Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

hallo,

er zijn een 3tal stripboeken van BenA verschenen. Er werd echter ook gewerkt aan een 4e deel. Toen overleed de tekenaar ervan.

Is dit 4e deel later nog uitgebracht of niet.

Ook is de vraag of de stripboeken nog worden uitgebracht. Daar was toen toch sprake van of niet??

En wie weet wat er nog allemaal uit gaat komen van onze vrienden.

Boeken, cd's, video,s enzovoorts

GR Michiel

Link naar bericht
Delen op andere sites
hallo,

er zijn een 3tal stripboeken van BenA verschenen. Er werd echter ook gewerkt aan een 4e deel. Toen overleed de tekenaar ervan.

Is dit 4e deel later nog uitgebracht of niet.

Ook is de vraag of de stripboeken nog worden uitgebracht. Daar was toen toch sprake van of niet??

En wie weet wat er nog allemaal uit gaat komen van onze vrienden.

Boeken, cd's, video,s enzovoorts

GR Michiel

Het lijkt me sterk dat er een begin is gemaakt aan deel 4 door Frans, want de stripboeken werden rond 1980/1985 uitgegeven en helaas is Frans een aantal jaren terug overleden :(

Wat ik wel heb gehoort en dat is ook alweer van een paar jaar terug, is dat ze de stripboeken opnieuw zouden uitbrengen, maar daar is door drukte denk ik, weinig van terecht gekomen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
die op de homepage staat heeft ook grote aanpassingen als de echte sleutel.

haha ja als je die met de sleutel vergelijkt wel ja ;):P Want het stripboek dat op Bassie's site staat is "De Diamant" en die hoort ook in de stripenboekenserie.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Bij die van mij blijft hij tot 23b.

Ja klopt, zeker een fout, want je kan verder. Gewoon doorklikken onderaan net zolang totdat er staat ''volgende week meer!'' dan ben je aan het einde.

Link naar bericht
Delen op andere sites
hallo,

er zijn een 3tal stripboeken van BenA verschenen. Er werd echter ook gewerkt aan een 4e deel. Toen overleed de tekenaar ervan.

Is dit 4e deel later nog uitgebracht of niet.

Ook is de vraag of de stripboeken nog worden uitgebracht. Daar was toen toch sprake van of niet??

En wie weet wat er nog allemaal uit gaat komen van onze vrienden.

Boeken, cd's, video,s enzovoorts

GR Michiel

Alle4 de strips:

1) De avonturen van Bassie & Adriaan en het geheim van de sleutel

2) De avonturen van Bassie & Adriaan en de ontvoering

3) De avonturen van Bassie & Adriaan en de Diamant

4) De avonturen van Bassie & Adriaan en het Geheim van de Schatkaart (werd aan gewerkt en is nooit uitgegeven). De reden hiervan is geloof ik nog steeds duister, maar het is zeker niet omdat de tekenaar, Frans Verschoor, toen overleedt want die overleedt echter in 2000. En dat kwam echt nadelig uit voor mij want zo was ik geld kwijt DOOR Adrina Produkties B.V. Ik had en abonnement op het B&A Magazine en had betaald voor 6 magazines, aan het derde magazine dat ik kreeg stopte het doordat de tekenaar dood was. Erg maar ik heb er nooit geld voor terug gekregen na meer dan 5 mailtjes dat zelfde jaar en de jaren erna :(|:( Stom maarja...

Maar nu weer ontopic

Ik zou het tof vinden moesten de stripverhalen nog eens in een nieuwe look uitkomen!

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...

Volgens mij ben ik een van de weinigen die die stripboeken heeft. Ik heb alleen deel 1 en 3, en op deel 1 zit een handtekening van Harry Dikmans (had ik al eens op Fok! verteld). Heb helaas geen scanner, dus het laten zien kan ik ook niet.

Wel raar is dat in dat vierde stripboek de Baron en Vlugge Japie niet meespelen, het blijft dus gewoon het oude boeventrio.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb ze inmiddels alle 3:

-De Sleutel

-De ontvoering

-De Diamant

Het zijn erg leuke boeken, met geneog variatie voor degenen die de series al kennen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 5 months later...

Er stond onlangs op adriaans homepage dat ze in november weer werden uitgegeven en dat je ze kon bestellen op adriaans homepage. Net zoals de soundtarck cd, maar nog steeds heb ik niets vernomen :?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Er stond onlangs op adriaans homepage dat ze in november weer werden uitgegeven en dat je ze kon bestellen op adriaans homepage. Net zoals de soundtarck cd, maar nog steeds heb ik niets vernomen :?

Ik denk dat je nog even moet wachten, de site wordt niet zo vaak meer geupdate, ze hebben het waarschijnlijk erg druk, de nieuwe Sleutel-DVD is ook nog niet aangekondigd (niet recent tenminste ;)).

Link naar bericht
Delen op andere sites
Er stond onlangs op adriaans homepage dat ze in november weer werden uitgegeven en dat je ze kon bestellen op adriaans homepage. Net zoals de soundtarck cd, maar nog steeds heb ik niets vernomen :?

Op de site van Clown Bassie staat nu alleen deel 3. Dus ze zullen wel uitgesteld zijn.

Link naar bericht
Delen op andere sites

ik heb een nieuwtje

ik ging vandaag naar een stripboekenwinkel

en die man had ze een paar jaar geleden gehad

en hij zei dat je ze toendertijd bij de shows kon kopen

en daar zetten bena hun handtekeningen

die staat in bijna alle stripboeken van bena zei die man

maar ik vraag me af of hij gelijk heeft

kan 1 van jullie dat bevestigen ?

Link naar bericht
Delen op andere sites
ik heb een nieuwtje

ik ging vandaag naar een stripboekenwinkel

en die man had ze een paar jaar geleden gehad

en hij zei dat je ze toendertijd bij de shows kon kopen

en daar zetten bena hun handtekeningen

die staat in bijna alle stripboeken van bena zei die man

maar ik vraag me af of hij gelijk heeft

kan 1 van jullie dat bevestigen ?

naja soms wel, als je met ze op de foto gaat,

zou je dat eventueel kunnen vragen, maar dat is niet altijd zo

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

naja soms wel, als je met ze op de foto gaat,

zou je dat eventueel kunnen vragen, maar dat is niet altijd zo

die man zei dat die ze er altijd een handtekening in zetten :?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

nee echt niet hij zei echt dat ze er handtekeningen in zetten waar je bij stond :?

ow was bij mij anders niet het geval

k vroeg em kreeg em betaalde em en moest weg bij die merchandising

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

ow was bij mij anders niet het geval

k vroeg em kreeg em betaalde em en moest weg bij die merchandising

Ik heb er helemaal nog geen een. Weet iemand een zaak die ze nog verkoopt? (behalve Bassie Produkties)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

3) De avonturen van Bassie & Adriaan en de Diamant

Ja, die heb ik ook gehad, een hele tijd geleden (of heb ik die nu nog steeds ?). Nou ja, ik weet wel dat het een erg leuk en goedgeslaagd stripverhaal was.

Ik zal toch eens kijken of ik die hier nog ergens heb liggen ... *)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...
  • 5 months later...
er even buiten gelaten dat het boek in slechte staat verkeerd aan de buitenkant, vind ik het wel TOF dat die handtekening van Harry Dikmans erop staat. hij was de B2 uit die serie.

onwijs gaaf

Ja, klopt. Ik heb dat boek al van kinds af aan, en kleine kinderen gaan over het algemeen niet erg goed met hun spullen om :P.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik hoop toch dat ze nog eens worden heruitgegeven. Ik weet wel dat deel 1 (Het geheim van de sleutel) een hele tijd op de Adriaan homepage heeft gestaan (zoals al medegedeeld) en dat deel 3 (De Diamant) in het B&A Magazine gestaan heeft als vervolgverhaal.

Trouwens, laatst zei iemand in dit topic: Wel raar dat in deel 4 (Het geheim van de schatkaart) niet de Baron en Vlugge Japie voorkomen. Hier is gewoon het oude boeventrio gebruikt. En geen van jullie heeft opgemerkt dat wat in dat bericht staat niet waar is: deel 4 is toch NOOIT uitgegeven? Dus hoe kan iemand dat dan gezien/gelezen hebben?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Trouwens, laatst zei iemand in dit topic: Wel raar dat in deel 4 (Het geheim van de schatkaart) niet de Baron en Vlugge Japie voorkomen. Hier is gewoon het oude boeventrio gebruikt. En geen van jullie heeft opgemerkt dat wat in dat bericht staat niet waar is: deel 4 is toch NOOIT uitgegeven? Dus hoe kan iemand dat dan gezien/gelezen hebben?

Heel simpel: achterin deel 3 stond een voorproefje van deel 4. Maar meer is er dus nooit verschenen ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...