Ga naar inhoud

Welke game heb je het laatst gekocht/gespeeld? #2


Aanbevolen berichten

  • Reacties 261
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Weer 2 spellen afgesloten vandaag:

 

Game & Wario

 

Was iets anders deze keer, wat grotere spellen. Toch leuk, maar ik ga echt geen hele hoge scores halen. :P

Gamer vind het leukste. _O_

 

 

Kirby's Dream Land 3

 

Vroeger wel eens als ROM gespeeld met een vriend, dus was leuk om deze weer eens te spelen.

Zeker zo vlak na deel 1 en 2.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja, wat een openbaring moet dat ook zijn op sommige punten als Nintendo klassiekers? Ik zou me niet kunnen voorstellen dat ik al dat soort spellen nu voor het eerst zou spelen. Die live reacties willen we graag zien!! ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Majora's Mask 3D. Speelt veel lekkerder weg met het nieuwe tijd systeem. Maar het blijft een lastig spel, degene die dit heeft verzonnen is echt evil. De Great Bay Temple was nog even frustrerend als vroeger om 100% compleet te krijgen, en dan nu nog de Stone Tower Temple  :{ . Ben bijna geneigd om naar een walkthrough te grijpen voor alle Stray Fairies. Must. Not. Cave.  :+

Link naar bericht
Delen op andere sites

Je had mijn live reactie moeten zien toen ik enkele dagen geleden het Donkey Kong Country-exemplaar van mijn broer terugvond op zolder :P Helemaal compleet inclusief Nederlandse handleiding en notities van mijn broer achterin. Hij had zelfs bijgehouden hoelang hij over het spel gedaan had :D

 

Haha, ik schreef zelf altijd de dikste onzin op die notitie vellen; k heb ze ook allemaal nog! Bij Lemmings zie ik dat ik de namen van de liedjes in het boekje heb geschreven. Waarom zou ik dat in vredesnaam gedaan hebben? Soms zitten er nuttige dingen tussen; ik had voor DKC3 zelfs een hele walkthrough geschreven (met de hand, wtf) in een apart schriftje, wat ik met mn leven bewaakte. Er was toen natuurlijk nog geen internet, en dus grote behoefte alles te documenteren lol. In m'n super officiële SNES doos heb ik ook nog een scala aan berichtjes over en weer naar m'n broer, echt te hilarisch voor woorden.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Haha, ik schreef zelf altijd de dikste onzin op die notitie vellen; k heb ze ook allemaal nog! Bij Lemmings zie ik dat ik de namen van de liedjes in het boekje heb geschreven. Waarom zou ik dat in vredesnaam gedaan hebben? Soms zitten er nuttige dingen tussen; ik had voor DKC3 zelfs een hele walkthrough geschreven (met de hand, wtf) in een apart schriftje, wat ik met mn leven bewaakte. Er was toen natuurlijk nog geen internet, en dus grote behoefte alles te documenteren lol. In m'n super officiële SNES doos heb ik ook nog een scala aan berichtjes over en weer naar m'n broer, echt te hilarisch voor woorden.

 

...Tijd voor mij dus om 'Notes of the Nineties' te openen, een topic voor scans/foto's van al die oude dingetjes, krabbeltjes en schrijfseltjes :D Leuk om te ontcijferen ook, die potloodkrabbels zijn deels niet meer helemaal te lezen :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

"Weer eens"? lol,  de laatste Metroid Prime (Corruption, 2007) is al weer veel langer geleden dan de laatste reguliere Metroid (Other M, 2010). Technisch gezien geen 2D, maar wel een voortzetting van Metroid hoe je het gewend was met dezelfde soort 2D restricties.

aangepast door Spikey
Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik bedoel met gameplay als in de eerste 4 Metroid games. Metroid Other M was geen 2D, maar ik kon er wel veel beter mee omgaan dan Prime.

 

Dat komt omdat genoemde gameplay van Other M geheel niet op die van Prime leek, maar juist op die van de eerste 4.

 

En nu ja "eerste vier"; dat klinkt echt als terugblik-wetenschap en is incorrect. Ik weet dat de intro van Fusion dat zo benoemd, echter Fusion en Prime kwamen eigenlijk tegelijk uit. Daarna kwam Zero Mission ook nog natuurlijk, bepaald niet zomaar een eenvoudige remake.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Prime. Toch wil ik die laatste ook nog een keer een kans geven.

 

Heb gister Metroid Prime Trilogy gekocht op download vanuit de store, omdat we het er hier over hadden. 8GB aan Metroid goedheid, uitgebreid voor moderne schermen en makkelijker gemaakt waar nodig. Ik dacht eerst, "overbodig, ik heb 1 en 2 op de Cube en 3 op de Wii the f**s."

 

Maar de nieuwe Wii controls voor 1 en 2 zijn een verademing! Ik wilde gewoon even testen en was meteen weer aan het scherm geplakt, atmosfeer, muziek, spanning =/. Dat wordt 3 Metroid Primes spelen de komende week!!!!1111!  *)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Kuifje: Het geheim van de Eenhoorn (het computerspel)...  :+

 

Ik had het van een oom gekregen en daarna niet zoveel naar omgekeken, ik wou m'n eigenlijk verkopen, maar ik heb het toch even uitgeprobeerd. 

Eerst had ik er niet veel verwacht, in het begin vond ik het spel nogal saai. Maar na een tijdje begon ik het wel te waarderen.

 

Conclusie: over het algemeen leuk spel, maar er vallen doordat het in 3D stijl gemaakt, sommige dingen tegen (Kuifje's uiterlijk bijvoorbeeld) maar er zijn wel veel dingen herkenbaar. 

Ik zou het een 7 geven, voor de Kuifje-fan is het wel leuk. (Hoewel als de strips gewend bent, kan het nog wel tegenvallen) 

aangepast door Floris97
Link naar bericht
Delen op andere sites

De Super Smash Bros. soundtrack CD is vandaag bezorgd. Die kreeg je toegestuurd als je op tijd de 3DS en de Wii U versie registreerde. :D

 

Ja ik heb m ook al een paar dagen. Nog niet geluisterd, en hij is bezorgd met een flinke scheur in de Jewel Case. Heb ik weer met m'n grote mond, "het zijn gebruiksvoorwerpen".

Link naar bericht
Delen op andere sites

The Legend of Zelda: A Link to the Past uitgespeeld. _O_

De gameplay is echt een verademing zo vlak na de NES spellen. :D

 

Nu begrijp ik waarom A Link Between Worlds een feest der herkenning was voor de oude Zelda fans. Zelfde wereld, oude vijanden en bekende muziekjes. _O_

Ik heb nog heel wat Zelda spellen te gaan. :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb hem wel gekocht, nu eventjes gespeeld, je merkt wel dat het een beta is, laadtijden en zo nogal aan de lange kant, en de performance kan ook beter. Maar desalnietteplus, een geweldige game :)

 

Laadtijd had ik eigenlijk alleen de eerste keer veel last van, valt nu goed mee.

Ik heb hem grafisch op een van de presets gezet dat het er beter uitziet. Het is ook leuk dat je dingen kunt unlocken en dat dat op verschillende manieren kan, zo kun je 3x terug naar Classic Carma om je race op 3 manieren te finishen, zolang je maar genoeg credits in die levels hebt gewonnen om het volgende level te unlocken en 3 verschillende challenges per level (en de eerste kan op 3 manieren, dus eigenlijk 5 challenges per level als je 100% zou willen halen).

Link naar bericht
Delen op andere sites

Haha komt omdat ik hem hier niet heb ingevuld, elk jaar weer hetzelfde :+ 

 

MP10 gisteren geprobeerd alleen, paar dingen die me opvielen:

 

Weinig karakters

Weer met z'n allen in een bakje (zoals bij MP9)

Niet saven tussen beurten in

Je moet met de Wiimote spelen (wie niet bij de WiiU zitten, nu heb ik ze wel van de Wii natuurlijk, maar toch)

Gelukkig geen IR-bediening en tot nu toe nog geen Wiimoteswipes tegengekomen

Minigames wel erg tof en zeer goed speelbaar

 

Maar laat ik hier nog eens op terugkomen als ik hem een paar weken heb gespeeld.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maar laat ik hier nog eens op terugkomen als ik hem een paar weken heb gespeeld.

 

K heb m ook al gekocht zojuist.

 

En de Toad Amiibo.

En Bayonetta 1+2.

 

=/

 

(het was payday voor mij O-) ).

Link naar bericht
Delen op andere sites

Amiibo Party gespeeld vandaag:

 

Vierkant bord, ieder voor zich, na elke ronde een mini-game.

Alleen als je dus met je Amiibo speelt moet je die elke keer tegen de Gamepad aanhouden, best wel irritant.

Ook kun je bepaalde dingen niet (zoals het opslaan/gebruiken van fiches) als je tegenspeler er op komt en zonder eigen Amiibo speelt. Die wordt dan ook geregistreerd als gast.

De Rosalina-Amiibo kun je gebruiken in Mario Party 10, maar zie die maar eens te krijgen _O- 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Bijna door de fan-vertaling van Fire Emblem 12: Shin Monshō no Nazo: Hikari to Kage no Eiyū (DS) heen. Wat jammer dat dit spel nooit is gelocaliseerd, ik ben er zeer van onder de indruk. Dat ik na al die tijd nog een nieuwe favoriet in de series mag ontdekken is een aangename verrassing. Zeker gezien dit om een remake gaat, namelijk, de tweede helft van een FE uit 1994 voor de SNES, waarvan het eerste deel een remake was van FE1 (NES).  Altijd leuk om je eigen karakter te maken in een spel dat al zo enorm veel unieke vaste karakters heeft, maar verder gaat het bepaald niet om slechts een slordige update van graphics; er zijn namelijk een stuk of 8 hoofdstukken als proloog toegevoegd. 

 

De ware klapper op de vuurpijl...het heeft een volledige remake van de Satellaview game "BS Fire Emblem: Archanea Senki" geincludeerd, wat destijds diende als prequel voor dit verhaal. Dit is volgens mij de allereerste (en voorlopig laatste) keer sinds 2000 dat Nintendo officieel Satellaview content heeft uitgegeven (!!).

Link naar bericht
Delen op andere sites

Had je die nog niet eerder uitgespeeld dan? :O

 

Ik had hem nog nooit gespeeld nee. Kende Ness alleen nog maar van de Super Smash Bros. series.

Toen ik EarthBound bij de Virtual Console titels zag staan, heb ik hem gekocht en de afgelopen 2 weken dus gespeeld.

De humor in dit spel is echt geweldig en soms krankzinnig tegelijk. Dat laatste geldt ook voor de bosses. Vooral de eindbaas is gewoon creepy.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...