wonderer 26 januari 2005 gepost Auteur Share 26 januari 2005 gepost Bassie en Adriaan en de Huilende Professor Penta DEEL 3Medium: VHS Lengte: +- 50 Minuten (hoes vermeld 55, is niet juist) Uitgever: Kidsstuff Jaar:/ Muziek: Origineel Bijzonderheden: bevat zeer weinig muziek, en is volledig Deel 1, 2 en 4 volgen nog, maar deze is iig identiek aan de PENTA versie hiervan. Hebben die Penta banden geen titel? Of heten ze gewoon "deel 1" etc? Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 26 januari 2005 gepost Auteur Share 26 januari 2005 gepost Feest Met Bassie & Adriaan Medium: VHS Lengte: 50 minuten Uitgever: CNR Video 1992 Muziek: Origineel Bijzonderheden: Videoband die in een speciaal verjaardagspakket zat (met slingers, vlaggetjes, kleurplaten, kleurpotloden, buttons, liedjes en een verjaardagskalende en de band) Op de band staan liedjes (Dimitri, Erik de Viking, Fairies, Kapitein Bassie, Geheime Agenten, De wekker, In de Lente, Griekse Les, 4 seizoenen, Gefeliciteerd Ik weet niet precies wat ik hiermee moet. Ik kan hem namelijk niet koppelen aan een serie... ideeen welkom. Toch maar bij de shorties zetten? Link naar bericht Delen op andere sites
heidbuurt 26 januari 2005 gepost Share 26 januari 2005 gepost [..]Hebben die Penta banden geen titel? Of heten ze gewoon "deel 1" etc? Ze heten gewoon 'Bassie en Adriaan en de huilende professor deel X' Link naar bericht Delen op andere sites
heidbuurt 26 januari 2005 gepost Share 26 januari 2005 gepost [..]Ik weet niet precies wat ik hiermee moet. Ik kan hem namelijk niet koppelen aan een serie... ideeen welkom. Toch maar bij de shorties zetten? Misschien een soort van muziek gedeelte maken? Als je mijn lijst bekijkt, zie je dat er nog een aantal soorten muziek videobanden zijn Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 26 januari 2005 gepost Share 26 januari 2005 gepost [..]Ik weet niet precies wat ik hiermee moet. Ik kan hem namelijk niet koppelen aan een serie... ideeen welkom. Toch maar bij de shorties zetten? Je zou bijvoorbeeld overige projecten aan kunnen maken bij de series. En het daarbij neerzetten. Link naar bericht Delen op andere sites
heidbuurt 26 januari 2005 gepost Share 26 januari 2005 gepost [..]Je zou bijvoorbeeld overige projecten aan kunnen maken bij de series. En het daarbij neerzetten. Dat idee vind ik nog beter Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 26 januari 2005 gepost Auteur Share 26 januari 2005 gepost [..]Dat idee vind ik nog beter Ik zet hem toch bij shorties, omdat er volgens Frey een shorty op staat die je verder niet op banden vindt. Mochten er fouten geconstateerd worden, graag even nummer vermelden (staat er nu bij) en de juiste info. Ik word echt HELEMAAL gestoord van al die versies, geen idee dat het er ZO veel waren... Link naar bericht Delen op andere sites
heidbuurt 26 januari 2005 gepost Share 26 januari 2005 gepost [..]Ik zet hem toch bij shorties, omdat er volgens Frey een shorty op staat die je verder niet op banden vindt. Mochten er fouten geconstateerd worden, graag even nummer vermelden (staat er nu bij) en de juiste info. Ik word echt HELEMAAL gestoord van al die versies, geen idee dat het er ZO veel waren... Maar wat ga je dan met die andere videobanden doen? Zoals 'Dromen met' , 'Leukste liedjes' etc..? Had je trouwens nog wat aan mijn lijst? Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 26 januari 2005 gepost Auteur Share 26 januari 2005 gepost [..]Maar wat ga je dan met die andere videobanden doen? Zoals 'Dromen met' , 'Leukste liedjes' etc..? Had je trouwens nog wat aan mijn lijst? Ook een goeie... *denk denk* Nou ja, overig dan maar. Hmpf. En die lijst van jou, ik word er gek van. Ik ben pas bij plaaggeest. Weet je zeker dat het geen entries zijn die ik al heb, of moet ik dat eerst zelf nog nakijken? Link naar bericht Delen op andere sites
heidbuurt 26 januari 2005 gepost Share 26 januari 2005 gepost [..]Ook een goeie... *denk denk* Nou ja, overig dan maar. Hmpf. En die lijst van jou, ik word er gek van. Ik ben pas bij plaaggeest. Weet je zeker dat het geen entries zijn die ik al heb, of moet ik dat eerst zelf nog nakijken? Uhh, daar heb ik niet naar gekeken. Heb gewoon alle banden die ik heb overgetypt. Maar als je wilt, wil ik straks wel even op je site kijken om te zien of er dubbele tussen staan. Link naar bericht Delen op andere sites
kas 26 januari 2005 gepost Share 26 januari 2005 gepost Ik zal het maar even zeggen: De Penta en de Kidstuff videobanden van de Huilende Professor zijn niet de zelfde uitgaven; Penta zit namelijk in een kartonnen hoes en Kidsstuff in een hardcover. Ik heb zelf Kidsstuff deel 1 (hardcover) en daar staat op de achterkant '3 leuke afleveringen', dus ik denk dat er bij Kidsstuff 3 videobanden en bij Penta 4 videobanden van de professor uitgekomen zijn. Link naar bericht Delen op andere sites
heidbuurt 26 januari 2005 gepost Share 26 januari 2005 gepost Ik zal het maar even zeggen:De Penta en de Kidstuff videobanden van de Huilende Professor zijn niet de zelfde uitgaven; Penta zit namelijk in een kartonnen hoes en Kidsstuff in een hardcover. Ik heb zelf Kidsstuff deel 1 (hardcover) en daar staat op de achterkant '3 leuke afleveringen', dus ik denk dat er bij Kidsstuff 3 videobanden en bij Penta 4 videobanden van de professor uitgekomen zijn. Van beide versies zijn 4 videobanden uitgebracht, ze zien er ook hetzelfde uit. Alleen bij de plastic versies staat er op de voorzijde 'bekend van tv'. Link naar bericht Delen op andere sites
kas 26 januari 2005 gepost Share 26 januari 2005 gepost Van beide versies zijn 4 videobanden uitgebracht, ze zien er ook hetzelfde uit. Alleen bij de plastic versies staat er op de voorzijde 'bekend van tv'. Okee bedankt. Maar dan begrijp ik nog niet waarom ze dan op de achterkant '3 leuke afleveringen' zetten. Link naar bericht Delen op andere sites
heidbuurt 26 januari 2005 gepost Share 26 januari 2005 gepost [..]Okee bedankt. Maar dan begrijp ik nog niet waarom ze dan op de achterkant '3 leuke afleveringen' zetten. Omdat elke aflevering vroeger rond de 18 min. duurde denk ik. Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 26 januari 2005 gepost Share 26 januari 2005 gepost [..]Okee bedankt. Maar dan begrijp ik nog niet waarom ze dan op de achterkant '3 leuke afleveringen' zetten. Misschien omdat er drie afleveringen op een band staan. Edit: Ik zie dat Heidbuurt me voor is geweest. Maar als je onze antwoorden combineert, dan het je volgens mij het juiste antwoord. Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 26 januari 2005 gepost Share 26 januari 2005 gepost Ik heb even nog een vraag over de CNR uitgaves. Klopt het dat alle CNR uitgaves van voor 1993 het label "CNR Video" dragen, en die van erna "CNR film & video"? Dat is me namelijk opgevallen bij de banden die ik heb. (Samen met het feit dat http://www.bridgeonline.nl staat dat CNR film & video in 1993 is opgericht.) Maar aangezien ik niet alle banden uit die periode heb, kan ik het niet echt goed controleren. Link naar bericht Delen op andere sites
warboel 26 januari 2005 gepost Share 26 januari 2005 gepost Wat misschien ook nog aangepast zou kunnen worden, bij die 90-minuten versies van de Sleutel/Diamant: de muziek is eigenlijk niet origineel, zoals nu op de site staat. De oorspronkelijke muziek is er wel, maar er zijn ook toevoegingen van Klaris e.d. Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 26 januari 2005 gepost Share 26 januari 2005 gepost Ik denk dat je gelijk hebt, want op mijn band van Feest met en op de banden van de Kroon (beiden uit '92) staat dit logo: En op de andere staat Fil & Video. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 26 januari 2005 gepost Auteur Share 26 januari 2005 gepost Wat misschien ook nog aangepast zou kunnen worden, bij die 90-minuten versies van de Sleutel/Diamant:de muziek is eigenlijk niet origineel, zoals nu op de site staat. De oorspronkelijke muziek is er wel, maar er zijn ook toevoegingen van Klaris e.d. Nummers please Link naar bericht Delen op andere sites
warboel 26 januari 2005 gepost Share 26 januari 2005 gepost [..]Nummers please Juist, sorry...moet ik ook maar meteen aan denken Nummers 127, 22, 62, 128 en 23. Zo dan Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 27 januari 2005 gepost Share 27 januari 2005 gepost 18 en 19 missen geen shots, dat zijn de enige volledige uitgaven bijzonderheden: veel extra's (o.a. ongebruikt materiaal) Reis vol verrassingen dvd's dus Link naar bericht Delen op andere sites
warboel 27 januari 2005 gepost Share 27 januari 2005 gepost 18 en 19 missen geen shots, dat zijn de enige volledige uitgavenbijzonderheden: veel extra's (o.a. ongebruikt materiaal) Reis vol verrassingen dvd's dus Er mist toch wél iets op die 2-delige: aan het eind van deel 1 mis je dat geweldige gebrul van de Baron ("Nou zijn ze me weer ontsnaaaaaaaapt"!), en aan het begin van deel 2 missen dan een paar korte shots van B&A die net in Utah en bij het Zion National Park arriveren. Die DVD's zijn dus wel voor 99% volledig, maar die overgebleven 1% telt toch ook mee, zou ik zeggen Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 27 januari 2005 gepost Share 27 januari 2005 gepost hmm ok, maar de scene bij de cowboyshow staat weer alleen op de 2-delige... Link naar bericht Delen op andere sites
warboel 27 januari 2005 gepost Share 27 januari 2005 gepost hmm ok, maar de scene bij de cowboyshow staat weer alleen op de 2-delige... Dat is waar, de 2-delige is zeker de meest complete, want de 5-delige mist een hele hoop in Florida...niet dat ik dat nou zó erg vind...beetje langdradig, en zo... Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 27 januari 2005 gepost Share 27 januari 2005 gepost Dat vind ik juist wel een leuker gedeelte in de serie in Florida. Ik vind het gedeelte met de navajo's en met de overval juist een saai gedeelte. De boeven maken natuurlijk wel een hoop goed Link naar bericht Delen op andere sites
kas 29 januari 2005 gepost Share 29 januari 2005 gepost Diamant Medium: VHS Lengte: 170 minuten Uitgever + jaar: Bridge 2001 Muziek: orgineel Bijzonderheden: Dubbelbox, mist een paar scénes, met Klaris-toevoegingen. Op zoek in Nederland / Op zoek in Frankrijk Medium: DVD Lengte: 25 minuten Uitgever + Jaar: Bridge 2004 Muziek: Nieuw Bijzonderheden: Super de Boer aktie, de twee dvd's zijn samen 'Op reis door Europa deel 1, Smorenburg muziek, geen extra's De muziek op de Arcade dubbelbox van de verzonken stad is hetzelfe als op de Bridge dubbelbox. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 29 januari 2005 gepost Auteur Share 29 januari 2005 gepost DiamantMedium: VHS Lengte: 170 minuten Uitgever + jaar: Bridge 2001 Muziek: orgineel Bijzonderheden: Dubbelbox, mist een paar scénes, met Klaris-toevoegingen. Op zoek in Nederland / Op zoek in Frankrijk Medium: DVD Lengte: 25 minuten Uitgever + Jaar: Bridge 2004 Muziek: Nieuw Bijzonderheden: Super de Boer aktie, de twee dvd's zijn samen 'Op reis door Europa deel 1, Smorenburg muziek, geen extra's De muziek op de Arcade dubbelbox van de verzonken stad is hetzelfe als op de Bridge dubbelbox. Noem de nummers nou, veel makkelijker zoeken Link naar bericht Delen op andere sites
kas 29 januari 2005 gepost Share 29 januari 2005 gepost Noem de nummers nou, veel makkelijker zoeken Nee, dat bedoel ik niet. Ze staan nog niet op de lijst. Nummer Arcade dubbelbox verzonken stad: 139 Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 29 januari 2005 gepost Auteur Share 29 januari 2005 gepost [..]Nee, dat bedoel ik niet. Ze staan nog niet op de lijst. Nummer Arcade dubbelbox verzonken stad: 139 Ow, sorry Ga ze meteen toevoegen. Link naar bericht Delen op andere sites
kas 30 januari 2005 gepost Share 30 januari 2005 gepost Misschien is het ook nog een idee om bij de dvd's bij bijzonderheden neer te zetten of er extra's op staan, en zo ja, welke. Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 30 januari 2005 gepost Share 30 januari 2005 gepost Misschien is het ook nog een idee om bij de dvd's bij bijzonderheden neer te zetten of er extra's op staan, en zo ja, welke. Dat lijkt mij ook wel handig. Maar dan is de vraag hoe ver je moet gaan. Want je kan natuurlijk ook de tijdsduur van de extra's toevoegen. Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 30 januari 2005 gepost Share 30 januari 2005 gepost Is het misschien ook een idee om alle hoezen in te scannen en hiervan plaatjes bij de bijbehorende versies die al op de site staan te zetten? Ik wil aangezien mijn collectie ook behoorlijk groot is en het idee dus ook van mij komt bij dit scannen eventueel ook wel helpen als dit jullie ook een goed idee lijkt. Link naar bericht Delen op andere sites
kas 30 januari 2005 gepost Share 30 januari 2005 gepost Is het misschien ook een idee om alle hoezen in te scannen en hiervan plaatjes bij de bijbehorende versies die al op de site staan te zetten? Ik wil aangezien mijn collectie ook behoorlijk groot is en het idee dus ook van mij komt bij dit scannen eventueel ook wel helpen als dit jullie ook een goed idee lijkt. *JOEPIEE!!!! MIJN 150e BERICHT SINDS 4 JANUARI 2005!!!!!! Wat ik wou zeggen: Je kan ook plaatjes van http://www.benafan.tk (de site van Frey) halen. (als dat van hem mag) Die plaatjes zijn heel recht en mooi gemaakt. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 30 januari 2005 gepost Auteur Share 30 januari 2005 gepost Is het misschien ook een idee om alle hoezen in te scannen en hiervan plaatjes bij de bijbehorende versies die al op de site staan te zetten? Ik wil aangezien mijn collectie ook behoorlijk groot is en het idee dus ook van mij komt bij dit scannen eventueel ook wel helpen als dit jullie ook een goed idee lijkt. Daar is DJ al mee bezig. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 30 januari 2005 gepost Share 30 januari 2005 gepost [..]Nummer Arcade dubbelbox verzonken stad: 139 wat betekenen die nummers eigenlijk? Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 30 januari 2005 gepost Auteur Share 30 januari 2005 gepost [..]wat betekenen die nummers eigenlijk? Als je nou de rest van het topic ook leest... dat zijn de ID's van de records in de database. Als er een entry niet klopt, kun je het nummer zeggen, dan hoef ik niet te zoeken welke je in vredesnaam bedoelt. Gesnapt? Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 30 januari 2005 gepost Share 30 januari 2005 gepost [..]Als je nou de rest van het topic ook leest... dat zijn de ID's van de records in de database. Als er een entry niet klopt, kun je het nummer zeggen, dan hoef ik niet te zoeken welke je in vredesnaam bedoelt. Gesnapt? dan heb ik er overheen gelezen want ik heb het hele topic doorgespit nadat iemand ooit heeft gezegd: ,,'ik spit altijd eerst de topics door zodat als ik dan iets zinnigs zeg, ze dan niet gaan zeggen: dat is al gezegd,' of iets in die richting. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 30 januari 2005 gepost Auteur Share 30 januari 2005 gepost [..]dan heb ik er overheen gelezen want ik heb het hele topic doorgespit nadat iemand ooit heeft gezegd: ,,'ik spit altijd eerst de topics door zodat als ik dan iets zinnigs zeg, ze dan niet gaan zeggen: dat is al gezegd,' of iets in die richting. http://forum.bassieenadriaan.nl/viewtop ... 0457#50457 Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 31 januari 2005 gepost Share 31 januari 2005 gepost [..]http://forum.bassieenadriaan.nl/viewtop ... 0457#50457 bedankt voor de link. Link naar bericht Delen op andere sites
kas 11 februari 2005 gepost Share 11 februari 2005 gepost Deze staan er nog niet tussen op de info site: De huilende professor deel 1, 2 en 4 Medium: VHS Lengte: 55 minuten per deel Uitgever + jaar: Kidsstuff 1991 Muziek: orgineel Bijzonderheden: Bevat weinig muziek; is volledig (geen scenes geknipt) De schatkaart Medium: VHS Lengte: 180 minuten Uitgever + jaar: Arcade 1998 Muziek: orgineel Bijzonderheden: dubbelbox; veel in geknipt De schatkaart Medium: VHS Lengte: 180 minuten Uitgever + jaar: Bridge 2001 Muziek: orgineel Bijzonderheden: dubbelbox; veel in geknipt De verzonken stad Medium: VHS Lengte: 180 minuten Uitgever + jaar: Bridge 2002 Muziek: ??? Bijzonderheden: hele serie op één band. Op reis door Europa deel 1 Medium: DVD Lengte: 60 minuten Uitgever + jaar: Arcade 1999 Muziek: orgineel / nieuw Bijzonderheden: Nederlandse inlay; in het Nederlands en in het Frans af te spelen Liedjes uit grootmoeders tijd Medium: VHS Lengte: 75 minuten Uitgever + jaar: Arcade 1996 Muziek: orgineel Bijzonderheden: dubbelbox Liedjes uit grootmoeders tijd Medium: DVD Lengte: 70 minuten Uitgever + jaar: Bridge 2003 Muziek: ??? Bijzonderheden: zelfde versie als 2001-dvd; uitgave van Hollandse Kinderklassiekers De Allerleukste liedjes Medium: VHS Lengte: 45 minuten Uitgever + jaar: Bridge 2000 Muziek: ??? Bijzonderheden: De dromen va B&A Medium: VHS Lengte: 30 minuten Uitgever + jaar: Bridge 2000 Muziek: ??? Bijzonderheden: herziene uitgave 10 jaar B&A; speciale editie Dromen met B&A Medium: VHS Lengte: 70 minuten Uitgever + jaar: Bridge 2000 Muziek: ??? Bijzonderheden: dubbelbox; herziene versie 25 liedjes, 25 jaar feest Medium: DVD Lengte: 60 minuten Uitgever + jaar: Bridge 2001 Muziek: Bijzonderheden: Live! Medium: DVD Lengte: 50 minuten Uitgever + jaar: Bridge 2002 Muziek: Bijzonderheden: nog nooit op tv geweest 25 jaar theater Medium: dvd Lengte: 50 minuten Uitgever + jaar: Bridge 2003 Muziek: Bijzonderheden: nog nooit op tv geweest Link naar bericht Delen op andere sites
kas 17 februari 2005 gepost Share 17 februari 2005 gepost Deze bovenstaande versies staan dus nog NIET op de info site!! Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 17 februari 2005 gepost Auteur Share 17 februari 2005 gepost Deze bovenstaande versies staan dus nog NIET op de info site!! Ik kan de database niet in, dus ik kan ze niet toevoegen. Komen er asap op. Link naar bericht Delen op andere sites
Goffe de Boer 18 februari 2005 gepost Share 18 februari 2005 gepost Er staat iets op de info-site en dat begrijp ik niet. Bij de dubbelbox 2 van Amerika staat dat er een paar scéne's ontbreken welke zijn dat dan ? Dat staat bij de dvd niet. Link naar bericht Delen op andere sites
kas 18 februari 2005 gepost Share 18 februari 2005 gepost Er staat iets op de info-site en dat begrijp ik niet.Bij de dubbelbox 2 van Amerika staat dat er een paar scéne's ontbreken welke zijn dat dan ? Dat staat bij de dvd niet. Florida toch? Link naar bericht Delen op andere sites
gerben 18 februari 2005 gepost Share 18 februari 2005 gepost [..]Florida toch? dacht ik ook, een scene uit een pretpark ofzo?? Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 18 februari 2005 gepost Share 18 februari 2005 gepost De Wild West Show o.a. Link naar bericht Delen op andere sites
kas 18 februari 2005 gepost Share 18 februari 2005 gepost De Wild West Show o.a. Die staat juist wel op de 2-delige, maar niet op de 5-delige. Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 18 februari 2005 gepost Share 18 februari 2005 gepost De Wild West Show o.a. Back to the Future...The Ride, ET, Earthquake. En nog een paar korte dingen. Link naar bericht Delen op andere sites
warboel 18 februari 2005 gepost Share 18 februari 2005 gepost Het zijn maar een paar hele korte stukjes die ontbreken op de 2-delige: aan het eind van deel 1 mis je de brullende Baron ("Nou zijn ze me weer ontsnaaaaapt"!) en aan het begin van deel 2 ontbreken een paar korte shots van B&A die in Utah en bij het Zion National Park arriveren. Dat alles staat weer wel op de 5-delige, dus... Link naar bericht Delen op andere sites
kas 18 februari 2005 gepost Share 18 februari 2005 gepost Back to the Future...The Ride, ET, Earthquake. En nog een paar korte dingen. Die staan wel op de 2-delige, hoor. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten