Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...
Nu bij Super de Boer:

B&A DVD door Nederland

foto B&A ff weg gehaald...

Wat je ervoor moet doen etc. is mij niet bekend...

{Orgineel was van Superstar, in dit topic, maar ik heb hem ook ff hier gezet}

Zou je 'm gewo0n kunnen k0pen denk je? Ik hoop 't wel! Binnenkort ff langsgaan dan maar! Hij zit t0ch bij ons in Papendrecht...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Zou je 'm gewo0n kunnen k0pen denk je? Ik hoop 't wel! Binnenkort ff langsgaan dan maar! Hij zit t0ch bij ons in Papendrecht...

Aste... wat meer informatie...

Gratis kids DVD's, scoor ze allemaal!

Super de Boer is de coolste supermarkt van Nederland. Want de komende 6 weken krijg je gratis DVD's bij aankoop van Speciale aanbiedingen. Van beugelbekkie tot Bassie & Adriaan, van Shin Chan tot Thunderbirds. Het beste van de Nederlandse kindertelevisie ligt nu voor jou in de winkel!

Hoe krijg je een gratis DVD?

Een kids DVD scoren is heel simpel. Koop één van de actie-artikelen en de DVD krijg je er gratis bij. In de winkel herken je ze aan dit speciale actie-symbool. (symbool is een paars rondje, met een wit tv-scherm erin, twice)

Nog niet eerder op DVD verschenen

Speciaal geselecteerde kids DVD's met in veel gevallen nog niet eerder op DVD verschenen afleveringen zoals bij Totally Spies, Thomas de Stoomlocomotief, Bob de Bouwer en nog veel meer. De DVD's duren zo'n 30 minuten. Alle DVD's zijn Nederlands gesproken.

GRATIS

KOM SNEL

NU!

OP = OP

De producten zijn (op volgorde van prijs):

4 pakjes Cup a Soup, alle varianten. Bij 4 pakjes, 1 kids DVD gratis! (totaal 4x€0,69 OF 4x€0,89. Goedkoopste: €2,76)

4 duopakken Monatoetje. Bij 4 duopakken, 1 kids DVD gratis! (totaal: €3,96)

2 potten Heinz Pastasaus. Bij 2 potten, 1 kids DVD gratis! (totaal €3,98)

2 dozen Friesche Vlag Breaker Kwarksnack. Bij 2 dozen, 1 kids DVD gratis! (totaal €3,98)

1 kilo rundergehakt. (naturel of gekruid) Bij 1 kilo, 1 kids DVD gratis! (totaal: €3,99)

2 flacons Andrélon Shampoo. Bij 2 flacons, 1 kids DVD gratis! (totaal €4,18)

4 pakjes Verkade Frou Frou vanille yoghurt of BuitenGewoontjes. Bij 4 pakjes, 1 kids DVD gratis! (totaal €5,20)

Vanish Vlekverwijderaar. Bij 1 voordeelverpakking, 1 kids DVD gratis! (totaal €7,99)

Het is mij niet duidelijk of je mag kiezen welke DVD je wilt...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik weet niet of CD prijzen hier ook gepost mogen worden, maar ik doe het toch :9 (als het niet mag, verwijder maar :? )

B&A met sinterklaas: €4,- (of €3,99?)

Bart Smit...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

De producten zijn (op volgorde van prijs):

4 pakjes Cup a Soup, alle varianten. Bij 4 pakjes, 1 kids DVD gratis! (totaal 4x€0,69 OF 4x€0,89. Goedkoopste: €2,76)

4 duopakken Monatoetje. Bij 4 duopakken, 1 kids DVD gratis! (totaal: €3,96)

2 potten Heinz Pastasaus. Bij 2 potten, 1 kids DVD gratis! (totaal €3,98)

2 dozen Friesche Vlag Breaker Kwarksnack. Bij 2 dozen, 1 kids DVD gratis! (totaal €3,98)

1 kilo rundergehakt. (naturel of gekruid) Bij 1 kilo, 1 kids DVD gratis! (totaal: €3,99)

2 flacons Andrélon Shampoo. Bij 2 flacons, 1 kids DVD gratis! (totaal €4,18)

4 pakjes Verkade Frou Frou vanille yoghurt of BuitenGewoontjes. Bij 4 pakjes, 1 kids DVD gratis! (totaal €5,20)

Vanish Vlekverwijderaar. Bij 1 voordeelverpakking, 1 kids DVD gratis! (totaal €7,99)

Het is mij niet duidelijk of je mag kiezen welke DVD je wilt...

Is die actie al gestart... Weet je dat? Want anders ga ik er zo ff 1 halen...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Is die actie al gestart... Weet je dat? Want anders ga ik er zo ff 1 halen...

Sorry dat ik niet volledig ben geweest :@

De actie is inderdaad al gestart en loopt van 8 nov tot 18 dec...

Ik hoop dat er ook andere komen dan Nederland...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Sorry dat ik niet volledig ben geweest :@

De actie is inderdaad al gestart en loopt van 8 nov tot 18 dec...

Ik hoop dat er ook andere komen dan Nederland...

Mooi, dan ga ik er nu ff 1 halen... Zo trug... >:)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Mooi, dan ga ik er nu ff 1 halen... Zo trug... >:)

Hahahahhahaha keurig!

Ik heb helaas geen tijd...

Kan je mij zeggen of die DVD's in een rek staan dat je er een kan kiezen, of dat je zomaar een DVD in je hand krijgt en dat je daar dan maar genoegen mee moet nemen?

Wel tof zeg... Ik heb europa sowieso nog niet op DVD...!

:7

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Hahahahhahaha keurig!

Ik heb helaas geen tijd...

Kan je mij zeggen of die DVD's in een rek staan dat je er een kan kiezen, of dat je zomaar een DVD in je hand krijgt en dat je daar dan maar genoegen mee moet nemen?

Wel tof zeg... Ik heb europa sowieso nog niet op DVD...!

:7

Ik heb 'm!!! Vlakbij de kassa (bij ons dan) staat een grote bak vol met DVD's... Daar mag je d'r dan gewoon 1 uitpakken! Alleen de DVD zit wel in een kartonnen hoesje. Je weet wel, zo ééntje die je ook altijd had als je een singeltje kocht van 't één of 't ander. Maar ja, veel moet je d'r ook niet van verw8en. Maar ik ben d'r wel blij mee! Ik had heel de Europa serie al op DVD maar ik vindt het wel leuk om deze erbij te hebben!

Daarna ben ik ff langs de Bart Smit gegaan. En wat lag daar...!?!?!?!?

DE PLAAGGEEST op DVD... ^O^ Voor maar €7,-! Dus die heb ik natuurlijk niet laten liggen! ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik heb 'm!!! Vlakbij de kassa (bij ons dan) staat een grote bak vol met DVD's... Daar mag je d'r dan gewoon 1 uitpakken! Alleen de DVD zit wel in een kartonnen hoesje. Je weet wel, zo ééntje die je ook altijd had als je een singeltje kocht van 't één of 't ander. Maar ja, veel moet je d'r ook niet van verw8en. Maar ik ben d'r wel blij mee! Ik had heel de Europa serie al op DVD maar ik vindt het wel leuk om deze erbij te hebben!

Daarna ben ik ff langs de Bart Smit gegaan. En wat lag daar...!?!?!?!?

DE PLAAGGEEST op DVD... ^O^ Voor maar €7,-! Dus die heb ik natuurlijk niet laten liggen! ;)

Staat op die dvd aflevering 1 van "De Geheimzinnige Opdracht" ? Of de eerste helft van "De Reis door Europa" ?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Staat op die dvd aflevering 1 van "De Geheimzinnige Opdracht" ? Of de eerste helft van "De Reis door Europa" ?

Tis gewoon de eerste aflevering van "Op Reis door Europa". Van Bridge entertainment istie ook. :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
In de draaideur van Super de Boer stond ook een bord met *bas* en *adriaan* er op. Dat was een soort kartonnen dvd van "Op zoek in Frankrijk" dus die zou er ook kunnen liggen!

Nee dat vroeg ik dus ook... Ze zeiden waarschijnlijk volgende week...

Achterop de DVD staat: Tevens verkrijgbaar: WAL, POR, IER, ITA, DUI, GRI

misschien dat er over een tijdje weer zo'n actie is met dan de rest (O)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Nee dat vroeg ik dus ook... Ze zeiden waarschijnlijk volgende week...

Achterop de DVD staat: Tevens verkrijgbaar: WAL, POR, IER, ITA, DUI, GRI

misschien dat er over een tijdje weer zo'n actie is met dan de rest (O)

Laten we de Super de Boer actie in het daarvoor bestemde topic houden, jongens.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Laten we de Super de Boer actie in het daarvoor bestemde topic houden, jongens.

OK... vraagje: gaat dit topic ook over prijzen van video of cd?

B&A met sinterklaas: €4,- (of €3,99?)

Bart Smit...

(ik had het al gezegd, maar kreeg toen geen reactie op mijn vraag)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

OK... vraagje: gaat dit topic ook over prijzen van video of cd?

B&A met sinterklaas: €4,- (of €3,99?)

Bart Smit...

(ik had het al gezegd, maar kreeg toen geen reactie op mijn vraag)

Het topic heet DVD-prijzen, daar is het dus voor bedoeld.

Maar om hier een nieuwe topic voor te openen....

Het is wel goed zo ;).

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Het topic heet DVD-prijzen, daar is het dus voor bedoeld.

Maar om hier een nieuwe topic voor te openen....

Het is wel goed zo ;).

ja daarbij worden er wél video's aangeboden...

maybe een verandering van topic-naam naar: Prijzen producten B&A of zo, ALS het ook andere dingen mogen zijn...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

ja daarbij worden er wél video's aangeboden...

maybe een verandering van topic-naam naar: Prijzen producten B&A of zo, ALS het ook andere dingen mogen zijn...

Wat dacht je van Audio/video prijzen?

Zo geef je toch aan dat het om beeld- en geluidsdragers gaat.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Wat dacht je van Audio/video prijzen?

Zo geef je toch aan dat het om beeld- en geluidsdragers gaat.

ja haha, hoe het topic gaat heten is ook niet zo belangrijk ;)... dan krijg je weer: er is een puzzel te koop, waar moet die ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ach, de naam is toch duidelijk. DVD's zijn op dit moment toch de populairste producten van B&A.

Huren zou ik niet doen. Het kost je vaak al 4 euro om te huren (voor wat meer heb je hem al gekocht), en dat moet je hem nog terugbrengen ook naar een week. Bovendien zitten er bij een videotheek vaak niet de orginele hoesjes om. Gewoon kopen dus, en netjes uitstallen ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ach, de naam is toch duidelijk. DVD's zijn op dit moment toch de populairste producten van B&A.

Huren zou ik niet doen. Het kost je vaak al 4 euro om te huren (voor wat meer heb je hem al gekocht), en dat moet je hem nog terugbrengen ook naar een week. Bovendien zitten er bij een videotheek vaak niet de orginele hoesjes om. Gewoon kopen dus, en netjes uitstallen ;)

Vind ik ook en ik heb ook liever zelf de originele ;).

Link naar bericht
Delen op andere sites
"Bassie & Adriaan en de Plaaggeest"

Bij blokker voor € 7,99

Ze zeggen het...

Onze blokker had de huilende professor voor 7,99 en de schatkaart deel 1 voor dezelfde prijs, maar geen plaaggeest, waardoor ik genoodzaakt was hem voor 9,99 te kopen :'(

:P

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik kocht laatst de video van "De Plaaggeest" bij Top1toys bij ons in de buurt, kreeg ik 1 euro korting omdat de winkel ging sluiten. :)

ik heb 'm laatst op DVD gekocht voor €7,- bij de Bart Smit...! *)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...
[..]

Dit is wel al heel oud nieuws + het staat al eens dit topic + er is nog een apart topic over, lijkt me wel genoeg zo O}....

Wil je soms mod worden of zo? :?

Goffe, bedankt voor de info, maar er is in dit topic al eerder wat gezegd over Super de Boer, en er is al weken een apart topic over. Dus daar posten.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...