Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik weet niet of wij het voor elkaar kunnen krijgen (we hebben ook een soudtrack cd voor elkaar weten te krijgen) maar ik wil al zo lang eens wat meer van achter de schermen zien, buiten de bloopers... Weet iemand of die beelden 'ergens' ronddwarelen, of kunnen wij kijken of Adriaan (martijn) niet een leuk making offje voor ons heeft?? Wie is er voor een Making off video?

Link naar bericht
Delen op andere sites

De 1e bloopers hebben we al op de DVD van de Reis door Europa.

Maar ik vind het wel een leuk idee.....maar of ze het zouden doen weet ik niet.

Link naar bericht
Delen op andere sites
De 1e bloopers hebben we al op de DVD van de Reis door Europa.

Maar ik vind het wel een leuk idee.....maar of ze het zouden doen weet ik niet.

het zou niet verkeerd zijn want dan zie je hoe de trucage geweest is enzo

en andere dingen

Link naar bericht
Delen op andere sites

meer blooper materiaal zou wel leuk zijn. ze hebben immers nog wel veel bloopers liggen die niet op dvd zijn verschijnen. zou ik een leuke extra vinden voor de lachspektakelshow dvd...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dat zou ook mooi zijn, de bloopers op video of dvd... Bij laat ze maar lachen hadden ze ook genoeg bloopers, van vallende bassie en versprekende Adriaan... Kunnen we dat niet gaan kijken of dat lukt..

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dat zou ook mooi zijn, de bloopers op video of dvd... Bij laat ze maar lachen hadden ze ook genoeg bloopers, van vallende bassie en versprekende Adriaan... Kunnen we dat niet gaan kijken of dat lukt..

Daar is Martijn mee bezig voor zo ver ik me kan herinneren

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik vindt het trouwens wel wat hebben dat Bxa fans het meestal eens zijn over idéen, plannen, en dat ze elkaar kunnen aanvullen bij vragen of verhalen. Ik had nog nooit iemand over een blooperband gehoord, maar er zijn er toch meerdere over eens....

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nou op blooper materiaal w8 ik al heel lang, maar volgens mij gaat een blooperband wel wat ver. Als uitgebreide extra zou dat top zijn, maar een hele band bloopers. Das volgens mij toch echt een beetje teveel van het goede. Volgens mij is er daar ook niet zoveel materiaal voor. Tenminste om echt een goede dvd mee te maken.

Link naar bericht
Delen op andere sites
martijn vertelde mij juist dat er niet meer bloopers zijn, alleen versprekingen.

dus voor zover ik begreep zijn daar geen plannen voor.

Dat is ook vreemd. Zijn de meeste bloopers niet bewaard gebleven? Ik bedoel, wanneer je 9 series hebt gemaakt, moet er toch wel iets meer mis gegaan zijn dan versprekingen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dat is ook vreemd. Zijn de meeste bloopers niet bewaard gebleven? Ik bedoel, wanneer je 9 series hebt gemaakt, moet er toch wel iets meer mis gegaan zijn dan versprekingen.

Dan zetten ze meteen de camrea uit, want film was erg duur.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ok, maar de blooper moet toch geweest zijn eer je de camera uitzet, dus dan staat dat toch op de film of ben ik nou gek? 8)7

Ik herhaal alleen wat Adriaan heeft gezegd. En of je gek bent... wil je daar echt een antwoord op? >:)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik kan wel begrijpen waarom ze niet zo veel bloopers hebben, want er is ook nooit een making off gemaakt.. Ik denk dat ze gewoon over de bloopers heen hebben gespoeld.. De Bloopers die we zagen bij laat ze maar lachen waren voornamelijk van de laatste 2 avonturen... Maar tis wel jammer dat ze er niet zo veel hebben, ze hebben in de afgelopen jaren zo veel opname's gehad.. Misschien op de lachspektakel dvd... Is dat trouwens de laatste dvd/video die ze uitbrengen? Want toen ik Bassie mailde vorig jaar zei hij dat er nog 3 nieuwe banden uit kwamen. En die zijn na de lachspektakel wel geweest...

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik kan wel begrijpen waarom ze niet zo veel bloopers hebben, want er is ook nooit een making off gemaakt.. Ik denk dat ze gewoon over de bloopers heen hebben gespoeld.. De Bloopers die we zagen bij laat ze maar lachen waren voornamelijk van de laatste 2 avonturen... Maar tis wel jammer dat ze er niet zo veel hebben, ze hebben in de afgelopen jaren zo veel opname's gehad.. Misschien op de lachspektakel dvd... Is dat trouwens de laatste dvd/video die ze uitbrengen? Want toen ik Bassie mailde vorig jaar zei hij dat er nog 3 nieuwe banden uit kwamen. En die zijn na de lachspektakel wel geweest...

MISSCHIEN de laatste. Er zijn nog steeds "verloren" banden waarvan Adriaan gezecht heeft dat ze iets op het spoor zijn. Als die boven water komen, komen er nieuwe uitgaven van (als ik het me goed kan herinneren) De sleutel en de proffesor

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

MISSCHIEN de laatste. Er zijn nog steeds "verloren" banden waarvan Adriaan gezecht heeft dat ze iets op het spoor zijn. Als die boven water komen, komen er nieuwe uitgaven van (als ik het me goed kan herinneren) De sleutel en de proffesor

EN de professor? Wat raar? Zijn er daar ook afleveringen van verloren?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ja aflevering 2 en 6. Adriaan heeft alles weer opnieuw moeten monteren. Op Adriaans homepage staat er wat over, met fotos erbij.

Dat weet ik, en het is overigens aflevering 7. Maar Maikotjuh zegt dat er nieuwe uitgave komen van de sleutel en de professor.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maar stel dat deze nieuwe uitgave's er niet komen, wat houd je dan nog over? Komen ze dan met nieuwe versie's van hun circus programma's. Sorry maar zo kan je wel blijven doorgaan.. Om elke keer maar weer nieuwe uitgave's te maken... Wat ik trouwens vindt is dat er op de dvd's wel wat meer mag staan. Op verschillende dvd's staat niets.. Das een beetje jammer. Maar goed, als ze nog iets leuks willen uitbrengen laten ze dan nog een keer een compilatie video maken.. Dan kunnen ze terug kijken, bezoeken brengen aan oude locatie's van serie's, opname's maken in het tv toys. Een terug kijk dus op Bassie en Adriaan.. Met alle 'geheimen' onthullen.. Kijk alweer een goed idee...

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ja daarom, en iedereen vondt dat ook leuke filmpjes.. Dus waarom zou dat niet kunnen..

Omdat ie geen tijd/zin/geld/manschappen/... heeft?

Sorry hoor, maar denken jullie ooit wel eens NA? Hij heeft wel meer te doen dan voor ons zo veel mogelijk materiaal te verzamelen en op DVD gooien. Het is waarschijnlijk niet eens rendabel. Je verkoopt echt geen duizenden DVDs met alleen bloopermateriaal, dat is alleen voor de die hards. Het materiaal is waarschijnlijk of niet aanwezig, of van zo'n slechte kwaliteit dat ze er toch niks mee kunnen.

Al die vragen van "waarom dit niet, dat kon toch zo?!", ik word er gek van. Als het zo had gekund, hadden ze het wel gedaan, moet Aad soms elke beslissing die hij neemt aan jullie verantwoorden als het je niet zint of zo?

Get a life.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Omdat ie geen tijd/zin/geld/manschappen/... heeft?

Sorry hoor, maar denken jullie ooit wel eens NA? Hij heeft wel meer te doen dan voor ons zo veel mogelijk materiaal te verzamelen en op DVD gooien. Het is waarschijnlijk niet eens rendabel. Je verkoopt echt geen duizenden DVDs met alleen bloopermateriaal, dat is alleen voor de die hards. Het materiaal is waarschijnlijk of niet aanwezig, of van zo'n slechte kwaliteit dat ze er toch niks mee kunnen.

Al die vragen van "waarom dit niet, dat kon toch zo?!", ik word er gek van. Als het zo had gekund, hadden ze het wel gedaan, moet Aad soms elke beslissing die hij neemt aan jullie verantwoorden als het je niet zint of zo?

Get a life.

Daar ben ik het wel mee eens. Maar ik heb nog één vraag. Wat bedoelde Maikotjuh met nieuwe uitgaves van de professor?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik vindt gewoon dat ze het comecieel uitbuiten de laatste jaren. Hier een nieuwe uitgave, daar een nieuwe uitgave. Opeens komen de dvd's op de markt en wordt alles op dvd gezet, met herziende versie, zoals ze op de allereerste banden ook stonden... En dat is ook zo met de cd's.. Wat is er mis met de oude cd's zoals radio bassie en Adriaan? Effe nieuwe voorkant, en het verkoopt weer als een tiet. De oude banden van op stap met of op bezoek bij, die waren leuk. Nu krijg je leren en lachen...... Vindt het gewoon zonde....

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik vindt gewoon dat ze het comecieel uitbuiten de laatste jaren. Hier een nieuwe uitgave, daar een nieuwe uitgave. Opeens komen de dvd's op de markt en wordt alles op dvd gezet, met herziende versie, zoals ze op de allereerste banden ook stonden... En dat is ook zo met de cd's.. Wat is er mis met de oude cd's zoals radio bassie en Adriaan? Effe nieuwe voorkant, en het verkoopt weer als een tiet. De oude banden van op stap met of op bezoek bij, die waren leuk. Nu krijg je leren en lachen...... Vindt het gewoon zonde....

Die nieuwe uitgaves komen door een reden: CNR is er niet meer, nu is er Bridge. Dat de muziek ook nog remastered is, dat staat er los van. En radio bassie en adriaan: CNR mag niet verkopen, nu is het Bridge die de rechten heeft....

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja dat snap ik allemaal wel, maar toch vindt ik het jammer van de orginele banden en beelden, zo kan je wel jaren doorgaan met elke keer opnieuw uitbrengen van de video's en cd's... Was cnr niet Bridge geworden trouwens?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ja dat snap ik allemaal wel, maar toch vindt ik het jammer van de orginele banden en beelden, zo kan je wel jaren doorgaan met elke keer opnieuw uitbrengen van de video's en cd's... Was cnr niet Bridge geworden trouwens?

Ja, maar ik bedoel dat je geen cnr videos in de winkel mag verkopen. Nu niet meer.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik vindt gewoon dat ze het comecieel uitbuiten de laatste jaren. Hier een nieuwe uitgave, daar een nieuwe uitgave. Opeens komen de dvd's op de markt en wordt alles op dvd gezet, met herziende versie, zoals ze op de allereerste banden ook stonden... En dat is ook zo met de cd's.. Wat is er mis met de oude cd's zoals radio bassie en Adriaan? Effe nieuwe voorkant, en het verkoopt weer als een tiet. De oude banden van op stap met of op bezoek bij, die waren leuk. Nu krijg je leren en lachen...... Vindt het gewoon zonde....

De banden zijn opnieuw uitgegeven omdat er nieuwe muziek kwam. Van de DVDs is maar een versie en die zijn gemaakt omdat DVD de toekomst is (en daar ben ik erg blij mee). CDs weet ik niet precies, maar volgens mij was dat gewoon een herdruk en geen nieuwe CD.

Kortom, je zeurt. Als je het veel geld vindt, moet je niet alles kopen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

De banden zijn opnieuw uitgegeven omdat er nieuwe muziek kwam. Van de DVDs is maar een versie en die zijn gemaakt omdat DVD de toekomst is (en daar ben ik erg blij mee).

Inderdaad, DVD's zijn de toekomst, alle nieuwe films worden ook uitgebracht op DVD, er zijn ook meer mogelijkheden mee, het is logisch dat ook B&A hun avonturen over zetten op DVD. :Y

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik vindt gewoon dat ze het comecieel uitbuiten de laatste jaren. Hier een nieuwe uitgave, daar een nieuwe uitgave. Opeens komen de dvd's op de markt en wordt alles op dvd gezet, met herziende versie, zoals ze op de allereerste banden ook stonden... En dat is ook zo met de cd's.. Wat is er mis met de oude cd's zoals radio bassie en Adriaan? Effe nieuwe voorkant, en het verkoopt weer als een tiet. De oude banden van op stap met of op bezoek bij, die waren leuk. Nu krijg je leren en lachen...... Vindt het gewoon zonde....

Jij hebt gelijk. Het is een beetje zo, de kwestie is alles origineel te verzamelen, en geen herberwerkingen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dank je... Ik koop ook geen herdruk, heb alleen de orginelen.. Net zoals de plaageest, die heb ik ook in de allereerste versie van kids... (nog iets) De oude muziek is ook de orginele en aan iets goeds moet je niet gaan sleutelen vindt ik...

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jij hebt gelijk. Het is een beetje zo, de kwestie is alles origineel te verzamelen, en geen herberwerkingen.

Orgineel materiaal is idd leuker om te hebben en als je het erover hebt dan kun je dat materiaal nog makkelijk in huis krijgen (veilingsites enz.) voor het geval je de video's/cd's vroeger al niet had gekocht (cd's zijn btw nu nog te bestellen via fonos.nl)

Omdat B&A mee moesten met de handelsmarkt die zich ontwikkelde en men een contract sloot met Bridge besloot men de series een nieuwe impuls te geven, door middel van o.a nieuwe muziek. Immers blijven B&A over het algemeen een generatie ding. Je kan nu niet aan komen zetten met oude CNR banden, daar is simpel weg gewoon geen vraag naar.

Face the werkelijkheid een keer...

Wonderer, ik vind je een beetje opgefokt reageren. Kan ook wel wat minder naar mijn mening.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dank je... Ik koop ook geen herdruk, heb alleen de orginelen.. Net zoals de plaageest, die heb ik ook in de allereerste versie van kids... (nog iets) De oude muziek is ook de orginele en aan iets goeds moet je niet gaan sleutelen vindt ik...

Ja dat bepaalt ieder voor zich, of je wel of niet de nieuwe dingen koopt. Zoals op de DVD's dan heb je wel de hele versie en dat heb je met sommige oude videobanden niet. Wat de muziek betreft, ja de nieuwe muziek is wel van deze tijd. En ze proberen natuurlijk ook de series tijdloos te maken, zodat kinderen er over een paar jaar nog steeds van kunnen genieten.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Wonderer, ik vind je een beetje opgefokt reageren. Kan ook wel wat minder naar mijn mening.

Opzich heeft ze wel gelijk, het is toch je eigen keus of je iets koopt of niet?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Opzich heeft ze wel gelijk, het is toch je eigen keus of je iets koopt of niet?

Daar heb ik het niet over.

Opmerkingen als 'Kortom, je zeurt. Als je het veel geld vindt, moet je niet alles kopen.' en 'denken jullie wel eens NA?' vind ik een beetje degenererend.

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...