Ga naar inhoud

Welke game heb je het laatst gekocht/gespeeld? #2


Aanbevolen berichten

  • Reacties 261
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Fable voor de pc, de 1996 dos versie, net de xbox fable serie. Leuke game, met een ontzettend teleurstellend einde. Net als of de game af moest en ze geen inspiratie er meer voor hadden.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ben nog altijd bezig met Hyrule Warriors (Wii U).

Inmiddels al 670 uur in het spel zitten en nog altijd niet volledig uitgespeeld.

 

Legend / Free Mode 100%

Adventure Mode - Adventure Map 100%

Adventure Mode - Master Quest: 100%

Adventure Mode - Twilight Map uitgespeeld maar nog niet compleet

Adventure Mode - Termina Map dark ruler verslagen maar nog niet compleet

Challenge Mode - Battle Challenge op 3 Warriors na alles compleet

Challenge Mode - Ganon's Fury 100%

 

Het einde lijkt eraan te komen, maar is nog lang niet in zicht:P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Afgelopen weekend een oldie opgepakt: Bio Menace.

 

Episode 1 en 2 normaal gehaald (2 met moeite) en 3 was zo moelijk dat ik god mode moest gebruiken om het einde te zien. Via Xwrapper en de NUC htpc kan ik het makkelijk vanaf de bank met een xbox controller 360 spelen, echt heerlijk!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Onzin, als je een verfroller of een kwast gebruikt dan HOEF je niet eens te richten.

 

Denk zelf dat het spel uitermate ongeschikt is voor een demo in een winkel, als ik dat had gespeeld had ik het wellicht nooit gekocht.

Ten eerste omdat je zeer rustig moet wennen aan aan de bediening,  ten tweede dat dit toch echt beste gaat door te connecten met 7 andere spelers in team, ten derde omdat de variëteit aan wapens zeer divers is en je moet opbouwen tot je iets vindt wat je ligt.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb gisteren voor het eerst Metroid Prime gespeeld.

aangepast door Red
Link naar bericht
Delen op andere sites

Parallax, een vrij aparte game, compleet in zwart-wit, met 2 paralelle werelden, acties wat je in de eerste wereld doet, hebben reactie in de tweede wereld en vise-versa. Al met al een vrij aparte "brain-fuck" maar erg leuk voor slechts 10 euro.

 

post-446-0-93690200-1437494284_thumb.jpg

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...