Ga naar inhoud

Het B&A 'wat is dit?'-spel Deel 2


Aanbevolen berichten

Plaatje 2, veel succes

hint2.jpg

Een autogordel misschien ?!

Misschien uit de gele B&A auto met rode bolletjes erop oftwel de Boevenauto uit de serie van de Schatkaart.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

[..]

het is het olievat in caribisch carnaval.

*adriaan* je snijdt een olievat in twee en plaatst dat op een rek, je slaat er met twee stokken op en hoor het klinkt te gek.

*O* Inderdaad, je hebt het juist *O*

Samba-boy, de eer is aan jou

PS : ik laat dit plaatje er 1 dag op staan, daarna verwijder ik ze om het topic sneller te maken

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

het is het olievat in caribisch carnaval.

*adriaan* je snijdt een olievat in twee en plaatst dat op een rek, je slaat er met twee stokken op en hoor het klinkt te gek.

Haha klopt wel, alleen DIT is een echte en geen in twee gezaagd olievat ;)

Voor dit spel mag je inderdaad ook van andere sites plaatjes halen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
elke keer als ik het plaatje van het internet haal, en hier neerzet, dan druk ik op OK, maar dan zie ik hem nooit staan. elke keer lukt het niet. dus kan randy even een nieuwe opdracht maken?

dan moet je de link van het plaatje neerzetten, dat dan selecteren en dan klikken op Img.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hier is de nieuwe opdracht, hij is klein, maar ik vind hem minder moeilijk dan de vorige, veel plezier met het zoeken

foto1.jpg

Een lampje van die auto uit de Plaaggeest misschien?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Een hint voor de trouwe zoekers onder jullie

Het komt uit de serie waar een B&A monument voor de eerste keer z'n beroemdste rol aannam.

Het is tevens een onderdeel van een rijdend voorwerp

Jullie moeten je haasten, want is het vrijdag rond 16.00 niet geraden, moet je wachten tot maandagavond op een nieuwe hint ( want ik ben dit weekend naar Graspop Metal Meeting )

Link naar bericht
Delen op andere sites
Het komt uit de serie waar een B&A monument voor de eerste keer z'n beroemdste rol aannam.

Het is tevens een onderdeel van een rijdend voorwerp

Een stukje van de Amphicar waarmee Vlugge Japie vlucht nadat hij in het museum op B&A was gestuit?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Nou, ik kan eigenlijk niet zo goed cappen.

En echt veel verstand heb ik niet van computers maar m'n broer kan het vast wel.

je mag ook een plaatje van een andere site halen voor dit spel.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik dacht nogwel dat ik een moeilijke had gemaakt. :{

Maar goed.. de volgende is voor jou Uncle Ar.

Oké, dit is mijn eerste keer, dus wees lief ÀLS hij te moeilijk is: :P

Wat is dit?

Rara.jpg

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Oké, dit is mijn eerste keer, dus wees lief ÀLS hij te moeilijk is: :P

Wat is dit?

Rara.jpg

Ik denk dat het iets van een muur is

Link naar bericht
Delen op andere sites
Muur van een gevangenis?

Het is ook eerder een buitenmuur dan een binnenmuur (niet kwaad bedoeld tegen jou, Lorenzo, maar dit is meer een ondersteunend argument ;))

Link naar bericht
Delen op andere sites
Freek wordt nòg warmer met een deel van zijn antwoord..........

Vanavond om zes uur eerste hint indien nodig.

Dat is toch overduidelijk :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ok, de hint: ;)

Als je het volledige plaatje ziet zeg je meteen: ''Zo zou ik het ook gedaan hebben''

Muur als B&A buitenkomen uit het kantoor van Inspekteur Kaletie ook al heeft dat niks te maken met 'zo zou ik het ook gedaan hebben'. Ik weet in ieder geval dat er ergens d8 ik zo'n scène in een bepaalde B&A serie zat waar Bassie zei: zo zou ik het ook gedaan hebben; maar welke serie was dat???!!!!

Ben alle banden aan het bekijken! (O)

UPDATE: kan dit het zijn: Het gangenstelsel uit de grot in Valkenburg van 'B&A en de Diamant' dat Adriaan op een rotswand de gangen tekent en waar hij pijlen zette.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...