Ga naar inhoud

Bassie & Adriaan fotospel


Aanbevolen berichten

  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Tja, niemand heeft hem tot nu toe gemaakt, dus maak ik hem :P

http://users.pandora.be/peterpje/Telefoon.jpg

Heb er voor de gein ook nog een avatar van gemaakt, vrij te gebruiken

http://users.pandora.be/peterpje/Vrije-avatar.jpg

Ik veronderstel dat hij wel goed is, dus de volgende opdracht :

Maar een screenshot met minstens 20 Bassies en 20 Adriaans[/img]

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...
Ik begrijp het niet, bijna onmiddelijk nadat ik de opdracht heb gepost gaf iemand die niet kan cappen ( ik dacht Freek, sorry als ik mis ben ) het juiste antwoord. ( over msn dan )

Maar even een tipje : zoek naar iets waarop je B&A kan zien. En dat dan in het meervoud.

Ja, dat was ik. Ik begrijp ook niet dat sommige mensen het niet kunnen vinden. Het is heel makkelijk, en dat terwijl ik nou niet echt elke scene van de series weet.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Aangezien Freek het onmiddelijk wist, mag hij de volgende opdracht geven.

Freek all yours

Allememaggies! En daarvoor hoefde ik niks te doen... :P

Maar goed, even bedenken wat mijn opdracht wordt....

HEBBES!!

Maak een screenshot van het moment waarneer niet alleen Bassie maar ook Adriaan B100 'kan' zien (maar dit niet laat blijken). ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Uncle Ar: B100 staat toch onder de ballon, dus dan zien ze hem toch niet? Ik had wat anders in gedachten, sorry. :N

Ja, maar Bassie ziet hem wel op die foto, want direct daarna volgt zijn tekst, dus ik nam aan dat Adriaan hem ook zag,

gezien het feit dat hij eveneens naar de grond kijkt, dus het was een gokje. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ja, maar Bassie ziet hem wel op die foto, want direct daarna volgt zijn tekst, dus ik nam aan dat Adriaan hem ook zag,

gezien het feit dat hij eveneens naar de grond kijkt, dus het was een gokje. ;)

Okee, daar heb je gelijk, maar Adriaan kijkt meer naar rechts en Bassie kijkt gewoon recht naar beneden, dus dan ziet Adriaan 'm nog steeds niet. :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
Je wil het gewoon winnen, hè! :P Nou, vooruit, de volgende is voor jou. ;)

Hoezo? Mag je maar één keer antwoorden dan? :?

Alles goed en wel :P = ***Vindt het moment waarop de Kapitein al een beetje Jerome van der Steen is***

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nog een poging dan:

jeroen.JPG

Hier zegt hij namelijk de opdracht van Joris nog wel te begrijpen maar als Joris vervolgens weg is herhaalt hij het nog een keer in zichzelf , daarna wil hij het nog een keer herhalen maar dan (bij het woord hier) lijkt hij weer zichzelf te worden, daarom heb ik ook 2 shots gecapt deze keer.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Nog een poging dan:

Hier zegt hij namelijk de opdracht van Joris nog wel te begrijpen maar als Joris vervolgens weg is herhaalt hij het nog een keer in zichzelf , daarna wil hij het nog een keer herhalen maar dan (bij het woord hier) lijkt hij weer zichzelf te worden, daarom heb ik ook 2 shots gecapt deze keer.

Oh nee nee, ik bedoel niet qua karakter of tekst, maar wanneer is de Kapitein qua uiterlijk al een beetje Jerome van der Steen? Normaal, dus. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
http://forum.bassieenadriaan.nl/album_thumbnail.php?pic_id=316

de kapitein beetje als zichzelf

hij is een beetje klein

maar zal het proberen te omschrijven

adriaan en de kapitein zijn nu op de boot aangekomen waar bassie dat vuurwerk op af stond te steken

en toen hij die

*kapitein* Alleee he het is gelukt

En DIE bedoelde ik ook! :Y

Gefeliciteerd, benafan, verzin maar een nieuwe. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Waarschijnlijk heb ik er overheen gekeken, maar welke scène werd hier nu bedoeld?

Maar een screenshot met minstens 20 Bassies en 20 Adriaans[/img]

Het enige fragment wat ik me kan herinneren waarin je B&A meerdere keren ziet is dat uit de diamant, vlak na de inbraak, maar dat zijn geen minstens 20 Bassie en Adriaans.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Waarschijnlijk heb ik er overheen gekeken, maar welke scène werd hier nu bedoeld?

Het enige fragment wat ik me kan herinneren waarin je B&A meerdere keren ziet is dat uit de diamant, vlak na de inbraak, maar dat zijn geen minstens 20 Bassie en Adriaans.

En randy bedoelde het moment op het einde als B&A met de boeven en de agenten in die electronica winkel staan. Dan zie je op de achtergrond honderden televisies die dat uitzenden, dus bij mekaar tel je dan denk ik wel zo'n 20 Bassie & Adriaans. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
En randy bedoelde het moment op het einde als B&A met de boeven en de agenten in die electronica winkel staan. Dan zie je op de achtergrond honderden televisies die dat uitzenden, dus bij mekaar tel je dan denk ik wel zo'n 20 Bassie & Adriaans. ;)

Owja natuurlijk! Achteraf wel logisch ja. Thx Uncle Ar!

Link naar bericht
Delen op andere sites

JIPPIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

k ben aan de beurt

ehm ff denke hoor

o jah komt ie

(beetje makkelijk)

maak screenshot van Bassie en Adriaan(de personen zelf) die bij een paard staan[/color]

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

En randy bedoelde het moment op het einde als B&A met de boeven en de agenten in die electronica winkel staan. Dan zie je op de achtergrond honderden televisies die dat uitzenden, dus bij mekaar tel je dan denk ik wel zo'n 20 Bassie & Adriaans. ;)

Ik wil nog even hier op terugkomen. Randy bedoelde niet de scene in de Diamant, maar de scene in de Reis door Amerika in aflevering 1 waar B100 bij een tv-zaak staat, waar op dat moment B&A op de televisie worden uitgezonden. Toen Randy de opdracht net gepost had zei ik tegen hem op MSN dat de opdracht die hij had gesteld voorkwam in de Diamant en toen vertelde hij dus dat hij die scene in Amerika bedoelde.

En zo is het gegaan. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ow Ok dan was dat 'm dus!

Ja, maar die van mij is ook goed! :P

Nee nog ff, randy had de inzending van zorofan1 of jennoH of Forum gek of Mr. Ommels of ba1 of BazzieIsSupCool of computertje, WEET IK VEEL WHO THE FUCK HIJ WERKELIJK HEET! goedgekeurd en die shots kwamen uit de Diamant. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Nee nog ff, randy had de inzending van zorofan1 of jennoH of Forum gek of Mr. Ommels of ba1 of BazzieIsSupCool of computertje, WEET IK VEEL WHO THE FUCK HIJ WERKELIJK HEET! goedgekeurd en die shots kwamen uit de Diamant. ;)

Je raakt zo wel in een identiteiscrisis :)

Maar de huidige opgave was dus die van DJ Sjammie: Maak een screenshot waarop Bassie met Robin in het water zwemt ?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...