samba-boy, op 23-08-2010 - 13:02, zei:
Ik heb waarschijnlijk de advertenties zien staan waar je ze gekocht hebt, de man bood al deze VCD's aan voor 20 euro per stuk...
Ik heb er uiteindelijk iets minder voor betaald, maar ik vond het het geld wel waard. Ik had sowieso nog geen VCD's in mijn collectie (dan heb ik het dus niet alleen over B&A, maar beelddragers in het algemeen). VCD's leken mij dus sowieso wel leuk voor in mijn collectie en wat is er nu mooier dan VCD's van B&A?
CNRArcade, op 23-08-2010 - 18:03, zei:
@ BenA-Fan. Leuke collectie heb je
Nou ff mijn zooitje laten zien dan.
Verder heb ik ook nog paar cd`s digitaal en een Ardriaan voor president button.
Dankje, jij ook.
Vooral van die uitgaven van De Plaaggeest en De Huilende Professor zou ik wel eens foto van de voorkant willen zien.
Ik heb hier ook nog een paar andere dingen liggen:
- Twee gele petjes met handtekening van Bassie;
- Toegangskaartje van het circus;
- Een button van Bassie, Adriaan en Lara;
- Een button en twee clownsneuzen die ik heb gekregen bij de bestelling van mijn DVD's via de website van Bassie;
- Schilderen op nummer.
Misschien dat er nog wel ergens iets rondslingert van vroeger, maar dat weet ik niet zeker.
samba-boy, op 24-08-2010 - 16:24, zei:
Hè, dat is nou jammer. Van de 3 Plaaggeest-delen van VideoMedia is deel 3 het meest uniek, omdat die als enige video ooit uitgebracht, het originele einde van De plaaggeest bevat.

Hoe ging het originele einde dan?
Overigens vind ik het aantal foto's tot nu toe nog enorm tegen vallen. Zijn jullie soms zo retro dat jullie jullie foto's nog maken met apparatuur die niet op een PC is aan te sluiten?
"Yes, sir", dat is "Ja, meneer", een "gentleman" dat is een "heer", een "lady" is een "dame" en Windows zit vol gaten.