Ga naar inhoud

Poule 09-06  

6 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke game is beter?

    • Super Mario RPG - Legend Of The 7 Stars
    • Toy Story


Aanbevolen berichten

5aaee4079c93b_Poule09-06.thumb.png.02f4a83946a89a4f357bf71cb900dc0d.png

 

Super Mario RPG - Legend Of The Seven Stars

Zoals de titel al doet vermoeden is Super Mario, Legend Of The 7 Stars een RPG. Dit spel heeft veel overeenkomsten met de Final Fantasy serie. Het verhaal is gebaseerd op de Super Mario Bros series. Het spel bestaat uit twee delen: Avontuur zoeken en turn-based gevechten. De meeste gevechten spelen zich buiten af in een isometrische 3D omgeving. Het spel bevat ook elementen uit de Super Mario serie, zoals bijvoorbeeld de blokken met vraagtekens. In het begin bestuur je alleen Mario en uiteindelijk kun je een groep van vijf samenstellen, waarbij je drie personages kunt gebruiken in een gevecht. Elk karakter heeft zijn eigen speciale aanvallen; Prinses Toadstool kan goed genezen en Geno en Bowser zijn vooral goed in zware aanvallen.

 

Toy Story

Toy Story is een platformspel, waarvan het verhaal gebaseerd is op de gelijknamige film. Je speelt als Woody en loopt door diverse levels. Je kunt je trektouwtje gebruiken als zweep. Deze zweep bindt de vijand vast, zodat je er langsheen kunt lopen. Ook kun je er mee aan haken vasthaken. Af en toe kun je ook op afstand bestuurbare voertuigen besturen. Het speelveld is dan van boven te zien en dan kan de speler gas geven, sturen en remmen. Je batterijen gaan langzaam op en moeten bijgevuld worden door tegen Buzz aan te botsen.

 

Stem op jouw favoriete spel en laat een reactie achter!

 

 

Link naar bericht
Delen op andere sites
gepost (aangepast)

Minst boeiende battle van deze week, gezien beide games al een rode kaart hebben.

Super Mario RPG heeft mij bij het zien van het filmpje erg teleurgesteld en ik had er veel meer van verwacht.

En Toy Story is niet echt my cup of tea.

Toch zou ik eerder voor Toy Story kiezen.

 

 

aangepast door RM
Link naar bericht
Delen op andere sites

Zoals al eerder gezegd vind ik de besturing van Toy Story heel slecht. Het voelt allemaal traag en stroperig. Misschien door alle animaties. Super Mario RPG is een leuke RPG en om een keer Mario in een RPG te zetten vind ik een geslaagd idee.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • RM locked this topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...