Logitech Posted March 18, 2012 Posted March 18, 2012 (edited) Op vraag van samba-boy upload ik hier wat foto's die volgens hem niet heel gemakkelijk te vinden zijn via internet; ANP foto's dus niet haha Zou leuk zijn als we van jullie ook wat aparte foto's te zien krijgen. Deze 4 heb ik toendertijd via de mail ontvangen; 2 van die foto's waren ook al te zien in een ander topic Edited March 18, 2012 by Logitech
Ben_B&A Posted March 18, 2012 Posted March 18, 2012 WOW! Geweldige foto's! Mochten mensen er meer hebben... keep them coming! Ik heb helaas geen bijzondere foto's...
djkoelkast Posted March 19, 2012 Posted March 19, 2012 Ook hier nog even: Graag allemaal even de regels nog eens doorlezen: http://www.retroforu...tion=boardrules En vooral ook het stuk over wat wel en niet mag in het B&A-gedeelte: http://www.retroforu...iaan-de-regels/ Daarnaast kappen met bashen naar elkaar of flauwe namen gaan roepen en het is ook niet nodig om elke post af te sluiten met groetjes, het is geen mailbox.
Logitech Posted March 19, 2012 Author Posted March 19, 2012 Ook hier nog even: Graag allemaal even de regels nog eens doorlezen: http://www.retroforu...tion=boardrules En vooral ook het stuk over wat wel en niet mag in het B&A-gedeelte: http://www.retroforu...iaan-de-regels/ Daarnaast kappen met bashen naar elkaar of flauwe namen gaan roepen en het is ook niet nodig om elke post af te sluiten met groetjes, het is geen mailbox. volgens mij heb ik bij deze geen enkele regel overtreden?
djkoelkast Posted March 19, 2012 Posted March 19, 2012 volgens mij heb ik bij deze geen enkele regel overtreden? Het was ook in het algemeen bedoeld, niet specifiek voor jou
Logitech Posted March 20, 2012 Author Posted March 20, 2012 Ook hier missen wat posts... Hmm ik zag dit onder een ander topic ook al staan; volgens mij zijn er geen posts weg hier namelijk of bedoel je heel wat anders?
Jelger_de_goochelaar Posted March 22, 2012 Posted March 22, 2012 Dat is vreemd... Waarom draagt Bassie de sleutel om z'n nek op die laatste foto? Adriaan is duidelijk al gekleed in een blauwe blouse, dus het is ruim na De Sleutel en Diamant.
Rick Posted March 22, 2012 Posted March 22, 2012 Die laatste foto zal wel gemaakt zijn na de diamant. Ik denk zo rond de huilende professor. Omdat Bassie een button draagt en die droeg hij ook met de huilende professor
MichaelB Posted March 25, 2012 Posted March 25, 2012 (edited) Die laatste foto zal wel gemaakt zijn na de diamant. Ik denk zo rond de huilende professor. Omdat Bassie een button draagt en die droeg hij ook met de huilende professor Bij de foto op de site staat: Opening overbruggingspaviljoen "De Hoogstraat" door Margriet, hier het clownsduo Bassie en Adriaan met twee olifanten Datum 18 november 1980 Edited March 25, 2012 by MichaelB
Ross Posted April 1, 2012 Posted April 1, 2012 Sorry Jongens, ik moet jullie helaas mededelen dat Bassie en Adriaan zijn omgekomen bij een ernstig ongeluk....
Logitech Posted April 1, 2012 Author Posted April 1, 2012 Sorry Jongens, ik moet jullie helaas mededelen dat Bassie en Adriaan zijn omgekomen bij een ernstig ongeluk.... Hahahaha, heb je die zelf gemaakt?
kuifje Posted April 2, 2012 Posted April 2, 2012 wiwiwiwiwiwiwi ...adriaantje wat doen we nauw..... ..... leuke foto , goed bedacht screenshot van de laatste bassie en adriaan aflevering hahahaha
samba-boy Posted April 3, 2012 Posted April 3, 2012 wiwiwiwiwiwiwi ...adriaantje wat doen we nauw..... ..... leuke foto , goed bedacht screenshot van de laatste bassie en adriaan aflevering hahahaha Damn, ben je 8 jaar ofzo? :')
Ross Posted April 3, 2012 Posted April 3, 2012 Ook voor kuifje, let A.U.B. op spelling, grammatica en interpunctie.
Logitech Posted April 3, 2012 Author Posted April 3, 2012 Ook voor kuifje, let A.U.B. op spelling, grammatica en interpunctie. Interpunctie gebruikt die wel!
kuifje Posted April 3, 2012 Posted April 3, 2012 (edited) dit was maar een lolletje eh,... Edited April 3, 2012 by kuifje
Aad Posted April 9, 2012 Posted April 9, 2012 Hoi heb deze foto ooit gemaakt in het Circus B & A toen het in Vlaardingen stond Groetjes, Aad
Recommended Posts