Ga naar inhoud

Poule 01-06  

6 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke game is beter?

    • Kirby's Fun Pak
    • Swat Kats


Aanbevolen berichten

5a9c7386b5917_Poule01-06.thumb.png.87a56d0dd48e6ffd2329aea32dade7f0.png

 

Kirby's Fun Pak

Kirby’s Fun Pak is een platformspel. Het is een combinatie van 8 games. De meeste games zijn platformspellen maar er zijn ook mini-games. In dit spel speel je als Kirby, die het scherm rond kan vliegen en blokjes kan inademen en uitspugen. Je kunt ook vijanden inslikken. Bij sommige vijanden neem je hun specialiteit over. Een unieke eigenschap van dit spel is de toevoeging van helpers. Als een specialiteit is overgenomen dan kan men kiezen om deze om te zetten in een helper. Deze kan dan bestuurd worden door een tweede speler of door de computer. Als de specialiteit is omgezet in een helper dan kan het ook weer terug omgezet worden.

 

Swat Kats

Swat Kats is een actie platformspel gebaseerd op de gelijknamige tekenfilmserie. Je kunt spelen als één van de twee hoofdkarakters van de serie: Chance “T-Bone” Furlong of Jake “Razor” Clawson. Nadat ze ontslagen zijn bij de politie besluiten ze zelf het recht in handen te nemen. Er zijn diverse levels met elk hun eigen uiterlijk. Elke wereld heeft een eindbaas uit de televisieserie. Ook heeft het spel twee eigenschappen die je normaal niet in een platformspel ziet; Experience points en levels. Hiermee krijg je meer levens en je wapen levert meer schade op.

 

Stem op jouw favoriete spel en laat een reactie achter!

 

 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik verwacht weinig bijval, maar voor de eerste plaats in de poule (en in theorie makkelijkere eerste tegenstander in de knock-out ronde) ga ik toch voor Swat Kats. Hoewel er enkele bugjes en grafische minpuntjes / probleempjes zijn (blurry achtergrond bij de vlieglevels en onzichtbare poppetjes als je wordt geraakt) heb ik gewoon véél nostalgie met de Swat Kats. De game is een heerlijk en herkenbaar verlengstuk van de zeer toffe tekenfilm (Hanna Barbera _O_).

 

Deze Kirby is ook een hele aardige titel, maar ik ben toch veel meer van de adventure-Kirby's dan van de minigame collecties of spin-offs zoals de minigolf variant. Je moet een keuze maken... ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Kirby is duidelijk de betere. Springt er qua concept met die minigames ook meer uit. Swat Kats is niet meer dan een redelijke platformer die zeker gezien de jaar van uitgave (1995) echt niets bijzonders te brengen heeft qua muziek, grafische pracht e.d.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hmmm... Ik dacht dat ik op deze al gestemd had, maar dat blijkt dus van niet...

Kirby is een leuke titel met herkenbare muziek, maar lijkt veel op de NES game Kirby's Adventure.

Swat Kats is een duistere en leuke, zelfs uitdagende game en spreekt mij enorm aan.

Ondanks dat het voor de uitslag niet meer uit maakt ga ik hier ook voor Swat Kats.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • RM locked this topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...