Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

  • Reacties 201
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Carnaval is godzijdank vrijwel ongemerkt aan mij voorbij gegaan. :)

Haha nou hier niet. Ze stonden tot woensdag nog voor de cafe's te schreeuwen. De plaatselijke biertapwedstrijd..

Maja dat heb je als je in een klein dorp woont.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...
*BIG KICK*

Aanschouw mijn broertje een paar weken geleden met carnaval verkleed als Bassie ;)

http://elfers.e-dentify.nl/gallery/plaatjes/Bassie1.jpg

# Kostuum: Mijn Moeder :P # Schmink: Mijn Moeder :P # Neus: IK! 8-)

Wordt ie volgend jaar Adriaan? :P

Ik zit zo te denken als je nou met een grote vriendengroep pakken zoekt/laat maken zodat je elke boef een keer hebt ;) Dat zou echt vet zijn ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 year later...

Oei oei oei.. Het begint weer te kriebelen hoor!

Volgende week vrijdag is het weer zover. Vijf dagen gek doen en vooral enkele pinten nuttigen. Ik zal genieten van de gezelligheid! *O*

Edit: Bekijk hier een fragment van Theo Maassen van zijn show 'Tegen beter weten in' (2006). Het gaat over Carnaval, heerlijke humor.

Link naar bericht
Delen op andere sites
an disse kante van de ?esel doen we niet aan carnaval :P Wij zuipen gewoon het gehele jaar door :7

ps. Theo Maassen is gaaf (heb dat filmpje niet bekeken)

Gewoon dat nieuwe liedje van hem. Lauwe Pis. Dat brengen ze uit als carnavalsnummer. Geweldig lied iig *O*

Oja ik heb er ook zin in :Y)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Gewoon dat nieuwe liedje van hem. Lauwe Pis. Dat brengen ze uit als carnavalsnummer. Geweldig lied iig *O*

Oja ik heb er ook zin in :Y)

Lauwe pis? zeker gesponsord door Grolsch :P Ff keertje downen ;)
Link naar bericht
Delen op andere sites

Boven de rivieren wordt er weinig aan carnaval gedaan. 1 optocht van krap een uurtje en dat was het dan. De rest is zuipen (wat we het hele jaar al door doen inderdaad)

Nu loop ik stage in Den Bosch (onder de rivieren dus) en daar in Oeteldonk (kikkerdorp) vieren ze wel carnaval, 3 gehele dagen. Mooi niet dat ik niet hoef te komen. De fabriek draait gewoon door ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Bij ons in Gent is er per gemeente wel een optocht en er staat soms een tent.

In Aalst daarentegen is het ook 3 dagen feest.

Niets voor mij, liever op caf? zitten

rare jongens, die belgen...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Sorry, dat is nu eenmaal hoe wij het zeggen.

Aan welke kant van je computer zitten Belgen eigenlijk?

Nederlanders zitten altijd maar achter hun computer, terwijl ik fysiek voor mn monitor/toetsenbord/muis zit en mn systeemkast meestal schuinnaast me staat... Op zeggen we ook wel ns bij computer... Ik zit op de computer... Ik snap er niks van ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Laat ik even enkele misverstanden uit de wereld helpen. :P

Wonderer, als je met carnaval niet verkleed gaat kun je beter niet gaan. Misschien is zuipen wel de hoofdredenen maar verkleed gaan zul je.

Cold45, Grolsch is het lekkerste normale bier dat we in Nederland kennen.

Verder is Oeteldonk ook genieten. Daar weten ze wat carnaval vieren is. Ik vind het altijd zo jammer dat mensen (ik noem geen namen ahum) vooroordelen hebben over carnaval. Het is gewoon gezellig, en als je van zuipen houdt (ik zou bijna zoiets van cold denken als ik die post lees) is er niks mooiers :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
Laat ik even enkele misverstanden uit de wereld helpen. :P

Wonderer, als je met carnaval niet verkleed gaat kun je beter niet gaan. Misschien is zuipen wel de hoofdredenen maar verkleed gaan zul je.

Cold45, Grolsch is het lekkerste normale bier dat we in Nederland kennen.

Verder is Oeteldonk ook genieten. Daar weten ze wat carnaval vieren is. Ik vind het altijd zo jammer dat mensen (ik noem geen namen ahum) vooroordelen hebben over carnaval. Het is gewoon gezellig, en als je van zuipen houdt (ik zou bijna zoiets van cold denken als ik die post lees) is er niks mooiers :P

ken jij minder normaal bier dan ik :P
Link naar bericht
Delen op andere sites
Laat ik even enkele misverstanden uit de wereld helpen. :P

Wonderer, als je met carnaval niet verkleed gaat kun je beter niet gaan. Misschien is zuipen wel de hoofdredenen maar verkleed gaan zul je.

Cold45, Grolsch is het lekkerste normale bier dat we in Nederland kennen.

Verder is Oeteldonk ook genieten. Daar weten ze wat carnaval vieren is. Ik vind het altijd zo jammer dat mensen (ik noem geen namen ahum) vooroordelen hebben over carnaval. Het is gewoon gezellig, en als je van zuipen houdt (ik zou bijna zoiets van cold denken als ik die post lees) is er niks mooiers :P

Mmz... dan vraag ik me af waar ik met oud&nieuw, nadat het goede tapbier op was, bijna letterlijk van over mn nek moest toen ik net in mn nest lag... O} .

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wonderer, als je met carnaval niet verkleed gaat kun je beter niet gaan. Misschien is zuipen wel de hoofdredenen maar verkleed gaan zul je.

Just making sure ;) Ik heb het altijd wel leuk gevonden. Met carnaval in Arnhem gingen we ook altijd verkleed naar de optocht kijken enzo. De enige keer dat ik carnaval niet zo leuk vond, is toen ik met Dr.Ommels wat ging drinken op de dag dat het carnavalsseizoen werd geopend en we dus in een cafe zaten waar complete fanfare-orkesten langskwamen. Inclusief instrumenten dus...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Jupiler, die kun je bijna niet minder dan 20 drinken :P

Dat giet zo snel weg en je wordt evensnel zat. Daar verkijk ik me altijd gruwelijk op.. Grolsch en Jupiler lijken totaal niet op elkaar maar zijn beide idd erg lekker. Bavaria is een solide biertje: lekker, niet erg bijzonder. Prima prijs/kwaliteit verhouding.

Als ik een feest oid geef dan meestal bavaria: veel lusten Grolsch niet en bij Jupiler kun je dubbel zoveel kratten halen. Bavaria is goedkoop en lekker.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jupiler, die kun je bijna niet minder dan 20 drinken :P

Dat giet zo snel weg en je wordt evensnel zat. Daar verkijk ik me altijd gruwelijk op.. Grolsch en Jupiler lijken totaal niet op elkaar maar zijn beide idd erg lekker. Bavaria is een solide biertje: lekker, niet erg bijzonder. Prima prijs/kwaliteit verhouding.

Als ik een feest oid geef dan meestal bavaria: veel lusten Grolsch niet en bij Jupiler kun je dubbel zoveel kratten halen. Bavaria is goedkoop en lekker.

Hmm eigenlijk ben ik het hier wel mee eens. Bavaria is eigenlijk gewoon het meeste logische.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het feest kan beginnen, 's nachts na tweeen, want dan heb ik een spijker inne mn kop :P

Ow en Twice, als je ook naar mij doelde met de opmerking over mensen die niet van Carnaval houden / vooroordelen hebben, ik heb het nooit gevierd, dus heb ik er geen ervaring mee ;) Zegt dus niets over dat ik het niet leuk vind ;):+ Ik ben er niet mee opgegroeid :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
Het feest kan beginnen, 's nachts na tweeen, want dan heb ik een spijker inne mn kop :P

Ow en Twice, als je ook naar mij doelde met de opmerking over mensen die niet van Carnaval houden / vooroordelen hebben, ik heb het nooit gevierd, dus heb ik er geen ervaring mee ;) Zegt dus niets over dat ik het niet leuk vind ;):+ Ik ben er niet mee opgegroeid :P

Bedoelde vooral de reactie van jou broertje, de kennelijk in dit topic zijn postaantal omhoog wil schroeven. Zou het me weer lukken 'm op de kast te jagen.

Oja, kijk allen eens hier voor de carnavaljukebox van Omroep Brabant :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Bedoelde vooral de reactie van jou broertje, de kennelijk in dit topic zijn postaantal omhoog wil schroeven. Zou het me weer lukken 'm op de kast te jagen.

Oja, kijk allen eens hier voor de carnavaljukebox van Omroep Brabant :P

_O- Is echt iets voor MarsM

Baggeren, niet omwille van de gezelligheid, maar omwille van z'n postaantal :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
Het feest kan beginnen, 's nachts na tweeen, want dan heb ik een spijker inne mn kop :P

Ow en Twice, als je ook naar mij doelde met de opmerking over mensen die niet van Carnaval houden / vooroordelen hebben, ik heb het nooit gevierd, dus heb ik er geen ervaring mee ;) Zegt dus niets over dat ik het niet leuk vind ;):+ Ik ben er niet mee opgegroeid :P

welke opmerking van twice gaat dit nou weer over??? Citeer anders ff ofzo :P Of ben ik nou zo blind als een leonard? :P
Link naar bericht
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...