Ga naar inhoud

leukste programma op nickelodeon


Aanbevolen berichten

Nickelodeon is een k*t zender!

Da Zoop ook, nog nooit zo iets slechts mee gemaakt

*elise*: ik denk da die aap en ik verliefd op elkaar zijn

Yeah right

Alleen Bassie & Adriaan is de moeite waard, maar dat is niet eens een Nick productie.

Link naar bericht
Delen op andere sites
he uncle ar, wist je dat er binnenkort the college years komt op nick? zack en kelly worden steeds closer bij elkaar en kijk eens op kazaa, want daar is een saved by the bell film te downloaden.(je houdt houdt toch van saved by the bell?)

Ja, bedankt! ^O^ Ga gauw eens kijken.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Rocket Power --> Als ik de aflevering nog niet (te vaak) gezien heb

SpongeBob --> Als ik melig ben en als ik de aflevering nog niet (te vaak) gezien heb

Link naar bericht
Delen op andere sites

Spongebob HEEL soms, en Ren & Stimpy nog somser. Oh, en ik kijk wel eens Montana, ik vind de stem van Frans van Deursen leuk en het is eigenlijk een Bassie en Adriaan...de goeien gaan achter de schat aan en de kwaden (een geniale boef op stand en twee stommelingen) proberen het af te pakken ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
dat snap ik niet. in het begin werd djkoelkast kwaad omdat ik steeds aan de vinkjes zit. maar wat zijn vinkjes!?!?

Als je een bericht schrijft, zie je onder het tekstvak een paar hokjes staan die je kunt aanvinken. Je moet zorgen dat het vakje voor "schakel BBCode uit in dit bericht" LEEG is.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Alleen B&A, de rest varieert van 'zeer matig' via 'heel slecht' tot 'zéér, zéér, exorbitant extreem huilen-met-de-pet-op slecht'

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik vind eigenlijk alles walgelijk op Nickelodeon ;)

Ik kijk heeeeeeeeeel soms een stukje B&A (meestal kijk ik video's) of heeeeeeeeeeeeeeeeeel soms The Wild Thornberries (geweldig :P maar dan wel de NL versie, vooral de stem van 'Johan' die vakkundig is ingesproken door Filip Bolluyt)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Behalve B&A kijk ik eigenlijk alleen Sabrina als ik rond die tijd thuis ben... Kom op, bijna niemand kan die kat weerstaan, geef maar toe! O+ Salem O+

Daarom kijk ik ook Sabrina. Die Salem is echt geweldig, zó schattig! O+

Link naar bericht
Delen op andere sites
als jullie nog meer de stem van salem willen horen moet je s avonds kijken naar the angry beavers want daar hoor je hem ook in. als norbert (ze zeggen norbie).

Dat was mij ook al eerder opgevallen.

Verder vind ik op Nickelodeon leuk:

Saved by the Bell, Kenan & Kel en Sabrina (ook weer door Salem). Spongebob, Rocket Power en Zoop vind ik af en toe leuk.

Wat ik niet leuk vind zijn bijvoorbeeld Kablam! en Ren & Stimpy.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...
[..]

Daarom kijk ik ook Sabrina. Die Salem is echt geweldig, zó schattig! O+

ik quote even een voor-stukje van sabrina.

*de twee tantes* goed in de ogen kijken en aardig zijn!

*salem* ok! ik wil niet nog 75 jaar een kat zijn. *loopt naar binnen*

*inspecteur* hoi salem. bevalt je het kattenleven?

*salem* ja.

*inspecteur* heb je blaas-problemen?

*salem* nee.

*inspecteur* hou je van je baasjes?

*salem* ja.

*inspecteur*doe je stoute dingen?

*salem* nee.

*inspecteur* wil je nog de wereld overheersen?

*salem* ja. ehm,nee,ik bedoelde nee.ik zei nee. NEEEEE!!!!!!!*gaathuilen*

*salem* *komt weer uit de klerenkast*.

*sabrina* hoe ging het?

*salem* ik wil er niet over praten.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 4 weeks later...
Ik vind, behalve (cliche) *adriaan* en *bas* natuurlijk, verder Spongebob Squarepants en Fairly Odd Parents helemaal geweldig.

Helemaal mee eens, die ouders van Timmy zij egt leuk _O_

Link naar bericht
Delen op andere sites

NIEUWE MEDEDELINGEN.

voor fans van SPONGEBOB: nu en morgen gaan kijken op nick, want er is een spongebob weekend aan de gang! met alle nieuwe en oude afleveringen! plus een speciale aflevering.... the house party!!!!

voor fans van ZOOP die en aflevering hebben gemist, kunnen ze 12 juli alle afleveringen nog een keer zien! ook leuk voor mij, want ik hebeen paar afleveringen gemist, onder andere de laatste aflevering!

oude mededeling maar toch, nieuwe afleveringen van FARLY ODD PARRENTS!!

Link naar bericht
Delen op andere sites
oude mededeling maar toch, nieuwe afleveringen van FARLY ODD PARRENTS!!

Fairly Odd Parents heet het. Ik vind het vooral leuk vanwege Timmy's echte ouders, ookal lijken ze wel erg op die van Cow & Chicken.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik vind het echt balen dat Dommel verdwenen is. Dat was altijd hét toetje op *bas* en *adriaan*

*bas* en *adriaan* vind ik nu op NICK duidelijk het leukste

tegenwoordig, nu kuifje is, vind ik dat ook wel relaxed

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...
Ik vind Argai een mooie serie. Prachtig getekend, leuke personages en goede stemmen. En natuurlijk ook en goed verhaal ^O^

Ja, Argaï is echt leuk, hè. Het moet alleen wel wat vroeger komen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Niemand die Kuifje goed vind |:(

Toch wel 1 van de beste tekenfilm series ooit op tv vind ik.

Ik vind Kuifje geweldig! Kijk het elke dag. Of het de beste tekenfilmserie allertijden is weet ik niet... Ik wilde gister die DVD box kopen bij de mediamarkt, maar een man pakte net het laatste exemplaar onder mn neus vandaan... :{ Heb hem nu besteld. Krijg ik hem over 2 weken.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 5 months later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...