Ga naar inhoud

"Bassie" bij Jensen op de radio


Aanbevolen berichten

  • Reacties 136
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Ik vind dat Bassie dit zeer sportief opvat en afhandelt. Hij kon duidelijk zich vermaken met de imitatie. En de imitator kon niet alleen de stem van Bassie nadoen, hij leek er ook nog op!

Ik heb het wel opgenomen op mn computer :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ja inderdaad.. Hij nam het sportief op..

Ik bedoel, sommige mensen zouden er boos om worden.

Hij is zelf een clown, hij kan wel tegen een geintje :P.

Maar hij nam het inderdaad heel sportief op, maar als hij dat niet zo doen, zou dat misschien ook niet zo goed zijn voor zijn imago ;).

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vond wel leuk hoe hij dat zei als hij zijn carrière naar zijn donder wil maken. Het geintje is nu ten einde over Bassie. Het is leuk geweest. De nep bassie is met stijl vermoord door de echte. En samen leven ze niet samen en de echte bassie erg gelukkig.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Bij mij staat het inmiddels al op DVD ;) Want ik heb het rechtstreeks op DVD opgenomen.

Dat is helemaal mooi! :D

Maar Cold doelde eigenlijk op 32 videobanden van hemzelf die ik heb beloofd op DVD te laten zetten. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dat is helemaal mooi! :D

Maar Cold doelde eigenlijk op 32 videobanden van hemzelf die ik heb beloofd op DVD te laten zetten. ;)

drommels, schiet voor de drommel ns op, bamischijf, volgende keer ga k met wer al zwowe in zee (figuurlijk dan :P )

Maar verder over Bassie, Jensen en Bassie. Ik heb het helaas nog niet gezien, wie weet zie ik ooit een herhaling of een video/dvd waar het op staat. Maar ik neem aan dat er niet zo super veel boeiends is gebeurd.

Is trouwens die gast die Bassie immiteert toevallig die Ab Normaal (of die pa)?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

drommels, schiet voor de drommel ns op, bamischijf, volgende keer ga k met wer al zwowe in zee (figuurlijk dan :P )

Maar verder over Bassie, Jensen en Bassie. Ik heb het helaas nog niet gezien, wie weet zie ik ooit een herhaling of een video/dvd waar het op staat. Maar ik neem aan dat er niet zo super veel boeiends is gebeurd.

Is trouwens die gast die Bassie immiteert toevallig die Ab Normaal (of die pa)?

Ik denk het haast niet, omdat het een enorm dikke kerel was... Echt een vetzak! Bassie gaat ongeveer 3x in die kerel...:X Het was wel grappig op zich. Die kerel riep heel de tijd: Adriaantjééééé!!! En hij maakte nog wat flauwe geintjes zoals: Ik was net in de kleedkamer van Jan Papparazzi en heb daar een k*t op de verwarming getekend... Zie ik hem net lopen heeft 'ie z'n bek verbrand! En: Het is geel en als je er voor komt ben je dood: Een trein... Verder nog even z'n excuses aangeboden aan Bas en dat was het dan wel (kort samengevat).

* Bas maakte ook nog een grap: Op 't circusterrein staat een caravan en daarin woont een clown met z'n vrouw. Afijn, op een avond is die clown weg en is de directeur in de caravan met de vrouw van die clown. Ze hebben het koud dus ze kruipen lekker dicht tegen elkaar, lekker warm... Komt die clown ineens binnen, zegt die directeur: Nu gaan we lachen... _O_

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

* Bas maakte ook nog een grap: Op 't circusterrein staat een caravan en daarin woont een clown met z'n vrouw. Afijn, op een avond is die clown weg en is de directeur in de caravan met de vrouw van die clown. Ze hebben het koud dus ze kruipen lekker dicht tegen elkaar, lekker warm... Komt die clown ineens binnen, zegt die directeur: Nu gaan we lachen... _O_

En niemand lachte... best wel pijnlijk moment.

Link naar bericht
Delen op andere sites
En niemand lachte... best wel pijnlijk moment.

Ja sorry, maar wat is dat dan ook voor mop? :P

En: Het is geel en als je er voor komt ben je dood: Een trein...

Correctie: als het in je oog komt ;) Dat maakt de grap juist zo droog, want niemand denkt daarbij aan een trein. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

En niemand lachte... best wel pijnlijk moment.

Daarna wel, omdat niet iedereen hem gelijk door had. Hij was ook best droog! En die IQ-loze gasten hebben niet enorm snel denkend vermogen...;) Ik snapte hem trouwens gelijk en moest best hard lachen!_O_

Link naar bericht
Delen op andere sites
Daarna wel, omdat niet iedereen hem gelijk door had. Hij was ook best droog! En die IQ-loze gasten hebben niet enorm snel denkend vermogen...;) Ik snapte hem trouwens gelijk en moest best hard lachen!_O_

Ik denk eerder dat ze lachten, omdat er juist niet gelachen werd en die nepbassie

zo stom zat te kijken, om daarna in een soort commando-lach uit te barsten. :P

Want ik vond die mop alles, behalve humor. :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Bassie ging met die mop inderdaad even af. Maar inderdaad Bassie kon er 3 keer in draaien. Maar ik vond dat die andere Bassie op TV niet zo goede stem had zoals op de radio. Dus ze bewerken er toch aan op de radio om die stem meer op die van Bassie te laten lijken.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik denk eerder dat ze lachten, omdat er juist niet gelachen werd en die nepbassie

zo stom zat te kijken, om daarna in een soort commando-lach uit te barsten. :P

Want ik vond die mop alles, behalve humor. :P

Nou, ik vond hem JUIST grappig, omdat iedereen verwacht dat de mop door gaat. Maar hij was dus al afgelopen... En dan moet bij de meeste mensen het kwartje nog even vallen! :)
Link naar bericht
Delen op andere sites

Overigens wel een uitzending die je nog een reden geeft om niet op Jan Marijnissen te stemmen. Wat een aandachtstrekker zeg en zo nep! Schikt zich gewoon naar het publiek.

Ik heb toch wel erg moeten lachen overigens om de nep Bassie. Jammer dat Bassie zelf er zich zo ongemakkelijk bij voelde, dat was wel aan de lichaamstaal te zien.

Toch vraag je je af hoe dom mensen moeten zijn om de nep Bassie voor de echte aan te zien. 8)7

Link naar bericht
Delen op andere sites
Overigens wel een uitzending die je nog een reden geeft om niet op Jan Marijnissen te stemmen. Wat een aandachtstrekker zeg en zo nep! Schikt zich gewoon naar het publiek.

Ik heb toch wel erg moeten lachen overigens om de nep Bassie. Jammer dat Bassie zelf er zich zo ongemakkelijk bij voelde, dat was wel aan de lichaamstaal te zien.

Toch vraag je je af hoe dom mensen moeten zijn om de nep Bassie voor de echte aan te zien. 8)7

Ja, idd... Mensen zien de nep Bassie aan als de echte Bassie, dus kennen ze de stem van Bassie niet echt goed. Dus geven ze ook niet veel om Bassie. Dus snap ik ook niet waar ze het probleem om maken, als de echte Bassie het WEL zelf was...?! :+

Link naar bericht
Delen op andere sites
Overigens wel een uitzending die je nog een reden geeft om niet op Jan Marijnissen te stemmen. Wat een aandachtstrekker zeg en zo nep! Schikt zich gewoon naar het publiek.

Ik heb toch wel erg moeten lachen overigens om de nep Bassie. Jammer dat Bassie zelf er zich zo ongemakkelijk bij voelde, dat was wel aan de lichaamstaal te zien.

Toch vraag je je af hoe dom mensen moeten zijn om de nep Bassie voor de echte aan te zien. 8)7

je hoort het aan zijn stem en je ziet het helemaal duidelijk

maar op de radio zag je hem niet he...

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 5 months later...

×
×
  • Nieuwe aanmaken...