Ga naar inhoud

Bassie of Adriaan


Bassie of Adriaan  

51 leden hebben gestemd

  1. 1. Bassie of Adriaan

    • Adriaan
      25
    • Bassie
      2
    • Ik kan echt niet kiezen
      24


Aanbevolen berichten

Bassie en Adriaan zijn natuurlijk een onafscheidelijk duo, maar wie van de twee vindt jij nu het leukst ?

Zelf vind ik Adriaan het leukst.

Vroeger vond ik Bassie het leukste, vooral omdat hij zo grappig was en Adriaan zo "serieus".

Maar nu vind ik de grappen wat minder dan toen ik klein was en heb ik liever Adriaan.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik vind ze even leuk.... :Y

ik ook niet k vind ze ook even leuk. al gaat bassie wel de voorkeur naar maja zonder adriaan is bassie ook niets in de series... dus dan hoort adriaantje dr ook bij he

dus mijn stem is 'ik kan echt niet kiezen'

Link naar bericht
Delen op andere sites

Beslist Adriaan :)

In de eerste series vind ik het Bassie figuurtje (de brutale) al minder leuk dan de Bassie uit de nieuwere series. Maar Adriaan is gewoon stoer met vele acties en hij is wijzer en het karakter opzich vind ik ook leuker. Vooral met die uitspraken als: ''Bassie! Kijk daar eens!!''

Link naar bericht
Delen op andere sites

Adriaan!! O+ Voor wie mij nog niet genoeg kent om te snappen waarom (die newbie en de halve paardekop ;)), hier een uitleg die ook voor kinderen te behappen is.

Adriaan is stoer en slim en sterk en liev en heldhaftig :Y Bassie niet :N

Adriaan is koel *O*

Link naar bericht
Delen op andere sites

Beslist Adriaan. Bassie is op sommige momenten irritant te noemen, Adriaan totaal niet. Maar dat heeft natuurlijk ook met de rol te maken. Bassie moet wel dom zijn, zodat Adriaan iets kan uitleggen. Soms (vooral bij de plaaggeest) slaat dat domme van Bassie door tot irritant zijn.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Adriaan, absoluut Adriaan.

Als je wilt weten waarom ik dat vind, moet JIJ maar eens proberen meerdere dagen met Bassie in één circus te zitten....

Link naar bericht
Delen op andere sites
Beslist Adriaan. Bassie is op sommige momenten irritant te noemen, Adriaan totaal niet. Maar dat heeft natuurlijk ook met de rol te maken. Bassie moet wel dom zijn, zodat Adriaan iets kan uitleggen. Soms (vooral bij de plaaggeest) slaat dat domme van Bassie door tot irritant zijn.

ik vind qua irritantheid adriaan erger (handgebaren en continue bassie verbeteren...)

Bassie speelt zijn rol goed... hij heeft de rol zo toegewezen gekregen dus ja...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik kies voor Adriaan.Omdat hij toch de slimste van hun beide is.

En hij zorgt voor Bassie (en is daar niet te beroerd voor)Bijvoorbeeld,

hij doet boodschappen,hij kookt,hij wast af.Hij zorgt er voor dat het Bassie

aan niks ontbreekt.En daarom vind ik Adriaan de leukste.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Absoluut Adriaan.

Hij was vroeger mijn grote voorbeeld. Vraag me niet waarom, maar ik vond zijn kapsel, kleding en vooral zijn riem, GE-WEL-DIG! In de series irriteerde ik me ook nooit aan hem, hij was en is mijn grote held! En nadat ik op een Braderie in Best Adriaan gezien heb en met hem een foto gemaakt had, was ik helemaal om.

Wat een fijne kerel. Ik mag Adriaan/ Aad van Toor graag. Pefectionistisch en toch enorm relaxed!

Link naar bericht
Delen op andere sites
Absoluut Adriaan.

Hij was vroeger mijn grote voorbeeld. Vraag me niet waarom, maar ik vond zijn kapsel, kleding en vooral zijn riem, GE-WEL-DIG! In de series irriteerde ik me ook nooit aan hem, hij was en is mijn grote held! En nadat ik op een Braderie in Best Adriaan gezien heb en met hem een foto gemaakt had, was ik helemaal om.

Wat een fijne kerel. Ik mag Adriaan/ Aad van Toor graag. Pefectionistisch en toch enorm relaxed!

Jaah inderdaad!!!

*adriaan* for ever...

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...

Ik kan echt niet kiezen, in de oudere serie (met name de sleutel) vind ik bassie op zijn leukst, door zijn domme dialogen en reacties, en adriaan vind ik alle series een beetje hetzelfde, serieus en vooral een voorbeeldfunctie vooral voor Bassie.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dat is wel zo, dat zei ik ook in mijn openingspost, maar je kunt toch best een van de 2 leuker vinden ;).

BTW. Wie heeft op Bassie gestemd :P ?

Ik heb op bassie gestemd ;)

Mede door zijn domheid vind ik bassie er uit blinken :D

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ah oke, daar was ik nieuwsgierig naar, omdat er maar een persoon op had gestemd.

En in jou post stond dat je niet kon kiezen ;).

ja, klopt, maar ik vind wat jij net hierboven al zei dat het leuker is om er 1 te kiezen van hun ;):P

Ik vind ze allebei wel even leuk, maar bassie vind ik doorslaggevend, vooral in oudere series :D

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik denk dat ik kies voor: Ik kan niet kiezen, want ze kunnen niet zonder elkaar. Ja, ik weet het, Bassie heeft nu een solo-act, die best leuk is, maar voor mij is er geen Bassie zonder Adriaan. Misschien als ik de solo-act ooit zie, ik van mening verander.

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...