Ga naar inhoud

Retro Report - Retro Game Experience in Hilversum, september 2013


Aanbevolen berichten

Op 14 en 15 september 2013 werd voor het eerst de Retro Game Experience gehouden in Beeld & Geluid te Hilversum.

Onze reporter samba-boy maakte een erg leuke reportage die zeker de moeite van het kijken waard is, dus kijk en geniet van de allereerste Retro Report!

Kleine voetnoot: het is relatief onvoorbereid gedaan, vandaar dat op bepaalde punten beeld en/of geluid niet optimaal zijn, maar al met al is het een erg leuke reportage geworden.

[tip: zet hem op HD 720p]

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zeker tof! Benieuwd of je vaker dit soort reportages gaat maken. Welke dag heb je dit geschoten?

En nu snap ik wat je bedoelde met 'wacht maar tot de retro report' ;) Al heb ik vroeger bij mn neefje ook wel op de CD-i gespeeld, oa ook Hotel Mario, en Littil Devil. Vond het toch wel vermakelijk toen :)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zeker tof! Benieuwd of je vaker dit soort reportages gaat maken. Welke dag heb je dit geschoten?

En nu snap ik wat je bedoelde met 'wacht maar tot de retro report' ;) Al heb ik vroeger bij mn neefje ook wel op de CD-i gespeeld, oa ook Hotel Mario, en Littil Devil. Vond het toch wel vermakelijk toen :)

Ik heb dit meteen op de zaterdagochtend/middag van het event gefilmd, zoals ik ook aan het begin van de video noem. ;) En ja, die CD-i was zo meesterlijk, want nadat het spel er dus uitklapte kwam Pierre (de enige echte :D) nog even langs om het spel weer werkende te krijgen. Zoals hij eerder die ochtend dus ook vertelde. _O-

Link naar bericht
Delen op andere sites

Bedankt voor het leuke filmpje, ik ben blij dat het event zo in de smaak is gevallen. We hadden dan ook voor iedereen wat te bieden. :) Trouwens, op Firstlook kun je een paar van de Retro arcade games spelen die ook op de RGE aanwezig waren. Op de stand van Magixbuttons.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...