Ga naar inhoud

Bassie en Adriaan verdwijnt nu echt van de buis ?


Aanbevolen berichten

Jaja het is rond. Nickelodeon niet meer savonds op tv omdat die mafkees van een John de Mol dan zo nodig voetbal wil uitzenden op dat kanaal. :N

Ja Savonds inderdaad net als *bas* EN *adriaan* worden uitgezonden.

Dit zou dus defenitief het einde van *bas* en *adriaan* zijn op de buis *(*

Ben jij helemaal besodemieterd? Ik wil hier pertinent GEEN negatieve uitlatingen over homo's. Nog zo'n geintje en je krijgt een waarschuwing, comeback of geen comeback :(

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jaja het is rond. Nickelodeon niet meer savonds op tv omdat die nicht van een John de Mol dan zo nodig voetbal wil uitzenden op dat kanaal. :N

Ja Savonds inderdaad net als *bas* EN *adriaan* worden uitgezonden.

Dit zou dus defenitief het einde van *bas* en *adriaan* zijn op de buis *(*

Het lijkt me sterk

http://www.kijkonderzoek.nl --> kijkcijfers

In het weekend op Nick als B&A eerder wordt uitgezonden trekt het zoveel kijkers dat het stom zou zijn als het verdwijnt...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja, Bigmac welkom terug!!

Maar van mij mag dat voetbal opzich wel.

Al die afleveringen van Saved by the Beel Sabrina enz. heb ik toch al heel vaak gezien.

En B&A zie ik dan toch nooit, vind het wel heel rottig voor jullie allemaal.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik vind het wel raar dat dat op Nickelodeon moet, kon hij niet beter een andere zender kopen, maja misschien was dit de goedkoopste...

Ik denk dat ze bij Nickelodeon de hele programmering gaan omgooien, maar ik denk toch dat ze een paar van de programma's van de avondprogrammering wel willen behouden.

We zullen zien....

Link naar bericht
Delen op andere sites

Er is toch een bepaald contract met B&A dat men sowieso tot 2006 afleveringen blijft uitzenden op Nickelodeon? En die nieuwe programma's van John de Mol/Talpa komen alleen 's avonds, zodat er overdag nog ruimte genoeg is voor Nickelodeon series. Alleen beetje slecht tijdstip.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja klopt, maar de vraag blijft of die hele avond dan gevuld wordt met voetbal of dat er maar een uurtje of 3 is gereserveerd voor die interlands. Ze moeten toch ook gewoon die programma's nog in elkaar gaan zetten, presentator zoeken etc. Ik denk niet dat het meteen het einde van de Nickelodeon avond wordt. Pas vanaf september 2005 is Talpa van plan om 's avonds van Nickelodeon een sportzender te maken.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ja klopt, maar de vraag blijft of die hele avond dan gevuld wordt met voetbal of dat er maar een uurtje of 3 is gereserveerd voor die interlands. Ze moeten toch ook gewoon die programma's nog in elkaar gaan zetten, presentator zoeken etc. Ik denk niet dat het meteen het einde van de Nickelodeon avond wordt. Pas vanaf september 2005 is Talpa van plan om 's avonds van Nickelodeon een sportzender te maken.

Inderdaad, en dat is alleen van 18.00 uur tot 02.00 uur, vergis je daar niet in...

Als het aan mij ligt kan dit topic op slot, want

http://forum.bassieenadriaan.nl/viewtopic.php?t=754

gaat dezelfde discussie...

Beetje onnodig om 2 topic door elkaar te laten lopen }:|

Link naar bericht
Delen op andere sites

Als John de Mol's nieuwe zender, net zo gaat lopen als Sport7, dan is het al snel afgelopen. Dus misschien is er nog hoop voor "Nick at Night". Misschien dan. En tot die tijd is er nog genoeg Bassie & Adriaan te zien, toch.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik verwacht niet dat ze van de buis verdwijnen, ja misschien tijdelijk maar he ze moeten die legendarische zoekgeraakte afleveringen dit jaar nog uitzenden dus

*b2oud*

Ja, ik heb gehoord dat ze die zoekgeraakte afleveringen aan het einde van het jaar gaan uitzenden.

In Nickelodeon's B&A Supermarathon denk ik.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Waar haal je die informatie vandaan dat er weer een supermarathon van B&A komt? O} is daar al iets met zekerheid over te zeggen?

Helaas, daar is nog niets over bekend...

Het is een gerucht...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Het is niet eens een gerucht, het is wishful thinking.

Tjah... ook goed...

Het komt er wel op neer, net als wat ik zei, dat we dit pas mogen zeggen als het echt bekend is...

Link naar bericht
Delen op andere sites

We komen nu in actie!

http://www.rednickelodeon.tk/

zet hier een berichtje neer want deze Maurits Spijkerman is het niet eens met John de Mols idee, wij ook niet neem ik aan.

Zet er ook allemaal even een linkje naar het forum bij en natuurlijk dat B&A niet van de buis mogen ;)

allemaal meedoen ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Je kunt denk ik doen wat je wil, maar ik denk dat John de Mol er schijt aan heeft dat er 10.000 mensen ofzo tegen zijn, hij komt gewoon met een zak met geld en hij krijgt toch gewoon zijn zin.

Maar je kunt natuurlijk altijd proberen ! (Anders is het bij voorbaat al mislukt)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Belachelijk argumenten:

's Avonds kijken kinderen toch geen TV, ze beginnen om 6 uur !

Hij zegt dat ze om 6 uur moeten beginnen i.p.v 9 uur, omdat ze de avond moeten "opbouwen".

Nickelodeon is de enige zender met de hele dag kinderprogramma's waarom zou juist die zender weg moeten.

Er zijn genoeg zenders die bijna alleen maar nutteloze programma's uitzenden, bijv. Net5 en Veronica, doe het daar dan op.

doet niks hier

Hier wel hoor...

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb toch echt begrepen dat Nick zelf echt niet rouwig is om de samenwerking met de Mol.De zender trekt in de avond haast geen adverteerders aan.Dus ik snap deze aktiesite niet echt........................

Maar die site is toch niet van nick zelf

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb toch echt begrepen dat Nick zelf echt niet rouwig is om de samenwerking met de Mol.De zender trekt in de avond haast geen adverteerders aan.Dus ik snap deze aktiesite niet echt........................

Het is de site van een jongen die wil dat Nickelodeon blijft zoals het nu is, maar Nickelodeon ziet denk ik wel wat in John de Mol met zijn zak geld.

Link naar bericht
Delen op andere sites

het gaat niet om kans maken het gaat om je iig laten horen

als niemand wat zegt gebeurt er sowieso niks, laat horen dat je het er niet mee eens bent, getuige de stakingsacties de laatste tijd, als dat niet was gebeurd zouden alle kabinetsplannen ook doorgaan....

gewoon laat je horen en zet bij website dit forum neer, meteen leuke reclame ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

ik ben bang dat als John de Mol zijn zender in de lucht heeft B&A geschrapt wordt uit de proggramering van Nick. Ik heb een mail gestuurd met een reactie op die ene site. Laten we gewoon proberen Nick of John de Mol wakker te krijgen. Want B&A bestaat al sinds de jaren 70! Laten we nou niet meemaken dat 2005 / 2006 het einde van B&A op TV zou beteken.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het is nat altijd goed om ergens een aktie tegen te beginnen, maar bij dit geval willen alle twee de partijen niet.Dat is een heel verschil dan bij protesten tegen de nieuwe kabinetsplannen.Daar is een verschil van mening tussen de burgers en het kabinet.Nick en de Mol zijn het met elkaar eens.

En zeg nou zelf, Nick heeft dit nodig om te kunnen voortbestaan.Want helemaal geen Nick is helemaal geen

*bas* & *adriaan* meer en het is al zo weinig !!

Link naar bericht
Delen op andere sites
Het is nat altijd goed om ergens een aktie tegen te beginnen, maar bij dit geval willen alle twee de partijen niet.Dat is een heel verschil dan bij protesten tegen de nieuwe kabinetsplannen.Daar is een verschil van mening tussen de burgers en het kabinet.

hier zijn een groot aantal burgers het ook niet eens met de Mol en Nickelodeon ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Als het goed is stopt Nickolodeon niet eerder met uitzenden dan dat het contract afloopt met Aad van Toor.

Het zou wel kunnen dat het contract niet willen verlengen.

Ja okay, maar die 2x in de week op ongelukkige tijdstippen: weekend tijdens etenstijd... :?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hoe spijtig het ook is ik denk dat het over een jaar zeker afgelopen is met b&a op de tv

:'(

Ik kijk, als vervanging van Nick, elke avond een aflevering (of 2) van mij eigen DVDtjes *)

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...