Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

[..]

Formuliertje is makkelijker...

Maar ja, niet klagen. Ze zeiden vandaag bij FRS: ''Het is een cadeautje.'' zei ik, de verkoper zei ''Zou ik ook zeggen''. Zou ie bedoelen: dat dacht ik al, jij koopt toch geen B & A dvds meer of is het ''Ja, dat zou ik ook zeggen als smoesje, jij kijkt ze zelf toch wel''? :9

Lukas.

Bij mij zeggen ze altijd: "Het is zeker een cadeautje."

Als je dan zegt dat het voor jezelf is kijken ze je pas echt raar aan (O)

Ach ja.......lekker laten denken, zolang je maar plezier hebt met je nieuwe dvd!

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

[..]

Bij mij zeggen ze altijd: "Het is zeker een cadeautje."

Als je dan zegt dat het voor jezelf is kijken ze je pas echt raar aan (O)

Ach ja.......lekker laten denken, zolang je maar plezier hebt met je nieuwe dvd!

Precies, zo is het. En trots zijn: dat denk wel, er zijn niet zo heel veel fans zoals ons dan he :9 .

Lukas.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik loop er altijd mee door te stad te pronken!

cadeautje: nee

tasje: nee, het gaat zo wel mee

*dvd in de lucht houdend en zwaaiend

Bedankt! Tot ziens!

:P

Lukas. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

:P

Lukas. ;)

Toen ik in de bartsmit was en de dvd schatkaart deel 1 en 2 kocht ( voor €4.95 per stuk, om toch maar ontopic te blijven)

keken de verkoopsters me wel heel raar aan O}:{ , *verkoopster* je kunt het nog ruilen hoor O}

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Toen ik in de bartsmit was en de dvd schatkaart deel 1 en 2 kocht ( voor €4.95 per stuk, om toch maar ontopic te blijven)

keken de verkoopsters me wel heel raar aan O}:{ , *verkoopster* je kunt het nog ruilen hoor O}

Dat waren zeker de laatste en zij wou ze liever zelf hebben >:)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dat waren zeker de laatste en zij wou ze liever zelf hebben >:)

Jaja :9 . Maar goed, ik denk dat jullie ook wel prijzen hebben en misschien moeten we eens een topic maken met als titel ''Hoe koop ik DVDs van B & A?' en daarin alle verhalen zetten.... ;)

Lukas.

PS Geniaal, ben ik :D .

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Toen ik in de bartsmit was en de dvd schatkaart deel 1 en 2 kocht ( voor €4.95 per stuk, om toch maar ontopic te blijven)

keken de verkoopsters me wel heel raar aan O}:{ , *verkoopster* je kunt het nog ruilen hoor O}

whahaha ja heb ik ook gehad:

je kunt ze tot morgen ruilen

ik: hoeft ECHT niet hoor!

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

whahaha ja heb ik ook gehad:

je kunt ze tot morgen ruilen

ik: hoeft ECHT niet hoor!

Ja, idd 24 uur: op zich vrij kort.

Bedenk dat het weleens kan zijn dat de DVD niet werkt. Dan breng ik hem WEL terug hoor ;) . De schijfjes zitten daar nooit in het doosje dus ze moeten ze eerst uit zo'n bak halen en dan pakken ze met hun vieze vingers eraan. Het zou best kunnen dat ze een keer defect zijn en dat zal vast geen uitzondering zijn.

Lukas.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Bij mij zeggen ze altijd: "Het is zeker een cadeautje."

Als je dan zegt dat het voor jezelf is kijken ze je pas echt raar aan (O)

Ach ja.......lekker laten denken, zolang je maar plezier hebt met je nieuwe dvd!

Bij mij vragen ze 't niet eens meer... Sterker nog, ik heb laatst een uitgebreidde discussie gehad over welke beter was, Kroon of Verzonken Stad. Het hele Godganse winkelpersoneel kwam zich ermee bemoeien! :D(O)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Bij mij vragen ze 't niet eens meer... Sterker nog, ik heb laatst een uitgebreidde discussie gehad over welke beter was, Kroon of Verzonken Stad. Het hele Godganse winkelpersoneel kwam zich ermee bemoeien! :D(O)

Dat is echt gaaf, zo'n discussie wil ik ook in de winkel! :D

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Bij mij vragen ze 't niet eens meer... Sterker nog, ik heb laatst een uitgebreidde discussie gehad over welke beter was, Kroon of Verzonken Stad. Het hele Godganse winkelpersoneel kwam zich ermee bemoeien! :D(O)

Ik kocht vorig jaar bij de Trekpleister de serie van Europa op video. Meisje achter de kassa gelijk zeggen: "Oh, daar keek ik vroeger altijd naar!", en bij deel 5 zei ze: "Oh, hier hebben ze een patatje."

Echt leuk was dat! :D Uitgebreid gesprek met haar collega en ook met mijn vader op een gegeven moment. :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik kocht vorig jaar bij de Trekpleister de serie van Europa op video. Meisje achter de kassa gelijk zeggen: "Oh, daar keek ik vroeger altijd naar!", en bij deel 5 zei ze: "Oh, hier hebben ze een patatje."

Echt leuk was dat! :D Uitgebreid gesprek met haar collega en ook met mijn vader op een gegeven moment. :P

Leuk zo'n topic. Weten we precies waar we heen moeten om eens ff bij te kletsen :9;)

Lukas.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Leuk zo'n topic. Weten we precies waar we heen moeten om eens ff bij te kletsen :9;) Lukas.

Voor productieve discussies met niet-acrobatavieren (ik kan 't nauwlijks uitspreken...) gaat u naar:

-Trekpleister

-Free Record Shop

-andere filialen die de B&A DVD's verkopen

Waar u NIET heen moet:

-Het Binnenhof... Ik heb De Sleutel in Den Haag gekocht, net voordat ik aan m'n werk begon en de minister (ik weet niet meer welke) had me toch een lol en dat m'n mobieltje af ging maakte het er niet beter op. Niet dat 't me wat kon schelen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Voor productieve discussies met niet-acrobatavieren (ik kan 't nauwlijks uitspreken...) gaat u naar:

-Trekpleister

-Free Record Shop

-andere filialen die de B&A DVD's verkopen

Waar u NIET heen moet:

-Het Binnenhof... Ik heb De Sleutel in Den Haag gekocht, net voordat ik aan m'n werk begon en de minister (ik weet niet meer welke) had me toch een lol en dat m'n mobieltje af ging maakte het er niet beter op. Niet dat 't me wat kon schelen.

Kunnen jullie misschien ook namen van de verkopers geven die streven naar zo veel mogelijk en lange productieve discussies? :9 Overigens zou ik zo en zo niet naar het Binnenhof rijden vanaf Breda voor een DVD ;):9 .

Kunnen jullie misschien wat meer info geven over de prijzen wat de Trekpleister en het assortiment. Overigens verschilt dit wel erg per filiaal en het is vaak even zoeken (bijvoorbeeld bij Bart Smit zie je ALLE DVD's als je naar het rek kijkt, bij FRS moet je echt gaan zoeken...)

Hebben sommige winkels ook webwinkels waardoor je misschien goedkoop en gemakkelijk kunt bestellen?

Lukas.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb 1,5 week na betaling mijn bestelling van bassie's postorder bedrijf binnenm

er zat ook nog eens een poster, een kaart, een *adriaan* masker en een pin.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb 1,5 week na betaling mijn bestelling van bassie's postorder bedrijf binnenm

er zat ook nog eens een poster, een kaart, een *adriaan* masker en een pin.

Ja, bij mij ook, ik had een Verzonken Stad hoorspel besteld!

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...
[..]

Kunnen jullie misschien wat meer info geven over de prijzen wat de Trekpleister en het assortiment. Overigens verschilt dit wel erg per filiaal en het is vaak even zoeken (bijvoorbeeld bij Bart Smit zie je ALLE DVD's als je naar het rek kijkt, bij FRS moet je echt gaan zoeken...)

Bij ons hebben ze bij Bart Smit alleen maar Europa. :?

Bart Smit, Europa: € 6.95

Intertoys Europa+Kroon: €6.95

Blokker, Europa: €6.95

Wie iemand een winkel waar ze voor een redelijke prijs de oude series verkopen, ik heb hier bijna alleen maar de Europa-serie kunnen vinden ?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Bij ons hebben ze bij Bart Smit alleen maar Europa. :?

Bart Smit, Europa: € 6.95

Intertoys Europa+Kroon: €6.95

Blokker, Europa: €6.95

Wie iemand een winkel waar ze voor een redelijke prijs de oude series verkopen, ik heb hier bijna alleen maar de Europa-serie kunnen vinden ?

bol.com

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik was vanmiddag in Diskoland in Almere en daar zag ik de Schatkaart deel 2 voor 9,99!! :{ Ik mag er dan wel korting krijgen, maar ik koop die daar dus nooit. Volgens mij kostte een deel van Europa en Amerika ook 9,99 en de kroon en de stad 11,99.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...

Ik was gister in de mediamarkt waar ik 2 B&A DVDs kocht. Bij de kassa zat er zon tutje van een jaar of 17 achter de kassa. Ze haalt die dvds uit de plastic doosjes en scant ze. Ze kijkt me al een beetje raar aan, van wat moet jij met een DVD van Bassie en Adriaan? Toen ik had afgerekend vroeg ze op een lacherige toon "Enne hehe wil je het bonnetje?" Dat vind ik zo denigrerend en respectloos, ze lacht me gewoon uit! Ik weet niet echt of ik nog wel zin heb om naar de mediamarkt te gaan...

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik was vanmiddag in Diskoland in Almere en daar zag ik de Schatkaart deel 2 voor 9,99!! :{ Ik mag er dan wel korting krijgen, maar ik koop die daar dus nooit. Volgens mij kostte een deel van Europa en Amerika ook 9,99 en de kroon en de stad 11,99.

Dat is ook zo bij de Musicstore. :{ Het is een schande!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ga altijd naar Intertoys, het personeel kent mij heel goed,

en ik ken het personeel heel goed (zelfs bij naam :P)

bij intertoys kom ik al vanaf mijn 8e denk ik, en ik ben nu 17...

ik hoef intertoys maar binnen te lopen en of het nu druk is of er staat een klant, ze zeggen altijd hey albert-jan alles goed? en als er dan een nieuwe dvd in de collectie is gekomen zeggen ze loop jij maar door naar achteren de nieuwe dvd van de kroon is binnen gekomen, ^O^

ik heb soms wel gesprekken met ze van een half uur ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik ga altijd naar Intertoys, het personeel kent mij heel goed,

en ik ken het personeel heel goed (zelfs bij naam :P)

bij intertoys kom ik al vanaf mijn 8e denk ik, en ik ben nu 17...

ik hoef intertoys maar binnen te lopen en of het nu druk is of er staat een klant, ze zeggen altijd hey albert-jan alles goed? en als er dan een nieuwe dvd in de collectie is gekomen zeggen ze loop jij maar door naar achteren de nieuwe dvd van de kroon is binnen gekomen, ^O^

ik heb soms wel gesprekken met ze van een half uur ;)

Krijg je ook korting dan >:)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik ga altijd naar Intertoys

Helaas bestaat Intertoys niet in Vlaanderen. Maar ik zag eens een winkel en die noemde 'Top 1 toys', is dit dezelfde winkelsoort en zouden ze er ook B&A dvd's verkopen?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Daar zal je voor moeten kijken. Het zal per filiaal verschillen, want bijv. in de intertoys in Almere heb je geen B&A DVDs, en in een ander fiiliaal weer wel. Het zal per filiaal verschillen maar volgens mij heb ik ergens op deze site gelezen dat je ze bij Top 1 Toys ook hebt.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Daar zal je voor moeten kijken. Het zal per filiaal verschillen, want bijv. in de intertoys in Almere heb je geen B&A DVDs, en in een ander fiiliaal weer wel. Het zal per filiaal verschillen maar volgens mij heb ik ergens op deze site gelezen dat je ze bij Top 1 Toys ook hebt.

Bij ons hebben we een Top 1 Toys, ze verkopen er bijna geen DVD's, je kunt beter naar Bart Smit ofzo....

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...
bij de kruidvat kun de dvd liedjes uit grootmoeders tijd kopen voor:

€4,99 -25% = €3,74!!!!!!!!!

Verrek... daar wist ik niks van! *(*

Link naar bericht
Delen op andere sites
Tip: laat je DVD inpakken :D .

Ten eerste doe je jezelf een plezier en ten tweede staan staan die jongelui je niet zo aan te gapen :9;) .

Lukas.

Om jullie nog een paar leuke tips te geven:

* Koop ze rond de feestdagen

* Koop ze allemaal in een andere winkel

* In een andere stad (dan waar je woont)

* Bij steeds een andere verkoper

Vooral rond de feestdagen is leuk.

Verkoper: Is het een cadeautje?

Jij: Ja

Verkoper: Een verjaardagscadeau of voor Sinterklaas?

Jij: Voor Sinterklaas

Verkoper: Ik zal hem voor je incielen, dan kun je nog ruilen!

Jij: Prima! (Maar je denkt al bij jezelf; Op de hoek van de straat is alles er al weer af!!)

En dan die kop van de verkoper! 8)7GEWELDIG!! ^O^

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Om jullie nog een paar leuke tips te geven:

* Koop ze rond de feestdagen

* Koop ze allemaal in een andere winkel

* In een andere stad (dan waar je woont)

* Bij steeds een andere verkoper

Waarom doe je dat? Ik heb al m'n dvd's in 2 winkels gekocht, steeds bij dezelfde verkoper. ( Kent me al een beetje 8)7 )

En als mensen naar me kijken zwaai ik nog eens met de dvd naar hen. Ik ben niet beschaamd om B&A te kopen hoor, ik ben er net trots op :Y

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Waarom doe je dat? Ik heb al m'n dvd's in 2 winkels gekocht, steeds bij dezelfde verkoper. ( Kent me al een beetje 8)7 )

En als mensen naar me kijken zwaai ik nog eens met de dvd naar hen. Ik ben niet beschaamd om B&A te kopen hoor, ik ben er net trots op :Y

Ik hou er niet van als mensen me aangapen. Daarvoor probeer ik zoveel mogelijk andere verkopers te vinden. Ik zal middenin de winkel niet zo gauw toegeven dat ze voor mezelf zijn, dus als ik iedere keer bij dezelfde kom valt het op.

Ik heb de plaaggeest, de huilende professor, de schatkaart, en het tweede deel van Amerika allemaal bij dezelfde winkel gekocht in een andere plaats dan waar ik woon. Maar toen ik de schatkaart afrekende begonnen ze al een vermoeden te krijgen.

Alle delen kostten daar trouwens € 12,99, dus met die schatkaart ben ik opgelicht. (Dat was bij Ear&Eye/Videoland) De Sleutel heb ik gekocht bij Free Record Shop voor € 11,99, samen met het eerste deel van Amerika, de diamant en de verdwenen kroon. De serie van de verzonken stad kocht ik bij V&D voor 11,99

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Waarom doe je dat? Ik heb al m'n dvd's in 2 winkels gekocht, steeds bij dezelfde verkoper. ( Kent me al een beetje 8)7 )

En als mensen naar me kijken zwaai ik nog eens met de dvd naar hen. Ik ben niet beschaamd om B&A te kopen hoor, ik ben er net trots op :Y

B&A pride! Collectief uit de caravan! :D

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik had voor deel 1 en deel 2 van Amerika € 14,99 betaald per stuk. Ze waren er niet goedkoper bij ons in de buurt. :{

Dan heb je een slechte koop gedaan, je had ze nog beter bij bassie's postorders kunnen kopen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb pas geleden bij de Bart Smit de DVD Leren en Lachen deel 2 voor 5 euro gekocht, deel 3 hadden ze helaas niet :{ .

Wees blij dat je al Leren & Lachen deel 2 gevonden hebt bij Bart Smit :)

Want hier zoek en zoek ik maar voort om deel 2 te vinden.

Heb wel al deel 1 van Leren & Lachen gekocht bij Bart Smit. :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vandaag mijn allereerste DVD gekocht! :D

Europa Deel 1, voor € 9,99 bij Diskoland.

Die verkoper kwam weer met de welbekende zin: Is het een kadootje? :X

Ik: Nee hoor. (Ik had geen zin om te zeggen dat het voor mezelf was. Ik was de enige in de winkel op dat moment :P)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Top1toys bij ons op dvd:

De Plaaggeest € 12,99

De Sleutel € 12,99

De Professor € 12,99

De Kroon € 12,99

Europa deel 1 € 12,99

Europa € 9,99 per stuk

Amerika (2-delig) € 14,99 per stuk

Amerika (5-delig) € 8,99 per stuk

GR. moed. tijd € 9,99

25 jaar feest € 9,99

B & A Live € 12,99

25 jaar theater € 12,99

En op video:

De Sleutel € 9,99

De Diamant € 11,99

De Professor € 6,99 per stuk

De Kroon € 9,99

De VZ stad € 9,99

Europa € 6,99 per stuk

Amerika (2-delig) € 11,99 per stuk

Amerika (5-delig) € 11,99 per stuk

GR. moed. tijd € 11,99

Leren & Lachen € 9,99 per stuk

B & A Live € 9,99

Theater € 9,99

Vind ik een vrij dure winkel.

De Professor deel 1 t/m 3

zijn nog vrij goedkoop. :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...