Ga naar inhoud

[centraal] B&A topics op andere forums


Aanbevolen berichten

  • 3 weeks later...
  • 4 months later...
Ik heb eigenlijk nog nooit echte b en a topics gezien, alleeen maar met gezever.

Gezever? Wees eens wat duidelijker. En waarom post je dit? Dit voegt niks toe. En trouwens, jij kent er wel één want jij bent Popi op het Ome Henk forum waar er ook een topic is.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Gezever? Wees eens wat duidelijker. En waarom post je dit? Dit voegt niks toe. En trouwens, jij kent er wel één want jij bent Popi op het Ome Henk forum waar er ook een topic is.

hij heeft dat al een gezegd hoor

volgens mij bedoeld hij te zeggen dat hij nooit B&Atopics in andere forums leest omdat daar alleen gezever in staat...

Ik deel verder je mening dat hij graag post maar zijn posts (zoals deze) vaak nergens op slaan

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Hé, dat wat ze zeggen over dat bierdrinkspelletje lijkt me wel een goed idee! ^O^ Kunnen we een keer met een forum-meet gaan doen! ;) Regelen we een Beertender en een paar vaatjes... :9

Dus de mensen die een serie helemaal uit hun hoofd kennen, zijn in vijf minuten bezopen?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dus de mensen die een serie helemaal uit hun hoofd kennen, zijn in vijf minuten bezopen?

Ehh.. Ja... Wat is je punt? ;) Nee hoor, grapje! Het is een beetje te vergelijken met "Zap de n*g*r"... Dat doen wij wel eens. Als je aardig wat op hebt is dat best grappig. Maar met B&A is dat idd niet te doen, je weet alles al.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 4 weeks later...

he waarom lees ik dit nu pas =D best geniale reply's

Dat bierdrink spel lijkt me wel een leuk idee, dan blijf je bezig namelijk :P

Die PKC is ook wel vet, zitten ze de kroon in hun eigen taal te vertellen :P:D

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...