Ga naar inhoud

Welke versie van Robin is het leukst ?


Welke versie van Robin is het leukst.  

39 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke versie van Robin is het leukst.

    • De eerste Robin, uit de huildende professor
      3
    • Robin uit het Geheim van de Schatkaart
      15
    • Robin uit de Verdwenen Kroon
      20
    • Robin uit de Verzonken Stad
      1


Aanbevolen berichten

De vorige is dicht omdat ik een Robin was vergeten daarom hier een nieuw topic.

Nou welke Robin is het leukst.

Robin uit de Professor ook wel de bliep Robin ??.

f106_gr.jpg

Robin uit de schatkaart??. Zelfde Robin als die uit de professor alleen met een nieuwe hoofd.

f95_gr.jpg

De Kroon Robin ??. met de zwarte armpjes ??.

73607419.jpg

Of toch de grote Robin uit de verzonken stad ??.

RobinVerz.jpg

--edit de steen moet de verzonken stad zijn: aangepast --

Link naar bericht
Delen op andere sites
Het lijk er weer op dat de Schatkaart Robin gaat winnen. *robin* Hij is ook zo lekker brutaal he .

Ja, zo héérlijk brutaal *lol*

Robin uit de serie van de 'Verdwenen Kroon' is en blijft mijn favoriet. Vind alles in die serie top, dus ook Robin!

Link naar bericht
Delen op andere sites
Het lijk er weer op dat de Schatkaart Robin gaat winnen. *robin* Hij is ook zo lekker brutaal he .

Ja, zo héérlijk brutaal *lol*

Robin uit de serie van de 'Verdwenen Kroon' is en blijft mijn favoriet. Vind alles in die serie top, dus ook Robin!

Voor mij excact hetzelfde!

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hoe zit het nou eigenlijk met de robin uit de huilende proffesor. Ik hoorde dat hij een nieuwe "stem" had gekregen of zo?

Op de dvd klinkt ie in iedergeval als de beste.

bij de TV uitzendingen schijnt dit inderdaad het geval te zijn, ik heb het zelf nog niet gehoord (kijk niet naar de uitzendingen)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ook nog maar even gestemd en wel op de Schatkaart Robin.

De reden is hierboven al aangehaald, brutaaltje, leuke stem, grappige uitspraken.

Mooiste uitspraak van deze *robin* vind ik: Laat me los schurk! als de Baron hem uit de auto van B&A pakt.

En het huilen is idd erg bijzonder.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...

Ik heb op de *robin* uit de verdwenen kroon.

Hij heeft de leukste stem.

Zoals: *bas* de *baron* is een frikadel.

*robin* Een frikadel speciaal.

De huilende professor *robin* is een goede tweede.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...

hoewel ik me eerst ergerde aan de stem van robin in de huilende professor. vind ik het jammer dat hij nu een andere stem heeft.

uit de verzonken stad was robin egt te groot. jammer

in de schat heeft robin een ander lijfje dan in de kroon. in de kroon vind ik haar mooier.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 9 months later...
Ik heb op *robin* uit De Verdwenen Kroon gestemd omdat hij de leukste stem heeft en er het schattigst uitziet. O+

In de kroon is de stem van Robin wel een keer bewerkt, op videoband die ik heb, die wat ouder is, is de stem heel anders dan die op de dvd, persoonlijk vind ik de kroon het leukste, Robin is dan heel slim en ook emotioneel op bepaalde stukken (met name als Adriaan opgepakt wordt) ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

de schatkaart :Y

daar is ie, het schattigst O+ , het brutaalst, het leukst, gewoon toppie. toen ik hem hoorde dacht ik eerst, wat een raar stemmetje, maar toen: hij is mijn favoriet. de kroonrobin klinkt al iets te nep, ik vind, een robot moet echt een verbouwde stem hebben,

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

In de kroon is de stem van Robin wel een keer bewerkt, op videoband die ik heb, die wat ouder is, is de stem heel anders dan die op de dvd, persoonlijk vind ik de kroon het leukste, Robin is dan heel slim en ook emotioneel op bepaalde stukken (met name als Adriaan opgepakt wordt) ;)

Daar zijn ze ook een stukje vergeten he, op het einde van band 1 zie je Robins lippen bewegen, maar je hoort geen geluid.

Op iets van 1 uur 23 minuten ongeveer.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Daar zijn ze ook een stukje vergeten he, op het einde van band 1 zie je Robins lippen bewegen, maar je hoort geen geluid.

zou je ook kunnen zeggen welk stukje het precies is?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Even uit mijn brein hoor:

In de nabewerkte:

*robin* Wat zei de baron?

*adjudant* Dat zal ik je laten horen Robin.

In de oude:

*robin* (*zachtjes* klap klap klap, alleen de lippen ;) )

*adjudant* Dat zal ik je laten horen Robin.

Link naar bericht
Delen op andere sites

en dacht ik dus weer dat in de nieuwe iets was vergeten. mm.

weet je wat me opvalt? dat je in de nabewerking van de professor nog steeds het getik is te horen onder robin, terwijl als robin praat, al het achtergrondgeluid nu weg is.

Link naar bericht
Delen op andere sites
en dacht ik dus weer dat in de nieuwe iets was vergeten. mm.

weet je wat me opvalt? dat je in de nabewerking van de professor nog steeds het getik is te horen onder robin, terwijl als robin praat, al het achtergrondgeluid nu weg is.

Dat komt (denk ik) doordat dat getikt "echt" is. Dus opgenomen met de microfoon die bij de beeldopnames aanwezig is ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

dacht ik niet.

neem. bijv. de scene als bassie met robin staat te kletsen,

normaal, als bassie praat hoor jee een boel achtergrondgeluid. maar later, als robin praat, hoor je helemaal geen achtergrondgeluid, en wel het getik. :?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ook ik heb mijn stem uitgebracht en ik vind de Robin uit de Verdwenen Kroon de leukste, en tevens mooiste.

Ik vind de verhoudingen van deze Robin het meest op elkaar afgestemd. Ook de 'effecten' zoals het huilen, en de ogen die oplichten zijn geniaal bedacht. _O_

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...