Ga naar inhoud

Bassie & Adriaan fotospel


Aanbevolen berichten

Ik merk dat het wat te moeilijk wordt dus ik wil een voorzichtige hint geven: het is alleen op een DVD ergens in een speciaal gedeelte te vinden omdat het niet direct in een serie voorkomt als scene.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Ik merk dat het wat te moeilijk wordt dus ik wil een voorzichtige hint geven: het is alleen op een DVD ergens in een speciaal gedeelte te vinden omdat het niet direct in een serie voorkomt als scene.

*) Volgens mij snap ik hem: ;)

Bassie.jpg

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

De Huilende Professor.

Het is een foto uit het fotoboek waar op de achtergrond

''Ga naar het Bos of het Strand'' wordt gezongen. :Y

aha k dacht et wel door dat ie uit de prof. kwam maar kon dat beeld nergens bij bedenken, van de extra's

Link naar bericht
Delen op andere sites
*schop*

Dit ligt hier al te lang plat.

Uncle Ar post maar een nieuwe opdracht zou ik zo zeggen, want Dj Sammy heeft al lang geen nieuwe hint geplaatst of gezegd dat het mis is.

@ Dj Sammy, niet persoonlijk hoor, mar het duurt gewoon lang

Ja, "B&A Triviant" en het "Wat is dit?-spel" ligt ook al heel lang stil

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

*) Volgens mij snap ik hem: ;)

Bassie.jpg

YES! Deze is helemaal goed. Uncle Ar, verzin maar snel een nieuwe want dit topic ligt inderdaad al veel te lang stil.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ga er maar vanuit dat ie goed is, ja...

Ik wil een plaatje waarbij Adriaans oor te zien is, maar zijn haar DROOG is. Dus niet als ie een keer ergens koppie onder is gegaan.

Link naar bericht
Delen op andere sites
haha, nou ben ik toch wel heel benieuwd wat voor plaatje je zelf in gedachten had. (het is natuurlijk te verwachten dat er meerdere plaatjes zijn, waarbij zijn oor in beeld is)

Pdvd_116.jpg deze ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Heeeee das een mooie! ^O^ ik had zelfs nog een andere in gedachte. Maar hij is zeker goed ja!

Er zijn inderdaad meerdere!

(Dit kop van Paul bij dit plaatje ^O^ )

Nu ikke weer:

Maak een screenshot van een scene waarin *b2oud* (dus alleen Harry zegt) "Zeg dat wel dat zijn geen grappen!"

Dus uit de sleutel of de diamant...

Link naar bericht
Delen op andere sites
hehe, zo gaat het lekker over en weer... :P

okee nu een makkelijke; Laat een afbeelding zien van Adjudant Vandersteen zien uit De Verdwenen Kroon, waarbij hij VOLLEDIG in beeld is. (Dus van top tot teen ;) )

hoofd_en_voeten.jpg

Niet geheel zeker of je deze bedoelt..

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Misschien het filmpje dat hij in z'n onderbroek loopt. ;) Daar zag je hem helemaal (zonder een bureau ertussen).

Voeten ook? Daar heb ik niet op gelet... *was afgeleid*

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nee er is nog een ander stukje in de serie van de Verdwenen Kroon waar Adjudant Vandersteen HELEMAAL in beeld komt, en daarmee geef ik dus aan dat er NIKS voor hem staat/is, dus ook geen stukje bureau... :P

Dit is dus nog niet de goede... :N

(maar het moet echt uit de film komen en dus niet uit een bonus/weggeknipt fragment, zoals dat hij geen broek aan had...)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Nee er is nog een ander stukje in de serie van de Verdwenen Kroon waar Adjudant Vandersteen HELEMAAL in beeld komt, en daarmee geef ik dus aan dat er NIKS voor hem staat/is, dus ook geen stukje bureau... :P

Dit is dus nog niet de goede... :N

(maar het moet echt uit de film komen en dus niet uit een bonus/weggeknipt fragment, zoals dat hij geen broek aan had...)

Drommels, die adjudant, steeds als hij in beeld komt dan zoomt het beeld in of zo... }:|

Lastige personage

Link naar bericht
Delen op andere sites
haha, ja dat was mij dus ook al opgevallen. En daarom vraag ik ook of iemand dat ene moment kan vinden waar hij wel helemaal in beeld komt. Er is echt 1 moment O-)

He he, dan eindelijk gevonden ;) :

69619415.jpg

Deze komt trouwens van http://www.picturetrail.com/bassie-adriaan... staat niet veel op, maar leuk als je plaatjes verzamelt, hier staan ook alleen maar plaatjes op voor t forum die ik nodig heb om iets aan te duidden... vrij nieuwe site vandaar dat er nog niet veel plaatjes opstaan

Edit: link werkende gemaakt

Link naar bericht
Delen op andere sites
YEAH! Twice heeft het weer voor elkaar ^O^^O^ . Het was toch lastiger dan ik dacht, want het heeft even geduurd :P . Maar jij bent aan de beurt bij deze ;)

Dankje...!

Ik zie gere een plaatje van een huilende boef BUITEN de serie van de huilende professor om...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Die is weer voor mij :P

http://forum.bassieenadriaan.nl/album_p ... pic_id=354

Uit het geheim van de sleutel

*b1* je hebt die remleiding doorgesneden en ze zijn zo het ravijn ingereden!

*b2oud* snifsnif... nou ben ik niet alleen een boef, nou ben ik ook nog een gemene misdadiger!...snifsnif...had ik maar naar mn moeder geluisterd!

_O_

Link naar bericht
Delen op andere sites
Die is weer voor mij :P

http://forum.bassieenadriaan.nl/album_p ... pic_id=354

Uit het geheim van de sleutel

*b1* je hebt die remleiding doorgesneden en ze zijn zo het ravijn ingereden!

*b2oud* snifsnif... nou ben ik niet alleen een boef, nou ben ik ook nog een gemene misdadiger!...snifsnif...had ik maar naar mn moeder geluisterd!

_O_

keurig, mooie foto!

It's your turn...

Link naar bericht
Delen op andere sites
YEAH! Twice heeft het weer voor elkaar ^O^^O^ . Het was toch lastiger dan ik dacht, want het heeft even geduurd :P . Maar jij bent aan de beurt bij deze ;)

Ik wist welke ik moest hebben, maar ik was Luxemburg aan het cappen ;) De volgende Adjudant vraag is voor mij! ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Het antwoord op de volgende vraag weet je vast wel ;) volgende keer beter... Maar wat bedoel je dan met Luxemburg cappen?

Ik vertrek maandag naar Vianden, minilocatietour. Wat shotjes aan het maken om uit te printen, aangezien ik geen DVD-speler mee kan slepen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Zoek een moment uit de Verzonken Stad, waarbij Bassie zijn bekende Schotse Ruiten Jasje NIET aanheeft. en LET OP...hierbij tellen niet mee: de gedeeltes waarbij Bassie aan het zwemmen is, of uit de droom van koning Midas!

69719739.jpg

aste

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...