Ga naar inhoud

Ronde 1-31  

6 leden hebben gestemd

  1. 1. Welk spel vind jij beter?

    • Rainbow Islands: The Story of Bubble Bobble 2 (1987)
    • Darkwing Duck (1992)


Aanbevolen berichten

Rainbow Islands: The Story of Bubble Bobble 2 (1987)

Bubby en Bobby gaan op weg om de Dark Shadow te verslaan en de Rainbow Islands te redden.

 

vs.

 

Darkwing Duck (1992)

Darkwing Duck moet het tegen oude vijanden opnemen, wanneer die ingehuurd worden om diverse plaatsen te verwoesten.

 

 

Stem op het spel dat jij het leukste vindt en laat een reactie achter!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Twee spellen die ik nauwelijks tot niet gespeeld heb. Rainbow Islands heb ik vroeger wel eens een keer gespeeld bij mijn nichtje. Grappig spelletje met een gameplay die ik toen nog niet kende. Maar Darkwing Duck ziet er uit als de leukere game. Echt zo'n heerlijke NES platformer met geweldige muziek. Alleen al de theme van de televisieserie, waar ik trouwens echt dol op was.

"Laten we lekker link gaan doen!" _O_ 

 

Mijn stem gaat naar de dreiging die flappert door de nacht: Darkwing Duck.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ken Rainbow Islands niet, dus ik heb het filmpje bekeken....

Wat een irritant spel zeg... Het enige wat je moet doen is regenboogjes maken en hoger zien te komen.

Bovendien vind ik de muziek ook niet best (constant hetzelfde muziekje, zonder variatie)...

 

Ik ga dan zeker voor Darkwing Duck.

Dit spel heb ik vroeger zeer vaak gespeeld en het blijft leuk om te spelen met de vrolijke, leuke muziek.

Ook leuk dat in dit spel alle vijanden (nou ja..Mega Duck ontbreekt) als eindbaas zijn verwerkt.

Het laatste level blijft wel dramatisch irritant (pittig), vooral de laatste kamer voordat je Staalhaan bereikt.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Darkwing Duck! 

 

Dit spel vond ik zo mooi! Mooi uitgewerkt, je herkende direct sprekend alle bekende personages uit de tekenfilm. Daarnaast ook echt een pittig spel, waar je ondanks het beperkte aantal levels niet zomaar even doorheen wandelde. Was wel leuker geweest als de levels niet 3-3-1 waren verdeeld, maar dat je meteen alle 6 de levels had kunnen kiezen (uiteraard dus excl. de Staalhaan scene). De muziek is ook dik in orde, met direct het iconische Darkwing Duck theme _O_

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • RM locked this topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...