Ga naar inhoud

Hoe en wanneer kijk jij B & A?


Aanbevolen berichten

[..]

Ik heb er al DVD's in gedraaid, en het is wel handig dat je geen dubbele afstandsbedieningen hebt. Maar dit is off-topic, dus heb ik het er verder niet over (alleen dit antwoord).

Mm, valt wel mee denk ik. Het gaat over ''Hoe kijk jij B & A'' dus met een DVD speler / video recorder en is dat handig ja of nee allemaal van die vragen ;) .

Lukas.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 125
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 5 months later...

De uitzendingen om 18.00 uur vind ik niet echt een handige tijd, moet altijd eten enzo of ik ben er niet. Daarom mis ik de late uitzendingen wel. Toen die er waren keek ik die altijd en af en toe een dvdtje. Maar nu kijk ik eigenlijk alleen maar dvd's, thuis en meestal 's avonds.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik kijk regelmatig in het weekend om 18.00.En als wij dan aan het eten

zijn,neem ik het soms op.(afhankelijk welke serie en aflevering er komt)

Ik heb de DVD's niet,dus ben ik afhankelijk van de uitzendingen van

Nickelodeon.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 months later...

ik kijk heel veel naar b & a op zondag.

dan zeg ik tegen mijn broertje: kom,zullen we even een bassie en adriaan gaan kijken? om de beurt kiezen we er dan 1 uit.

de kroon heb ik al zoveel gezien en gehoord dat ik grote stukken kan vertellen wat er gezegd gaat worden.

's nachts b & a aan en slapen vind ik ook geweldig!

als ik een paar uur niets te doen heb, kijk ik ook b & a, en vroeger toen ik op de middelbare school zat, deed ik ook bij opstellen en werkstukken een b & a kijken, dat werd dan luisteren, want ik moest natuurlijk schrijven.

voor mij is het een hele goede ontspanning om b & a te kijken, wordt ik weer helemaal rustig van, na een dag hard werken!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik kijk doordeweeks voordat ik ga slapen zo rond een uurtje of twaalf een uur tot anderhalf uur vanuit m'n bed naar *bas* en *adriaan* voordat ik ga slapen. Ik heb iig alle DVD's en van videobanden van de series heb ik ook iedere serie minimaal wel 1 keer dus dan kijk ik gewoon per keer waar ik zin in heb om naar te kijken. Ik kijk ze in ieder geval altijd op m'n gewone (51 cm) televisie omdat dat vanuit bed gewoon lekkerder kijkt en in m'n pc heb ik sowieso op dit moment geen DVD-speler.

In het weekend als ik soms wel eens niets te doen heb kijk ik ook wel overdag naar *bas* en *adriaan*.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Normaal gesproken kijk ik op zondag naar de uitzendingen op Nickelodeon. Verder kijk ik n op vrijdagavond naar een Bassie & Adriaan DVD/VHS bij een goede vriend van mij. Verder kijk ik zelf ook in het weekend naar een *bas* & *adriaan* film. Dit doe ik dan vaak op zaterdagmiddag, mits ik er ben natuurlijk. En natuurlijk kijk ik af en toe op andere dagen en tijdstippen naar onze helden. Zoals vanmiddag bv. :)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Als ik niet kan slapen, pak ik even een dvd'tje.

De vrolijke kleuren dansen op het scherm om 3:00 's nachts.

Bassie en Adriaan zorgen er voor dat ik weer lekker kan slapen.

's Nachts is gewoon de beste tijd voor Bassie en Adriaan! 8-)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...

ik kijk vaak als ik alleen thuis ben dan pak ik een dvdtje en dan ga ik die kijken en. als ik weer een nieuwe dvd heb gekocht. en als ik tijd op zaterdag avond en op zondagavond op tv

*baron* japie neem die bami hap mee!!!!!!!!!!!

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik kijk de laatste tijd sporadisch en skip alle stukken met Bassie... denk dat ik in 't circus een overdosis heb gehad of zo. ;)

maar dan zou je dan toch bijna alles moeten skippen, er zijn toch weinig stukken zonder bassie?? uitgezonderd boevenscenes dan natuurlijk :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
maar dan zou je dan toch bijna alles moeten skippen, er zijn toch weinig stukken zonder bassie?? uitgezonderd boevenscenes dan natuurlijk :)

Paul van Gorcum en co zijn bevredigend genoeg, ja. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb de laatste tijd een bepaalde scene van de kroon nogal vaak bekeken. Gek he? ;)

Ja... ik vind dat we een bijzonder onerzoek moeten instellen naar dat kijkgedrag....

*fluistert* Psst! Haal de psychiater, en niet alleen voor haar kijkgedrag!

;):P

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik kijk meestal als ik eigenlijk al moet slapen van m'n ouders... 23:00 's avonds ofzo. En dan kijk ik meestal 2 a 3 scene's. Lekker vanuit m'n warme bedje... *) Geluid niet te hard....

ja, doe ik ook idd, maar ondertussen val ik wel in slaap en blijft b&a aanstaan, ik kan heel goed slapen met b&a ^O^

ik ga met b&a slapen, en sta er ook mee op :P;):D

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb de laatste tijd een bepaalde scene van de kroon nogal vaak bekeken. Gek he? ;)

nee, vind ik niet gek, heb ik ook, maar dan met die van de verzonken stad ;)

en na een bepaalde tijd veranderd dat weer, en kijk ik een andere scene weer veel :D

Link naar bericht
Delen op andere sites
ik kijk meestal op vrijdag middag of vrijdag avond naar een dvd. video`s

kijk ik niet zoveel, want daar heb ik er maar een van.

slim dat je dan meer dvd's hebt, is toch betere beeld en geluidskwaliteit, en dvd is toch de toekomst ^O^

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

nee, vind ik niet gek, heb ik ook, maar dan met die van de verzonken stad ;)

en na een bepaalde tijd veranderd dat weer, en kijk ik een andere scene weer veel :D

Ik doelde eigenlijk op het verhaal dat ik naar aanleiding van die scene heb geschreven, maar ok ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...
Ik kijk in het weekend altijd de uitzending van 18.00 met een zak chips en een fles cola. :9

En dan 's avonds je bordje warm eten zeker laten staan ;)

Ook omdat ik dan vaak eet mis ik die uitzendingen...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

En dan 's avonds je bordje warm eten zeker laten staan ;)

Ook omdat ik dan vaak eet mis ik die uitzendingen...

Je kan natuurlijk ook later een dvd'tje kijken..

Kun je eerst de aardappelen van je ma eten en daarna met een

zak chips voor de buis.

Link naar bericht
Delen op andere sites
ik heb hem om 6.00 uur begonne met kijken, omdat ik al klaar wakker was en toen om half acht gestopt, dus ik hem hem half gekeken in de helft van de serie.

Doe eens wat aan je zinsverband zeg! Ik snap er weinig van...

* Ik ben om 6.00 uur begonnen met kijken, omdat ik al klaar wakker was. Om 7.30 uur ben ik gestopt, dus heb ik hem half gekeken, de halve serie... <--- Zoiets??? :?

Link naar bericht
Delen op andere sites

ik ben vanmorgen om 6.00 uur begonnen met kijken.

begonnen bij aflevering 2.

en ben gestopt om half acht vanmorgen.

en ik ben inderdaad niet zo goed in zinnen maken.

Link naar bericht
Delen op andere sites
ik ben vanmorgen om 6.00 uur begonnen met kijken.

begonnen bij aflevering 2.

en ben gestopt om half acht vanmorgen.

en ik ben inderdaad niet zo goed in zinnen maken.

Kijk, dat is beter te begrijpen! Als je er niet zo goed in bent moet je gewoon even de tijd ervoor nemen als je een bericht gaat maken. Aan het einde even je berichtje overlezen en eventuele fouten eruit halen, dan is het voor een ieder beter te begrijpen...*);)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Kijk, dat is beter te begrijpen! Als je er niet zo goed in bent moet je gewoon even de tijd ervoor nemen als je een bericht gaat maken. Aan het einde even je berichtje overlezen en eventuele fouten eruit halen, dan is het voor een ieder beter te begrijpen...*);)

doe jij even normaal, wil je? een ander pakken op iets wat ie misschien niet kan? hij schrijft het goed, en jij veeeeeel te arrogant, je moet nodig in diens bij de baron! sorrie hoor, dit moest ik even kwijt,

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

doe jij even normaal, wil je? een ander pakken op iets wat ie misschien niet kan? hij schrijft het goed, en jij veeeeeel te arrogant, je moet nodig in diens bij de baron! sorrie hoor, dit moest ik even kwijt,

Hij geeft hem een compliment, gevolgd door een advies. Ik zie daar niets arrogants aan.

Het is gewoon een feit dat als je meer op je zwakke plekken let, het vanzelf beter gaat.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

doe jij even normaal, wil je? een ander pakken op iets wat ie misschien niet kan? hij schrijft het goed, en jij veeeeeel te arrogant, je moet nodig in diens bij de baron! sorrie hoor, dit moest ik even kwijt,

Wat is je punt? Ik zeg het netjes, en geef hem een advies waar hij in het vervolg misschien beter op kan letten... Als je elkaar nergens meer op mag wijzen is het wel héél erg gesteld hoor!:?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Wat is je punt? Ik zeg het netjes, en geef hem een advies waar hij in het vervolg misschien beter op kan letten... Als je elkaar nergens meer op mag wijzen is het wel héél erg gesteld hoor!:?

ik had zo'n gevoel, dat je het een beetje zij van, doe nou even normaal, net of je je in hield.

Link naar bericht
Delen op andere sites

ach iedereen heeft een zwake punt,

alleen die van de een zie je niet zo gouw en de ander wel.

ik vraag me ineens af, wat de zwake puten van *baron* of *japie* zijn.

Link naar bericht
Delen op andere sites
ach iedereen heeft een zwake punt,

alleen die van de een zie je niet zo gouw en de ander wel.

ik vraag me ineens af, wat de zwake puten van *baron* of *japie* zijn.

Het gaat wel heel erg off topic zo, maak maar een nieuw topic, ik vind het wel een leuk speculatiepunt. De zwakke punten van de personages.

Link naar bericht
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...