Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Goed, ik vond dit forumgedeelte altijd eigenlijk wel onzin. Totdat ik zelf iets te klagen had!  :P

 

Mijn spiksplinternieuwe draadloze doet het niet! Ik dacht net van dat probleem af te zijn door een nieuwe te kopen.

(en ja, hij staat aan) Net nu ik hem hard nodig!

 

Ik was net iets belangrijks aan het schrijven op school, en toen viel hij uit!  :(

 

Ik heb al geprobeerd de USB-stick er uit halen en weer erin te zetten maar dat lukt niet.

 

Misschien is het een kwestie van batterijen vervangen of zo.. Maar ik vind het toch heel vervelend!

Volgens de verkoper had hij een lange levensduur, dus ik word straks echt pissig als het blijkt dat hij het helemaal niet meer doet.

Boos!!!  :(

 

Nu ga ik een beetje zitten mokken en daarna als ik thuis ben kijken of er nog iets bijzit. 

Dure muis!!

Nu moet ik een beetje het mousepad gebruiken waardoor ik bijna RSI krijg. 

 

Drommels, drommels en nog eens drommels. Frikandel, zak Patat, gehaktbal, kaas kroket. 

 

Link naar bericht
Delen op andere sites

"Nu moet ik een beetje het mousepad gebruiken waardoor ik bijna RSI krijg."

Kind, wat errug. Al vind ik dat je er wel goed mee overweg kunt om zo'n youtube-video te embedden of dit topic te maken. Ga eens terug aan je huiswerk, jij. :')

Hoeft niet echt serieus genomen... Ik was toen best wel pissig. Het moest er even uit. In ieder geval wel heel vervelend..

Link naar bericht
Delen op andere sites
gepost (aangepast)

.... Ze moeten ook altijd mij hebben ......

Inderdaad, zo is het maar net  :P

Hoe is het nou met de muis? Doet het lampje het?

Dat lampje deed het niet, maar ik heb nu een nieuwe muis gekocht (met speciale korting) van de Mediamarkt. 

 

Hopelijk duurt de levensduur van deze muis langer..

 

De (nieuwe en duurder) muis doet het heel goed, moet ik zeggen. 

post-1055-0-35501200-1420655175_thumb.jpg

aangepast door Floris97
Link naar bericht
Delen op andere sites

Zoals muizen die na een paar dagen leeg zijn.

Ik koop alleen muizen met een staart.

 

Muizen waarvan je heel vaak de batterijen moest verwisselen zijn al even verleden tijd hoor. Mijn inmiddels 5 jaar oude Logitech muis met nano-ontvangertje wordt gemiddeld een uur of 10 per week gebruikt en ik moet 2x per jaar de batterijen verwisselen. Valt wel mee dus. Overigens prefereer ik voor een werkmachine ook gewoon muis met draad.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Muizen waarvan je heel vaak de batterijen moest verwisselen zijn al even verleden tijd hoor. Mijn inmiddels 5 jaar oude Logitech muis met nano-ontvangertje wordt gemiddeld een uur of 10 per week gebruikt en ik moet 2x per jaar de batterijen verwisselen. Valt wel mee dus. Overigens prefereer ik voor een werkmachine ook gewoon muis met draad.

 

Ik heb nu al jaren een G9, een van de weinige muizen die ik echt lekker vind vasthouden. Je kunt het gewicht aanpassen en het scrollwieltje kun je de 'ratel' van uitzetten. Ook zit er een knopje op voor snelheid en zitten er geen vervelende knopjes in de weg zoals bij sommige andere muizen.

Misschien snel nog eentje kopen ergens, voor het geval dat :P 

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 9 months later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...