Ziet er goed uit, alleen nu verdwijnt "al het overige". Daar kan nog naar gekeken worden.
Ik wil ook niet te veel sub-sub-subfora, dat werkt ook niet fijn, maar ik hoor ook graag van anderen wat ze vinden, met 10 man weet je beter wat 'men' wil dan met 2.