Ga naar inhoud

Ronde 1-15  

6 leden hebben gestemd

  1. 1. Welk spel vind jij beter?

    • Super Mario Bros. (1985)
    • Final Fantasy III (1990)
      0


Aanbevolen berichten

Super Mario Bros. (1985)

Mario moet voor de eerste keer de ontvoerde Princess Toadstool zien te redden uit de klauwen van Bowser.

 

vs.

 

Final Fantasy III (1990)

Vier weeskinderen ontdekken een mysterieus kristal en krijgen de kracht om de de balans in de wereld te herstellen.

 

 

Stem op het spel dat jij het leukste vindt en laat een reactie achter!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik moet echt een keer een Final Fantasy game gaan spelen. Heb er inmiddels wel een paar in mijn bezit, maar nog niet aan toegekomen. Verhaal en muziek worden vaak geroemd bij deze spellen.

Maar het staat hier tegenover de klassieker Super Mario Bros., dus dat is voor mij al snel een besliste strijd. Heb de Mario spellen zo vaak en met zo veel plezier gespeeld. Nog steeds zet ik ze wel eens op. _O_ 

 

Een stem voor Super Mario Bros.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ken ook de Final Fantasy reeks niet, dus mijn keus gaat ook naar Super Mario Bros.

 

Dit spel is ook echt een klassieker, goed voor uren speelplezier.

Ik kan mij goed herinneren dat ik een keertje afging in de eerste wereld, doordat ik een klein foutje maakte.

We speelden toen met 2 players, dus MarsM kreeg zijn beurt.

Ik heb letterlijk het gehele spel voorbij zien komen, want MarsM liep gewoon in 1 keer het hele spel door zonder af te gaan :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mario _O_

 

Gewoon geweldig! Helemaal stukgespeeld... en wie niet eigenlijk? Zelfs mensen die nooit gamen of niet van gamen houden hebben dit spel ooit wel eens gespeeld of kennen het in ieder geval. En het karakteristieke muziekje sinds het allereerste level 1-1 is gelijk altijd gebleven :Y

 

Ondanks het eerder geplaatste 'succesverhaal' was dit toch een moeilijk spel; je gleed nog wel eens door, in de laatste kastelen zat steeds een 'loop' als je niet in een specifieke volgorde liep en.... die verrekte springplankjes die het echt NOOIT deden. Maar dat had ook allemaal weer z'n charmes ;) 

Link naar bericht
Delen op andere sites
18 hours ago, MarsM said:

Mario _O_

 

Ondanks het eerder geplaatste 'succesverhaal' was dit toch een moeilijk spel; je gleed nog wel eens door, in de laatste kastelen zat steeds een 'loop' als je niet in een specifieke volgorde liep en.... die verrekte springplankjes die het echt NOOIT deden. Maar dat had ook allemaal weer z'n charmes ;) 

 

Ja, de controls waren echt niet even top, het spel had een lange leercurve om ver te kunnen komen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • RM locked this topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...