, 2011 Ik kreeg altijd de indruk dat Rene juist een erg relaxed leventje leidde. Jammer dat hij er een tijdje niet bij is. Ik vond Koert Westerman trouwens reuze meevallen als vervanger. Had erger gekund, die Tijl Beckand was bijvoorbeeld echt vreselijk. Quote Link to post Share on other sites
Joost Posted September 4, 2011 Share Posted September 4, 2011 Jammer van Gijpie, maar z'n gezondheid gaat natuurlijk voor alles. Hopelijk kunnen Wilfried en Johnny het gemis van René goed opvangen, zal alleen lastig worden. Net trouwens een mooie steunbetuiging van Jack van Gelder naar Gijp. Quote Link to post Share on other sites
Hinse Posted September 13, 2011 Share Posted September 13, 2011 Gisteren was het wat beter dan de keren ervoor, met name ook door de aanwezigheid van Barbara Barend. Verder is het gauw hopen op een terugkeer van Gijp, want ook qua kijkcijfers is het behoorlijk aan het instorten. Hoewel dat gisteren deels verklaard kan worden door de Waar is de mol-aflevering over Derksen. Quote Link to post Share on other sites
Joost Posted September 17, 2011 Share Posted September 17, 2011 Ben toch wel benieuwd of dit programma serieus een finalist voor de Gouden Televizierring gaat worden. Ik zie Johan al tussen de gladjanussen.... Quote Link to post Share on other sites
Frey Posted October 21, 2011 Author Share Posted October 21, 2011 *O* Terechte winnaar *O* Quote Link to post Share on other sites
Frey Posted October 23, 2011 Author Share Posted October 23, 2011 Heerlijke aflevering was het ook. _O_ Jammer dat Gijp er niet bij was. Quote Link to post Share on other sites
Joost Posted October 24, 2011 Share Posted October 24, 2011 (edited) *O* Terechte winnaar *O* Ik heb gemengde gevoelens over de uitslag. Enerzijds gun ik het VI van harte, maar het blijft jammer dat Wie is de Mol, dat kwalitatief met kop en schouders boven de andere genomineerden uitsteekt opnieuw naast de prijs grijpt. Wat dat betreft begint WIDM wel erg op Het Klokhuis te lijken, die zitten er ook elk jaar naast bij de Gouden Stuiver Maar wat ik al eerder zei: liever VI als winnaar dat TVOH, anders was de finale wel erg voorspelbaar geweest. Edited October 24, 2011 by Joost Quote Link to post Share on other sites
Hinse Posted October 24, 2011 Share Posted October 24, 2011 De overwinning van VI was ook wel erg nipt met maar 37%. VI heeft gewoon een grote vaste schare aan fans die gestemd hebben. WIDM heeft pech dat hun programma altijd op een ander tijdstip in het seizoen plaats vindt waardoor je er als fan een beetje 'uit' bent. Quote Link to post Share on other sites
TMP Posted October 24, 2011 Share Posted October 24, 2011 Ik kijk Voice of Holland niet, maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het gewoon de zoveelste talentenjacht is, dus daar vind ik sowieso niks aan. Wie is de Mol mag ook wel eens winnnen, dat is gewoon een kwalitatief erg goed programma. Quote Link to post Share on other sites
Frey Posted January 16, 2012 Author Share Posted January 16, 2012 Gijp is terug. Rustig begin, maar vrijdag is Boskamp erbij. Quote Link to post Share on other sites
Joost Posted January 17, 2012 Share Posted January 17, 2012 Matige herstart helaas. Gijp zelf had wel weer wat geinige uitspraken, maar verder viel het erg tegen. Zeker gezien de hysterie rond de terugkeer van René. Quote Link to post Share on other sites
Frey Posted January 17, 2012 Author Share Posted January 17, 2012 Ach ja, die hysterie... Natuurlijk begint Gijp wat rustig, anders komt het allemaal zo geforceerd over. Er was verder ook niet zoveel gespeksstof en Van Hanegem is gewoon geen geweldige gast om aan tafel te hebben. Ik heb zin in vrijdag met Gijp en Boskamp weer samen. Ik had toch kippenvel gisteren toen Gijp de hoek om kwam lopen, want het bleef toch wel een beetje spannend. Quote Link to post Share on other sites
Joost Posted January 18, 2012 Share Posted January 18, 2012 Gijp en Boskamp is in elk geval weer reden voor wat 'koekies uitdelen', al zal Jan waarschijnlijk wel wat rustig 'beginnen' naast Gijp. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts