Ga naar inhoud

Ronde 2-11  

6 leden hebben gestemd

  1. 1. Welk spel vind jij beter?

    • Bomberman (1983)
    • Super Mario Bros. 2 (1988)


Aanbevolen berichten

Bomberman (1983)

Bomberman moet met behulp van zijn bommen een weg uit het doolhof vinden en de monsters zien te ontwijken.

 

vs.

 

Super Mario Bros. 2 (1988)

Mario en zijn vrienden moeten in een droomwereld de kwaadaardige Wart verslaan, die alle bewoners heeft betoverd.

 

 

Stem op het spel dat jij het leukste vindt en laat een reactie achter!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Deze is ook wel heel duidelijk: Super Mario Bros. 2!

Ik vind het concept van Bomberman ook geweldig, maar het kan niet op tegen Mario.  Blijft toch een uniek deel in de reeks door het Doki Doki Panic gebeuren. :P 

En vele elementen zijn altijd bewaard gebleven in de verscheidene Mario reeksen.

 

Super Mario Bros. 2!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Geen twijfel mogelijk; Super Mario 2 krijgt mijn stem.

 

Het is een Mario spel dat afwijkt van de andere delen, heeft een leuke soundtrack en een goede gameplay en ziet er gewoon leuk uit.

 

Persoonlijk heb ik niets, maar dan ook helemaal niets met Bomberman, nooit gehad ook.

Ik vind het een spel wat ik gauw zat ben.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Misschien moet ik er nog eens goed voor gaan zitten, voor SMB2 maar ik kom er maar niet doorheen. Bomberman vind ik wel erg leuk, al moet ik toegeven dat ik lievere de versie op de PC Engine speel. Ik stem op Bomberman.

Link naar bericht
Delen op andere sites
4 hours ago, Bananensap said:

Misschien moet ik er nog eens goed voor gaan zitten, voor SMB2 maar ik kom er maar niet doorheen.

 

Er zijn meer mensen die daar last van hebben en het daardoor een minder spel vinden. Zelf hoor ik daar uiteraard niet bij. :P 

Waarom kom je er precies niet doorheen? Verschilt het te veel van de andere Mario platformers?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mario Bros 2 beslist. Het was officieel geen Mario en de soundtrack vond ik zelf juist oer-vervelend... Maar toch heeft dit spel een leuke gameplay en je kon ook met Toad en de Prinses spelen. Veel goede herinneringen!

 

Bomberman is wel aardig maar het gaat bij mij al snel m'n frustratiegrens voorbij. De NES versie oogt ook heel eentonig... Er is maar 1 leveldesign. Sowieso niet goed genoeg om van Mario Bros 2 te winnen :) 

Link naar bericht
Delen op andere sites
On 28/03/2017 at 4:32 PM, Frey said:

Verschilt het te veel van de andere Mario platformers?

Je speelt wel Mario maar met andere regels. Ik zal er binnenkort eens een keer een half uur voor gaan zitten. Misschien dat ik het originele spel wel probeer, Doki Doki Panic.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • RM locked this topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...