Y J 2 juni 2004 gepost Share 2 juni 2004 gepost [..]Wat ik me eigenlijk afvraag, waarom hebben ze het nabewerkt? Had dat niet met de muziek te maken? Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 2 juni 2004 gepost Share 2 juni 2004 gepost Had dat niet met de muziek te maken? Zou kunnen, maar in dat eerste fragment (met die dame en die heer) hoor je geen muziek. Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 2 juni 2004 gepost Share 2 juni 2004 gepost [..]Zou kunnen, maar in dat eerste fragment (met die dame en die heer) hoor je geen muziek. Jawel! Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 2 juni 2004 gepost Share 2 juni 2004 gepost Jawel! Ohja, foutje dom!! Maar waarom zeggen ze dan '2 heren' en niet 'een dame en een heer' in de nabewerking? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 2 juni 2004 gepost Share 2 juni 2004 gepost [..]Ohja, foutje dom!! Maar waarom zeggen ze dan '2 heren' en niet 'een dame en een heer' in de nabewerking? en DAT is nou juist de hele tijd de vraag Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 2 juni 2004 gepost Share 2 juni 2004 gepost [..]en DAT is nou juist de hele tijd de vraag Ik denk dat het snel ingesproken moest worden en *bas* er niet aan dacht en de rest van de crew ook niet. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 2 juni 2004 gepost Share 2 juni 2004 gepost Ook stom is het stukje van *adriaan* Wat maakt die baron een lawaai *bas* Ik hoor je niet, die baron maakt zoveel lawaai Maar dat is helemaal niet waar, hij roept niks In de oude versie hoor je *baron* wel drommels drommels enz, dat klinkt al veel beter Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten