Logitech Posted January 28, 2013 Share Posted January 28, 2013 (edited) Koningin Beatrix heeft via de RVD laten weten dat ze vanavond om 19:00 uur een toespraak houdt op radio en televisie. Bronnen melden dat ze haar aftreden bekendmaakt. bron: RTL Nieuws http://www.rtl.nl/xl...08-96a85f9df3f1 100% zeker is het nog niet maar het kan haast niet meer uitblijven.. Of heeft iemand hier zo zijn andere bedenkingen over Edited January 28, 2013 by Logitech Quote Link to post Share on other sites
djkoelkast Posted January 28, 2013 Share Posted January 28, 2013 Aankondiging over Friso kan ook nog. Of dat het koningshuis wordt afgeschaft, maar dat zal wel niet. Quote Link to post Share on other sites
Logitech Posted January 28, 2013 Author Share Posted January 28, 2013 (edited) Vandaar dat het woord 'waarschijnlijk' er nog tussenstond! Bij deze is het nu wel zeker, Koningin Beatrix treedt af op 30 april Edited January 28, 2013 by Logitech Quote Link to post Share on other sites
Hinse Posted January 28, 2013 Share Posted January 28, 2013 Mja, wat valt ervan te zeggen. Zeer sympathieke vrouw en ze heeft ook zeker een positieve bijdrage geleverd aan de beeldvorming van Nederland in het buitenland. Maar buiten dat is een monarchie wel een beetje achterhaald, want je kunt staatshoofd worden omdat je toevallig kind van een kongin/koningin bent. Aan de andere kant had die kerel van Groen Links wel gelijk met de opmerking dat er momenteel grotere uitdagingen in de maatschappij zijn dan de monarchie aan te vallen. Het lijkt me voor Willem Alexander moeilijk om Beatrix te evenaren, ze heeft het erg goed gedaan. Quote Link to post Share on other sites
djkoelkast Posted January 28, 2013 Share Posted January 28, 2013 Alleen die plofkop van Prins Pils op de Euro, ik weet het niet. Quote Link to post Share on other sites
jeugdmemories Posted January 28, 2013 Share Posted January 28, 2013 Misschien wordt je portemonnee dan ook wel zwaarder? Ik zeg doen! Quote Link to post Share on other sites
Hinse Posted January 28, 2013 Share Posted January 28, 2013 Het is misschien niet moeders mooiste, maar plofkop? Er zijn toch wel ergere hoofden denkbaar. Quote Link to post Share on other sites
Logitech Posted January 28, 2013 Author Share Posted January 28, 2013 Eens met Hinse! Zelf heb ik niets met het koningshuis maar natuurlijk zijn er heel veel wie het wel geweldig vinden & een ander wat gunnen is nooit wat mis mee Toch vind ik het ergens een beetje jammer dat Koninginnedag 30 april verplaatst naar Koningsdag 27 april, gewoon voor het gevoel :') Quote Link to post Share on other sites
samba-boy Posted January 29, 2013 Share Posted January 29, 2013 Eens met Hinse! Zelf heb ik niets met het koningshuis maar natuurlijk zijn er heel veel wie het wel geweldig vinden & een ander wat gunnen is nooit wat mis mee Toch vind ik het ergens een beetje jammer dat Koninginnedag 30 april verplaatst naar Koningsdag 27 april, gewoon voor het gevoel :') Ik voor het feit dat we de komende jaren dan geen vrije dag meer hebben: 27ste valt komende jaren op een weekenddag. Quote Link to post Share on other sites
Logitech Posted January 29, 2013 Author Share Posted January 29, 2013 Dit jaar is het nog gewoon op 30 april, volgend jaar valt 27 april op zondag maar wordt het gehouden op zaterdag 26 april, dus vanaf 2015 valt het weer op de maandag, 1jaartje op een weekenddag dus Quote Link to post Share on other sites
djkoelkast Posted January 29, 2013 Share Posted January 29, 2013 Koningedag bekt toch niet Quote Link to post Share on other sites
samba-boy Posted January 29, 2013 Share Posted January 29, 2013 (edited) Koningedag bekt toch niet Dat EDIT: Ach, dan hernoemen we het voortaan wel gewoon tot 'De Party van Prins Pils' of 'Koning Kratjes Kloekkloek-feest'. Edited January 29, 2013 by samba-boy Quote Link to post Share on other sites
Joost Posted January 30, 2013 Share Posted January 30, 2013 EDIT: Ach, dan hernoemen we het voortaan wel gewoon tot 'De Party van Prins Pils' of 'Koning Kratjes Kloekkloek-feest'. Gewoon 'Koning Pintenman's Party', blijft het allitereren! Maar verder toch wel mooi dat Trix niet stopt vanwege de zwaarheid van het ambt, maar gewoon omdat ze het tijd vind de jongere generatie de eer te gunnen. Benieuwd hoe Wim-Lex het gaat doen qua uitstraling, Hij zal de beol niet radicaal gaan hervormen denk ik! Quote Link to post Share on other sites
djkoelkast Posted January 30, 2013 Share Posted January 30, 2013 Arme Charles Quote Link to post Share on other sites
Logitech Posted January 31, 2013 Author Share Posted January 31, 2013 (edited) Arme Charles Ik leg de link niet helemaal Edited January 31, 2013 by Logitech Quote Link to post Share on other sites
djkoelkast Posted January 31, 2013 Share Posted January 31, 2013 Ik leg de link niet helemaal Die wacht al 3x zo lang als PP Quote Link to post Share on other sites
Logitech Posted January 31, 2013 Author Share Posted January 31, 2013 Aah op die manier, ik ben weer bij! Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts