Melki 1 augustus 2012 gestart Share 1 augustus 2012 gestart Ik had een jaar geleden een foto-contest geopend met als onderwerp Jackie Chan Films. Ikzelf had daar een hele grote puinhoop van gemaakt, dus mij leek het een optie om het over te doen. Uiteraard zijn het allemaal nieuwe foto's. Deze Foto-contest heeft als onderwerp: Jackie Chan Films. Ik heb voor jullie 25 foto's uit willekeurige films van Jackie Chan geselecteerd. Per opgave wil ik de titel van de film. Awards die zijn nog in de maak. De contest eindigt 22 augustus, dus ik geef jullie lekker 3 weken de tijd om alles uit te vogelen! Veel succes! Zip map >> Link naar bericht Delen op andere sites
Melki 4 augustus 2012 gepost Auteur Share 4 augustus 2012 gepost En hij is open! Link naar bericht Delen op andere sites
Melki 6 augustus 2012 gepost Auteur Share 6 augustus 2012 gepost Gaat er nog iemand meedoen? Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 6 augustus 2012 gepost Share 6 augustus 2012 gepost Ik zou heel graag mee willen doen, maar heb nog nooit een Jackie Chan film gezien Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 6 augustus 2012 gepost Share 6 augustus 2012 gepost Ik zou heel graag mee willen doen, maar heb nog nooit een Jackie Chan film gezien Daar zit ik ook mee. Als je leest in de wikipedia heeft hij over de 100 films gemaakt. En de foto's zijn uit willekeurige films ... Ik zie het ook niet zitten om 100 films van Jackie Chan te gaan bekijken ... Als het posters van de films zouden zijn was het waarschijnlijk wel makkelijker. Link naar bericht Delen op andere sites
Melki 6 augustus 2012 gepost Auteur Share 6 augustus 2012 gepost Ik zou heel graag mee willen doen, maar heb nog nooit een Jackie Chan film gezien Daar zit ik ook mee. Als je leest in de wikipedia heeft hij over de 100 films gemaakt. En de foto's zijn uit willekeurige films ... Ik zie het ook niet zitten om 100 films van Jackie Chan te gaan bekijken ... Als het posters van de films zouden zijn was het waarschijnlijk wel makkelijker. Maar jullie zouden toch ook gewoon op Google kunnen kijken? Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 6 augustus 2012 gepost Share 6 augustus 2012 gepost Maar jullie zouden toch ook gewoon op Google kunnen kijken? Inderdaad, dat gaat. Ik heb er eentje ... Dus dat is (nu) toegestaan? Meestal mag dat niet (met de logo's zoeken bv. mocht je niet op plaatje zoeken, wel op beschrijving) Link naar bericht Delen op andere sites
RM 6 augustus 2012 gepost Share 6 augustus 2012 gepost (aangepast) Inderdaad, dat gaat. Ik heb er eentje ... Dus dat is (nu) toegestaan? Meestal mag dat niet (met de logo's zoeken bv. mocht je niet op plaatje zoeken, wel op beschrijving) Je mag met contests geen gebruik maken van applicaties og hulpprogramma's, waarbij je wordt geholpen aan het antwoord door de opgave (een plaatje of een stukje van een nummer in te lezen. Internet (google, youtube, IMDB enz) mag je overal gebruiken volgens de voorschriften @ Melki, ik heb hetzelfde probleem; ik heb nooit een film van jackie chan gezien. ik heb wel de moeite genomen om te bekijken welke foto's je hebt opgeladen, maar ik kan 3 foto's niet openen (wellicht moet je daar nog eens naar kijken) 6 augustus 2012 aangepast door RM Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 6 augustus 2012 gepost Share 6 augustus 2012 gepost Maar jullie zouden toch ook gewoon op Google kunnen kijken? DAT MAAK IK ZELF WEL UIT JA! Link naar bericht Delen op andere sites
Melki 7 augustus 2012 gepost Auteur Share 7 augustus 2012 gepost (aangepast) @RM Ja, goed advies! En over die 3 foto's: Dat zijn PNG-bestanden. Mensen, probeer een beetje uit te kunnen zoeken via IMDB welke foto bij welke film hoort! 7 augustus 2012 aangepast door Melki Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 7 augustus 2012 gepost Share 7 augustus 2012 gepost Nou, nou. Het is vakantie ... Mijn eerste gezochte antwoord telt niet, dus stuur ik niet in. Maar het advies van RM (IMDB) is goed en daar zijn films met plaatjes uit films van Jackie Chan te vinden. Bovendien, als jij ze gevonden hebt moeten wij ze toch ook een beetje kunnen vinden? Link naar bericht Delen op andere sites
Melki 23 augustus 2012 gepost Auteur Share 23 augustus 2012 gepost Oeps! Vergeten gisteren.. de winnaar van deze contest is.. KEETIE! Probleempje is dat ik geen awards heb en ik ben niet zo creatief als het om het maken gaat.. Kan er een admin misschien een award maken? ;D Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 23 augustus 2012 gepost Share 23 augustus 2012 gepost Eehhh Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 24 augustus 2012 gepost Share 24 augustus 2012 gepost En ik zat nog op hints te wachten ... Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 24 augustus 2012 gepost Share 24 augustus 2012 gepost For fuck's sake... Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 24 augustus 2012 gepost Share 24 augustus 2012 gepost Zijn er wel 2 deelnemers met antwoorden dan? Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 24 augustus 2012 gepost Share 24 augustus 2012 gepost Ja joh, dat zie je toch aan die tussenstanden! ...Wacht. Link naar bericht Delen op andere sites
Melki 25 augustus 2012 gepost Auteur Share 25 augustus 2012 gepost Nope.. er is maar een deelnemer! Keetie met 3 punten ;p Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 25 augustus 2012 gepost Share 25 augustus 2012 gepost Nou, goed geslaagde contest dan. :') Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 25 augustus 2012 gepost Share 25 augustus 2012 gepost Nou, ik heb me best wel geamuseerd met het opzoeken en bekijken van de diverse filmscenes. Het was erg moeilijk om de juiste foto's te plaatsen alleen op beschrijving, vandaar het lage aantal dat ik maar heb kunnen vinden. Jammer hoor. Link naar bericht Delen op andere sites
Melki 25 augustus 2012 gepost Auteur Share 25 augustus 2012 gepost Nou, goed geslaagde contest dan. :') Tja.. niemand wou meedoen, op Keetie na dan! Dus ik dacht dat ik Keetie maar dan liet winnen ;p Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 27 augustus 2012 gepost Share 27 augustus 2012 gepost Dat mag ook best, het heeft me een aantal avonden uitzoekwerk gekost.... ,) En ik ben er nog een keertje in dit weekend 'illegaal' mee bezig geweest door de foto's te uploaden, omdat ik alle namen van de films wilde weten. Zelfs Google kon me niet helemaal helpen, er ontbreken nog een stuk of 8. Dus nou mag jij de oplossing geven. Ook zou ik graag de naam van die puntige chinese helmen willen weten. Link naar bericht Delen op andere sites
Melki 28 augustus 2012 gepost Auteur Share 28 augustus 2012 gepost Ach ja, de contest is toch afgelopen, dus zet ik de antwoorden hier openbaar op het topic. 01. Twin Dragons 02. Miracles / Mr. Canton and Lady Rose 03. Winners & Sinners 04. The Cannonball Run 05. Police Story 2 06. Armour of God 07. The Tuxedo 08. Wheels on Meals 09. Battle Creek Brawl / The Big Brawl 10. Drunken Master 2 / The Legend of the Drunken Master 11. Thunderbolt 12. Drunken Master 13. New Police Story 14. Police Story 3: Supercop 15. Project A 16. Rush Hour 17. Police Story 18. Gorgeous 19. Mr. Nice Guy 20. The Accidental Spy 21. The Protector 22. The Young Master 23. The Myth 24. Heart of the Dragon 25. Armour of God 2: Operation Condor Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 2 oktober 2012 gepost Share 2 oktober 2012 gepost Vanavond / vannacht een Jackie Chan film op de tv: Rob-B-Hood! Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten