Ga naar inhoud

B&A en de grote verrassing


Aanbevolen berichten

Zoals iedereen onderhand wel weet komt er in Juni een grote verrassing van B&A.

Bassie denkt dat deze door Martijn bekend wordt gemaakt, binnenkort, nier eerder dan dan weten we pas wat het is, anders is het ook geen verassing meer, duh.

Maar wie ging er nou vroeger niet op zoek naar de cadeautjes als ie over een paar dagen jarig was...

De meeste mensen, waaronder ik, zijn gewoon te nieuwschierig om rustig te blijven wachten.

Dus speculeer hier over wat jij denkt dat het is :P

Ik denk dat het iets te maken heeft met een of andere terugkeer van Adriaan, heb geen flauw idee wat ik me er bij moet voorstellen, hij zal wel niet opeens in zn blauwe blouse voor onze neus staan :P

Het kan ook zijn dat er een speciale dvd uitkomt ofzo...

Ik heb ook even gedacht dat het met dat boek van Aad te maken had, maar dat is imo onmogelijk, hij is nog lang niet klaar met schrijven. En daarna moet het nog n keer helemaal worden nagekeken, worden gedrukt etc... dus dat is het niet...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Hhmzz.. misschien heeft het iets te maken met de tentoonstelling in Hellendoorn? (teminste als die nog doorgaat)

Kun je daar wat meer over vertellen, Heidbuurt, want ik weet dus nog steeds niet wat er nou precies gaat gebeuren in Hellendoorn! :?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hoe weet je dat er een verassing komt?

Heeft Bas ons verteld. Maar wat het precies is, wilde hij niks over zeggen. Ik heb het idee dat het iets met Aad te maken heeft, want die zou volgende maand weer naar Nederland komen (kweenie hoelang). Dus... we'll see!

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Heeft Bas ons verteld. Maar wat het precies is, wilde hij niks over zeggen. Ik heb het idee dat het iets met Aad te maken heeft, want die zou volgende maand weer naar Nederland komen (kweenie hoelang). Dus... we'll see!

`

Ik hoop toch liever op een verrassing dan een verassing. ;)

Jullie hadden even moeten doorvragen, ik wil echt supergraag weten wat het is! Maar misschien stelt het niet zoveel voor en ga ik te hoge dingen verwachten. :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Heeft Bas ons verteld. Maar wat het precies is, wilde hij niks over zeggen. Ik heb het idee dat het iets met Aad te maken heeft, want die zou volgende maand weer naar Nederland komen (kweenie hoelang). Dus... we'll see!

Heeft Bas ons indd verteld, maar was daarvoor toch al bekend? k dacht dat ik er hier op het forum al ergens over had gelezen en Bas zei ook al "jullie hebben vast al gehoord dat"... Maar omdat het meeste wat wij hier op het board bespreken van Adriaan komt, dacht ik dat dit ook van Adriaan dacht, dit in combinatie met het gegeven dat hij dus terug komt naar NL in juni, maakt het voor mij al vrijwel zeker dat het iets met Aad te maken eheft...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

`

Ik hoop toch liever op een verrassing dan een verassing. ;)

Jullie hadden even moeten doorvragen, ik wil echt supergraag weten wat het is! Maar misschien stelt het niet zoveel voor en ga ik te hoge dingen verwachten. :)

Als Bas daar niet meer over wil zeggen, dan respecteer ik dat en dan ga ik NIET doorzeuren. Dan heb je alleen maar minder kans dat ze de volgende keer nog iets loslaten. Het is hun "beleid", daar heb je je maar naar te schikken.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

`

Ik hoop toch liever op een verrassing dan een verassing. ;)

Jullie hadden even moeten doorvragen, ik wil echt supergraag weten wat het is! Maar misschien stelt het niet zoveel voor en ga ik te hoge dingen verwachten. :)

ja, ik weet dat k niet kan spellen, maar zoals ik al zei, het is geen verrassing meer als je hem al verklapt he!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik denk ook niet dat als we door zouden vragen, hij er meer over losgelaten zou hebben. Maar goed, hij had het over Adriaan toen hij er over begon, dus het heeft iets met hem te maken.

Ik heb het gevoel dat er een afscheidsvoorstelling aan zit te komen, maar het kan ook totaal iets anders zijn.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik denk ook niet dat als we door zouden vragen, hij er meer over losgelaten zou hebben. Maar goed, hij had het over Adriaan toen hij er over begon, dus het heeft iets met hem te maken.

Ik heb het gevoel dat er een afscheidsvoorstelling aan zit te komen, maar het kan ook totaal iets anders zijn.

ik denk eerlijk gezegd niet dat aad nog n keer op gaat treden...

Link naar bericht
Delen op andere sites

*hoopt* laat het toch een afscheidsvoorstelling zijn! *;

We weten maar nooit. Misschien is Aad toen hij dit forum zag zo emotioneel geworden van hoe erg iedereen nog van Bassie

& Adriaan houdt en ermee bezig is, dat hij alle negatieve dingen van zich af gooide en meteen al zijn kracht bijeenraapte om ons nog één keer die laatste kick te kunnen geven. ;)

Lennert en ik gingen laatst naar Bassie op de kermis in Rijswijk en toen we zeiden dat we van het forum waren,

vond hij het blijkbaar interessant, want we kregen spontaan voorrang voor een poster met handtekening! :D

Link naar bericht
Delen op andere sites

ik ben ook erg benieuwd naar wat die verrassing zal zijn, maar ik denk wel dat het iets te maken heeft met b&a als duo!!

maar we zullen gewoon tot juni dus moeten wachten

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik denk toch de tentoonstelling in Hellendoorn

er stond ooit iets over op hun website...(van hellendoorn) en daar werd ook al geheimzinnig over gedaan, maar nu kan ik t niet meer vinden

Hellendoorn is echter NIET in het midden van het land...

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik denk toch de tentoonstelling in Hellendoorn

er stond ooit iets over op hun website...(van hellendoorn) en daar werd ook al geheimzinnig over gedaan, maar nu kan ik t niet meer vinden

Je bedoelt dat zeker met de caravan? Adriaan vertelt op z'n site zoiets van 'de caravan krijgt binnenkort een andere plaats, maar daar lezen jullie binnenkort meer over'. :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Je bedoelt dat zeker met de caravan? Adriaan vertelt op z'n site zoiets van 'de caravan krijgt binnenkort een andere plaats, maar daar lezen jullie binnenkort meer over'. :)

Nee ik bedoel dat er op de Hellendoorn-site iets stond over een tentoonstelling waar je van 't voorjaar meer van zou horen...nu is er niets meer over te vinden...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

whahahahaha _O_

nee dat toch echt niet :P ik ben wie ik zeg dat ik ben :P

haha als ik Aad was had ik wel wat beters te doen dan een forum over mezelf te maken :P

tsja, maar je naam is net zo geheimzinnig als de verrassing :P

Maaruh ik denk niet dat het een achtergrond cd is... zoiets zou mij namelijk echt niet boeien ;)

Kan wel zijn dat ze dan aankomen zetten met het materiaal van de crocksons :9~ (daar had Bas het ook nog over, komt binnenkort online)

Link naar bericht
Delen op andere sites

'k Heb mail van Aad ( O+ ) en zelfs ZIJ weten het nog niet echt. Martijn Passchier is alles aan het regelen en pas als hij een paar dingen rond heeft, kunnen ze er iets over zeggen. Martijn komt het dan ook persoonlijk en onder zijn eigen naam aan ons melden hier.

Ergo, het is een kwestie van afwachten.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

tsja, maar je naam is net zo geheimzinnig als de verrassing :P

Maaruh ik denk niet dat het een achtergrond cd is... zoiets zou mij namelijk echt niet boeien ;)

Kan wel zijn dat ze dan aankomen zetten met het materiaal van de crocksons :9~ (daar had Bas het ook nog over, komt binnenkort online)

Kweenie waar jij dat gehoord hebt... ja, er is een hoop materiaal van The Crocksons, maar dat het binnenkort online komt heb ik gemist... ze zouden er wat mee gaan doen, misschien, t.z.t. ...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Kweenie waar jij dat gehoord hebt... ja, er is een hoop materiaal van The Crocksons, maar dat het binnenkort online komt heb ik gemist... ze zouden er wat mee gaan doen, misschien, t.z.t. ...

Weet niet waar jij stond toen we met Bas aan t praten waren...

Hij zei iets van

*bas* Wat ik ook wel grappig vind is dat heel veel mensen niet weten dat ik jarenlang met Aad een acrobaten duo vormde

*cold* ja, de Crocksons

*bas* *blij dat ie wordt erkend* inderdaad

*wonderer?!* is daar ook nog materiaal van?

*bas* Ja, daar zijn films en fotos en vanalles van.

*wonderer?!* oh en brengen jullie dat ooit nog ns naar buiten?

*bas* Ja, dat komt nog wel op onze website ofzo, komt wel goed mompel mompel...

*wonderer* Ja dat is euh mooi, nieuw materiaal he... zijn we gek op

Of stond ik nu te dagdromen :S kan Dr.Ommels of Wer Al-Zwowe dat ff voor me bevestigen? Aangezien Wonderer zelf de vraag stelde, maar het antwoord dus niet hoorde :S Kan komen omdat die man zo verrekte snel praatte...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Of stond ik nu te dagdromen :S kan Dr.Ommels of Wer Al-Zwowe dat ff voor me bevestigen? Aangezien Wonderer zelf de vraag stelde, maar het antwoord dus niet hoorde :S Kan komen omdat die man zo verrekte snel praatte...

Mijn probleem is meer dat jij heel stellig zegt dat het BINNENKORT online komt. Ik had niet het idee dat Bas erg concrete plannen had in die richting. Het klonk naar mijn idee bijna alsof hij het ter plekke bedacht.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Weet niet waar jij stond toen we met Bas aan t praten waren...

Hij zei iets van

*bas* Wat ik ook wel grappig vind is dat heel veel mensen niet weten dat ik jarenlang met Aad een acrobaten duo vormde

*cold* ja, de Crocksons

*bas* *blij dat ie wordt erkend* inderdaad

*wonderer?!* is daar ook nog materiaal van?

*bas* Ja, daar zijn films en fotos en vanalles van.

*wonderer?!* oh en brengen jullie dat ooit nog ns naar buiten?

*bas* Ja, dat komt nog wel op onze website ofzo, komt wel goed mompel mompel...

*wonderer* Ja dat is euh mooi, nieuw materiaal he... zijn we gek op

Of stond ik nu te dagdromen :S kan Dr.Ommels of Wer Al-Zwowe dat ff voor me bevestigen? Aangezien Wonderer zelf de vraag stelde, maar het antwoord dus niet hoorde :S Kan komen omdat die man zo verrekte snel praatte...

Hij heeft er inderdaad over gehad.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Mijn probleem is meer dat jij heel stellig zegt dat het BINNENKORT online komt. Ik had niet het idee dat Bas erg concrete plannen had in die richting. Het klonk naar mijn idee bijna alsof hij het ter plekke bedacht.

mwa hij had het er ook over dat zn eigen site helemaal vernieuwd zou worden. Misschien dat ie het daarbij wilde zetten. Geloof dat hij het nogal niet leuk vind dat niemand weet dat hij ook acrobaat was :S

btw, zitten toch echt veeeeeel reffers in de series naar de Crocksons....

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik kan denk ik wel meer zeggen'

A) Die tentoonstelling komt er in Hellendoorn

B) Hoop ik dat er iets komt daarnaast waarbij Bassie en Adriaan in het zonnetje worden gezet

how do you know?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zoals ik al eerder zei: Bassie en Adriaan hebben niet het afscheid gekregen welke ze verdient hebben, Martijn zal dus zeker bezig zijn met een manier waarop alle fans echt afscheid van dit duo kunnen nemen op een goede manier. De laatste voorstelling in Hellendoorn was niet geplant en een zeer verdrietig moment, iedereen (de fans, de crew rond B&A, maar ook B&A zelf) snapt dat er dus op een of andere manier echt afscheid genomen moet kunnen worden van het duo dat onlosmakelijk aan elkaar is verbonden. Natuurlijk gaan hun avonturen op tv door, natuurlijk blijft Bassie te zien, maar het duo Bassie en Adriaan verdient als duo een afscheid waarbij alles en iedereen de revue gaat passeren (alle boefjes, crewleden etc.). Ik denk zelf dat een echte voorstelling er niet in zit, al zijn er toch tekenen op Adriaans site. Hij schreef het volgende:

- Ik ben bezig met mijn conditie en daarom aan het trainen in Spanje.

- De caravan gaat in juni verhuizen !!!

Adriaan kan verder wel degelijk praten (hij heeft er wel meer moeite mee met name met lang teksten, maar een kan water op het podium kan daarin wonderen doen)

Er gaat zeker rond een echt afscheid van B&A iets gebeuren, commercieel gezien slim wanneer dat ook nog eens samen valt met het boek van Adriaan.

Link naar bericht
Delen op andere sites
- Ik ben bezig met mijn conditie en daarom aan het trainen in Spanje.

- De caravan gaat in juni verhuizen !!!

Adriaan kan verder wel degelijk praten (hij heeft er wel meer moeite mee met name met lang teksten, maar een kan water op het podium kan daarin wonderen doen)

Er gaat zeker rond een echt afscheid van B&A iets gebeuren, commercieel gezien slim wanneer dat ook nog eens samen valt met het boek van Adriaan.

-Natuurlijk is hij bezig met zijn conditie. Voor gewoon leven heb je namelijk ook conditie nodig en niet alleen voor optreden.

-Dat die tentoonstelling er komt, weten we al zeker, toch? Dan verhuist de caravan daarheen

-In juni komt dat boek van Adriaan echt nog niet uit hoor. Dat duurt minstens een half jaar nog. Dus dat slaat nergens op

We'll see, won't we?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Adriaan is de laatste hand aan het boek aan het leggen. In juni zou het boek gereleased worden. Hoe kom jij er bij dat dit nog langer zou duren??? In januari werd gesproken over een half jaar, dat is dus juni/juli

Link naar bericht
Delen op andere sites
Adriaan is de laatste hand aan het boek aan het leggen. In juni zou het boek gereleased worden. Hoe kom jij er bij dat dit nog langer zou duren??? In januari werd gesproken over een half jaar, dat is dus juni/juli

Hij is er nog steeds mee bezig. Als de eerste versie van het manuscript wordt ingeleverd, duurt het daarna nog zo'n 4 tot 6 maanden voor het boek op de markt komt (redigeren, drukproeven, herschrijven, drukken...). Tenzij hij nu al aan het herschrijven is, maar dan duurt het nog minstens twee maanden.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik denkdat ze een allerlaatste Lachspektakel show gaan doen..

Zou dat een Verrassing zijn!

Zoals jullie weten ben ik qua B&A karakter nogal een split personality. 8)7

Eén van die figuren in mijn hoofd wordt bij het lezen van dit soort berichten bijzonder nerveus en begint "drommels" te roepen! :X

Ik kan de spanning dus niet meer aan en zal dit topic om medische redenen even niet meer kunnen volgen...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[...]

Eén van die figuren in mijn hoofd wordt bij het lezen van dit soort berichten bijzonder nerveus en begint "drommels" te roepen! :X

Je zou toch verwachten dat hij het handig zou vinden... iedereen tegelijk op een plaats. Een goed geplaatste boem en... alle kleuters naar de maan! Jaa! ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Je zou toch verwachten dat hij het handig zou vinden... iedereen tegelijk op een plaats. Een goed geplaatste boem en... alle kleuters naar de maan! Jaa! ;)

rustig wonderer niet te geweldadig worden ;):P. Alhoewel >:) >:)

Link naar bericht
Delen op andere sites
'k Heb mail van Aad ( O+ ) en zelfs ZIJ weten het nog niet echt. Martijn Passchier is alles aan het regelen en pas als hij een paar dingen rond heeft, kunnen ze er iets over zeggen. Martijn komt het dan ook persoonlijk en onder zijn eigen naam aan ons melden hier.

Ergo, het is een kwestie van afwachten.

waarom lees ik dit bericht nu pas? t gaat echt hard achteruit met mij..

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...