Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Ja het is inderdaad een dure winkel, je kunt beter naar de Bart Smit gaan, daar zijn ze veel goedkoper.

Wel veel keus trouwens bij de Top1Toys bij jou.

Top1Toys was toch vroeger De Speelboom en Hiawatha? Heb dat nooit zo'n fijne winkel gevonden, vond Bart Smit veel leuker. :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ja, bij ons heette het vroeger de Speelboom.

Maar het is niet zo'n groot filiaal geloof als ik hoor wat ze bij Goffe de Boer allemaal hebben ;)

Wij hadden ze allebei. De Speelboom is Bart Smit geworden en Hiawatha is opgeheven.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja, bij ons heb je wel veel keus :) Maar ik koop er nooit meer dvd's. Bart Smit, Intertoys en Blokker zijn veel goedkoper. Daarom is het wel leuk om even naar Top1toys te gaan om ze even van de buitenkant te bekijken. de hoezen bijvoorbeeld. :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik weet niet of die in de winkel komt, of alleen bij Adrina produkties te bestellen is (wordt).

De prijs zal nog niet bekend zijn.

De kans is denk ik maar klein dat deze alleen bij Adrina te bestellen zal zijn. Dit denk ik omdat het EIGENLIJK ook een B&A avontuur is en hij dus gewoon in de winkels zal verschijnen

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wat mij opvalt is dat:

Blokker heel veel dvd's verkoopt van Europa en Amerika.

Intertoys heel veel Europa, Amerika, Schatkaart, Live en Theater.

V&D alles wel

Top1toys alles wel

Bart Smit Europa, Amerika, Schatkaart, GR. moed. tijd. Leren & Lachen en de Professor.

Dan vind ik Bart Smit eigenlijk de beste. Goedkoop en ze hebben er veel dvd's van B&A. :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...
Aanbieding

In de suppermarkt 'De Spar' zijn de delen van Europa op dvd € 5,99 per stuk! En de video's van Europa zijn bij Blokker € 2,99 per stuk!

Raar dat m'n vader er niets van heeft gezegd, hij ziet elk (nieuw) artikel wel voorbijschuiven (hij werkt er dus) O}.

Lukas.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik loop er altijd mee door te stad te pronken!

cadeautje: nee

tasje: nee, het gaat zo wel mee

*dvd in de lucht houdend en zwaaiend

Bedankt! Tot ziens!

Ik doe echt precies hetzelfde.

Verleden keer ging ik bij Intertoys een DVD kopen,

en wat blijkt, er stond weer dezelfde medewerker

die ook al eerst raar keek, toen ik een DVD kocht.

En nu keek de medewerker echt heel dom tegen mij :?

Net of ik iets ergs met die DVD's ga doen.

Maar mij maak het niet uit, iedereen kijkt Bassie en Adriaan.

En dan zeggen ze op school van niet, maar als ik vraag

hoeveel dagen zitten er in een jaar, dan zeggen ze 365 dagen.

Dan ik weer: en hoe weet je dat.

En dan moeten ze toch toe geven dat ze dat van *bas* en *adriaan* hebben *)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik doe echt precies hetzelfde.

Verleden keer ging ik bij Intertoys een DVD kopen,

en wat blijkt, er stond weer dezelfde medewerker

die ook al eerst raar keek, toen ik een DVD kocht.

En nu keek de medewerker echt heel dom tegen mij :?

Net of ik iets ergs met die DVD's ga doen.

Maar mij maak het niet uit, iedereen kijkt Bassie en Adriaan.

En dan zeggen ze op school van niet, maar als ik vraag

hoeveel dagen zitten er in een jaar, dan zeggen ze 365 dagen.

Dan ik weer: en hoe weet je dat.

En dan moeten ze toch toe geven dat ze dat van *bas* en *adriaan* hebben *)

haha dan heb je toch nog gelijk gekregen he dat iedereen bassie en adriaan kijkt

Link naar bericht
Delen op andere sites

Veel scholieren (bij mij uit de 3e ;)) kijken vaak s'nachts B&A, op zich best leuk natuurlijk want je wil om 3 uur 's nachts toch ook geen diepgaande docu's zien :P. En het is vrolijk! Persoonlijk kijk ik liever overdag TV, hoewel ik per dag nog niet aan een uur TV kom.

Lukas.

Link naar bericht
Delen op andere sites

In de Bart Smit in Dordrecht zag ik B&A en het Geheim van de Schatkaart liggen voor €4,95... Zelf was het mijn 1e B&A DVD, maar voor de mensen die geintreseerd zijn... *)

Ik vindt het overigens een vreemde zaak dat ze deel 3 van Leren en Lachen met... niet verkopen bij Bart Smit... Dan zal ik daar t0g binnenkort maar eens een 10-tje voor neer moeten tellen bij "Van Leest" ofz0w... |:(

Link naar bericht
Delen op andere sites
In de Bart Smit in Dordrecht zag ik B&A en het Geheim van de Schatkaart liggen voor €4,95... Zelf was het mijn 1e B&A DVD, maar voor de mensen die geintreseerd zijn... *)

Ik vindt het overigens een vreemde zaak dat ze deel 3 van Leren en Lachen met... niet verkopen bij Bart Smit... Dan zal ik daar t0g binnenkort maar eens een 10-tje voor neer moeten tellen bij "Van Leest" ofz0w... |:(

Bij mediamarkt zijn ze € 7,99 per stuk.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Heelveel 2e en 3e klassers kijken B&A 's nachts. Een voorbeeld bij tekenen:

De docent zij: Dat is een auto die in het water rijd.

Zij een leerling: Die hadden ze bij Bassie & Adriaan ook.

Zij een andere leerling: Dus jij kijkt ook al naar Bassie & Adriaan.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Heelveel 2e en 3e klassers kijken B&A 's nachts. Een voorbeeld bij tekenen:

De docent zij: Dat is een auto die in het water rijd.

Zij een leerling: Die hadden ze bij Bassie & Adriaan ook.

Zij een andere leerling: Dus jij kijkt ook al naar Bassie & Adriaan.

Het is toch ook niets om je voor te schamen? *) Ik ben er trots op, maar ja... Sommige mensen willen alleen het slechte en "kinderachtige" over hun denken... Die mensen vindt ik zelf een beetje kinder8ig! ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Het is toch ook niets om je voor te schamen? *) Ik ben er trots op, maar ja... Sommige mensen willen alleen het slechte en "kinderachtige" over hun denken... Die mensen vindt ik zelf een beetje kinder8ig! ;)

Vindt ik ook. Het is immers voor alle leeftijden. Staat op de dvd

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Jup... Idd! En soms denk ik wel eens: Er komen grappen in de series voor die ik als klein kind niet begrepen had. *)

En die begrijpen we nu wel. :) Ik ga binnenkort de dvd Grootmoederstijd kopen voor € 6,99 is dat goedkoop?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

En die begrijpen we nu wel. :) Ik ga binnenkort de dvd Grootmoederstijd kopen voor € 6,99 is dat goedkoop?

Nou, je hebt de video voor iets van €4,95 bij de Bart Smit... Maar ja, de echte verzamelaar heeft ze natuurlijk allebei! (eigenlijk alle 4... Deel 1 + 2 VHS en Deel 1 + 2 DVD) ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
En er is ook nog een Arcade dvd die uitgegeven is op 07 / 08 / 2000. Maar die is denk ik niet meer te verkrijgen. :{

Goed speurwerk vericht wonderen... Misschien kan je 'm ergens 2e-hands op de kop tikken... :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Het is toch ook niets om je voor te schamen? *) Ik ben er trots op, maar ja... Sommige mensen willen alleen het slechte en "kinderachtige" over hun denken... Die mensen vindt ik zelf een beetje kinder8ig! ;)

Ik zit zelf nu in de 4e, en heel veel mensen vinden het schijnbaar kinderachtig als je ermee bezig bent, maar veel mensen kijken het wel...

Ik ben wel de enige fan, maar het is vaak het eerste uur bespreken WAT er nou zo leuk was aan de aflevering van gisterenavond :9

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...

DVD aanbieding bij Free Record Shop.

Alle avonturen van 12.99 voor 7.99

Leren en lachen van 6.99 voor 4.99

liedjes, grootmoeder, live van 6.99 voor 3.99

Europa en Amerika van 6.99 voor 4.99

Link naar bericht
Delen op andere sites
Alle avonturen? Wat mij opvalt is dat je bij FRS nooit het geheim van de schatkaart of de verzonken stad ziet. Volgens mij zitten die niet in hun collectie. Maar inderdaad wel strakke prijzen...zouden ze echt de helft goedkoper geworden zijn?

Tja, als je de Schatkaart en de Verzonken Stad niet bij The F.R.S. kan vinden raadt ik je aan om eens een kijkje te nemen in de DVD-collectie van V&D... Je hebt daar weliswaar niet de korting die ze nu bij The F.R.S. hebben maar wel (naar mijn weten) bijna alle DVD's van de serie's! Ik heb daar ook de Verzonken Stad gekocht voor €11,99... *)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb de Verzonken Stad ook bij de V&D gekocht...(mn eerste B&A DVD O+ ) (herinner ik me nog goed, omdat die vrouw achter de kassa B&A begon te zingen 8)7 ) Maar ik merkte dat gewoon in het algemeen op. De FRS verkoopt die 2 series niet... ook online kan je die 2 niet bij FRS krijgen volgens mij...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

alleen online of ook in de winkel?

ik was er vandaag en daar was alles nog 12.99

Winkel, Heb vandaag de 2002 versie van de verzonken stad gekocht. Dit waren de prijzen die de verkoopster me doorgaf

Alle avonturen? Wat mij opvalt is dat je bij FRS nooit het geheim van de schatkaart of de verzonken stad ziet. Volgens mij zitten die niet in hun collectie. Maar inderdaad wel strakke prijzen...zouden ze echt de helft goedkoper geworden zijn?

Ik heb al mijn dvd's bij de FRS gekocht. Zo ook het geheim van de schatkaart deel 1 en deel 2 en óók de verzonken stad, versie 2002 en 2004

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...