Ga naar inhoud

Welke game heb je het laatst gekocht/gespeeld? #2


Aanbevolen berichten

  • Reacties 261
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Wat een verzameldrift! En je gaat wel alleen voor de betere titels zo te zien.   :)

Ik probeer inderdaad de spellen bij elkaar te krijgen van voornamelijk de hoofdfiguren van Nintendo, maar ook enkele andere bekende reeksen waaronder die van Sonic. En er zit ook wat typisch Japans spul bij wat me interesseert. :P

Zit toch best veel tussen wat ik gemist heb.

 

 

Ik heb een hele doos CD-i's op de kop getikt :D

Heb wel eens een Let's Play van Hotel Mario gezien. Heb je die ook? :P

Zag er wel grappig uit, maar de besturing schijnt nogal lastig te zijn.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik probeer inderdaad de spellen bij elkaar te krijgen van voornamelijk de hoofdfiguren van Nintendo, maar ook enkele andere bekende reeksen waaronder die van Sonic. En er zit ook wat typisch Japans spul bij wat me interesseert. :P

Zit toch best veel tussen wat ik gemist heb.

 

 

Heb wel eens een Let's Play van Hotel Mario gezien. Heb je die ook? :P

Zag er wel grappig uit, maar de besturing schijnt nogal lastig te zijn.

 

Hotel Mario heb ik ook, het is wel een grappig spelletje, maar wel een beetje saai en op sommige punten onmogelijk door de pixelperfecte collission detection.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hotel Mario heb ik ook, het is wel een grappig spelletje, maar wel een beetje saai en op sommige punten onmogelijk door de pixelperfecte collission detection.

Nooit gemerkt dat de besturing lastig is. Zal ook wel liggen aan het type controller. Neem aan dat je hem wel met gamepad speelt en niet met de remote.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nooit gemerkt dat de besturing lastig is. Zal ook wel liggen aan het type controller. Neem aan dat je hem wel met gamepad speelt en niet met de remote.

 

Je quote de verkeerde denk ik ;) 

De controller kan soms lastig zijn, ik vind de gravis pad wel fijn werken bij de CD-i, alleen heb ik geen werkende exemplaren meer helaas.

De standaardcontroller vind ik niet heel fijn.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Daar gaan we. Veel titels die ik nog niet had omdat het veelal kindertitels zijn, maar die horen er ook bij ;) 

 

Tim & Beer

Lords of the rising sun

Comton's Interactive (ok, die zit in èlke set die je tegenkomt)

Backgammon

Verhalentoverdoos/Sterrendromen

Jigsaw

Beer Rabbit and the wonderful tar baby

Mother goose rhymes to color

A visit to Sesame Street letters

International tennis open

Saigon chess

Karaoke Party

Karaoke 3

Karaoke kids

Mystic Midway

A great day at the races

The worlds of...

Shark alert

Tangram

Tom's magic picture show

Mother goose hidden pictures

Alles over CD-i

A christmas songbook

Voetbal

All the fun of the fair

Power hitter

Othello

Connect four

Caricature

Battleship

Tim & Beer op het vliegveld

Rand McNally's America: U.S. Atlas

The Palm Springs Open

Shipwreck

Litil Divil

 

en nog een stapeltje VCD's en Kids 1, Kids 2 van intermarc en 4 cd-i's How do you do - leerpakket Engels

 

En nog een paar waarvan ik de titels even niet op de foto kan lezen :P 

Link naar bericht
Delen op andere sites

ik heb de afgelopen dagen Little Big Adventure 2 ( O+ ) weer eens gespeeld, en deze ook uitgespeeld.

 

Wát een nostalgie heb ik aan dit spel, echt niet normaal. Ook erg toffe gameplay en verhaal.

 

PLU_LBAD2.003.jpg

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mega Man 2 vandaag gespeeld. Vind deze leuker dan deel 1, maar die verdwijnende platformpjes blijven erg lastig. :P

 

Verder vandaag binnen gekregen:

 

12278807_789262481201379_476841293005335

 

Niet allemaal van Nintendo deze keer, maar zowaar een PC spel. Een tijd geleden een Let's Play gezien van Limbo en ik vond het echt geweldig.

Link naar bericht
Delen op andere sites

ik heb de afgelopen dagen Little Big Adventure 2 ( O+ ) weer eens gespeeld, en deze ook uitgespeeld.

 

Wát een nostalgie heb ik aan dit spel, echt niet normaal. Ook erg toffe gameplay en verhaal.

 

PLU_LBAD2.003.jpg

 

Ook 1 van mijn all time favorites! :D Regelmatig voor een habbekrats op te pikken bij GOG, ik kocht hem destijds voor € 1,40 dacht ik.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...

Shovel Knight geeft je echt weer een retro gevoel. De muziek, de graphics en de gameplay laten je echt denken dat je een oud spel aan het spelen bent. :D

 

Ook Mega Man 3 gespeeld. Deze keer wel met guide om te zien welke volgorde het beste is, want het is al pittig genoeg. :P

aangepast door Frey
Link naar bericht
Delen op andere sites

Limbo gespeeld voor de PC. De gameplay en de graphics zijn eigenlijk heel simpel, maar wat ze er dan mee weten te doen is best indrukwekkend. Zitten een paar sterke puzzels in. Kort spel, maar zeker een aanrader.

 

En ook klaar met Mario & Luigi: Paper Jam Bros. Ook dat is weer een geweldig spel met net zo'n goede muziek als in zijn voorganger. _O_

aangepast door Frey
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...