Ga naar inhoud

Ronde 1-11  

5 leden hebben gestemd

  1. 1. Welk spel vind jij beter?

    • Mega Man (1987)
    • Paperboy (1984)


Aanbevolen berichten

Weer een lastige....

Ik ben fan van Mega Man, maar ik heb ook Paperboy tot in den treure zitten spelen...

Waarom staan deze games nu tegenover elkaar? :P

 

Het nadeel van Mega Man is dat dit deel vrij pittig is (vooral de stage van Ice Man en de stages van Dr. Wily.

Dat maakt het ook zeker niet het beste deel, maar wel een meer klassieker voor mij d an Paperboy.

 

Dus ook ik ga voor Mega Man.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Paper Boy! (Al zegt de vote dat ik Mega Man heb aangeklikt, wat niet zo is.......) }:|

 

Paper Boy vond ik echt een fantastische titel... je kon er een sport van maken om een zo hoog mogelijke score te halen en eindelijk na 12349 pogingen te ontdekken wat er gebeurt als je het einde van de zondag eindelijk wist te halen. Ook was het leuk om zoveel mogelijk abonnees te krijgen door geen enkel huis te missen. Dan kreeg je er de mooiste villa's bij! Maar als je gewoon wilde klieren, kon je lekker ruiten ingooien of de prullenbakken proberen te raken... lekkere digitale baldadigheid in die tijd! :D. Wel moest je dan minimaal 1 krantje bewaren voor als er weer een hond achter je aan kwam -0-. 1 minpuntje: het draaide allemaal om high scores, maar die kon je helemaal niet bewaren op de cartridge... O}

 

Mega Man. Tja ook een leuke titel maar dit was duidelijk het eerste deel, waar nog veel aan ontbrak. Maar vooral VEEL te moeilijk (m.n. de stage van Ice Man met die blokjes en die enorme kloof :r ). Daarnaast kon je met Mega Man letterlijk alleen lopen en losse blasts afvuren... niet glijden, geen blasts opladen enz. De stages van Wily waren een hel en als het je dan eindelijk lukte kwam die verschrikkelijke Yellow Devil (1 van de moeilijkste bosses die ik ooit heb gespeeld...).

 

Maw: beide klassiekers, maar Paper Boy was een hoop plezier, en Mega Man was een hoop frustratie.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mega Man is mijn favoriet. Het is lastig, maar als je volhoudt kom je steeds iets verder. Elke keer als ik na veel oefenen weer een eindbaas weet te verslaan, kan je er van uitgaan dat de buren hier ook van kunnen meegenieten.

 

cAx8NLz.gif

aangepast door Bananensap
Gecensureerd
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • RM locked this topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...