Ga naar inhoud

B&A DVD Release data


Aanbevolen berichten

  • Reacties 200
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

:) Heeft iemand de DVD B&A Muziekbox al,want zelf heb ik hem nog niet kunnen vinden.Ben benieuwd hoe hij is!!!

Ik heb hem al, net bij de Bart Smit gekocht!!! :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
hoe duur is ie daar eigenlijk?

hij is 6 euro bij de frs, maar pas 1 mei leverbaar

Net gehaald bij Bart Smit Veenendaal (Barrie, waar was je?!), 7 euro. Hij stond nog niet in de winkel, maar we hebben het even gevraagd.

http://info.bassieenadriaan.nl/images/nieuw_gekocht.jpg

Sietse en Gerben met hun nieuwe aanwinst. En ik heb hem dus ook, maar ik moest de foto maken.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Net gehaald bij Bart Smit Veenendaal (Barrie, waar was je?!), 7 euro. Hij stond nog niet in de winkel, maar we hebben het even gevraagd.

http://info.bassieenadriaan.nl/images/nieuw_gekocht.jpg

Sietse en Gerben met hun nieuwe aanwinst. En ik heb hem dus ook, maar ik moest de foto maken.

Nee, klopt, hij stond nog niet in de winkel ;)

Leuke foto trouwens (de linker ben ik).

Link naar bericht
Delen op andere sites

ja ik was dus meteen uit school gekomen maar toen ik er kwam stonden de dvd's er niet en jullie ook niet dus toen was ik weer gegaan.en toien las het mailtje van maike(wonderer)dat ze er half drie zouden zijn maar ondertussen toen ik dat las was het drie uur dus ik dacht van die zijn al weer weg maar ik ga nu maar weer ff dan,sorry jongens dat ik er dus niet was. :?

Link naar bericht
Delen op andere sites
ja ik was dus meteen uit school gekomen maar toen ik er kwam stonden de dvd's er niet en jullie ook niet dus toen was ik weer gegaan.en toien las het mailtje van maike(wonderer)dat ze er half drie zouden zijn maar ondertussen toen ik dat las was het drie uur dus ik dacht van die zijn al weer weg maar ik ga nu maar weer ff dan,sorry jongens dat ik er dus niet was. :?

Nou ja, shit happens ;) Je moet dus even vragen, want ze staan nog niet in de rekken.

Link naar bericht
Delen op andere sites

ga ik dus net weer terug naar de bart smit,en toen vroeg ik het ging tie achter kijken zei die helaas we hebben ze niet meer.hadden jullie de laatste of weet je dat niet want ik geloof daar wat hij zei dus niks van

Link naar bericht
Delen op andere sites
ga ik dus net weer terug naar de bart smit,en toen vroeg ik het ging tie achter kijken zei die helaas we hebben ze niet meer.hadden jullie de laatste of weet je dat niet want ik geloof daar wat hij zei dus niks van

Geen idee... kan zijn dat ze niet zo veel hadden, maar slechts twee exemplaren? Dat zou wel stom zijn. Jammer voor je :{

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Nee, klopt, hij stond nog niet in de winkel ;)

Leuke foto trouwens (de linker ben ik).

Wel leuke foto, maar mijn kleding ziet er niet uit, trui hangt onder mijn jas 8)7

Ik ga iig de DVD's zondag kijken, eerder kan nog niet, want eerder heb ik geen tijd :N

Best nog wel een eind rijden vanaf Heteren naar Veenendaal O}

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wat moet ik me voorstellen bij die muziekbox?

Is dat één DVD met grootmoederstijd en 25 jr met 25 liedjes?

Of bijvoorbeeld een hoesje met beide DVD erin? Zojah: welke DVD van grootmoederstijd?

Zou het leuk vinden als jullie wat beschrijvingen geven :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Wat moet ik me voorstellen bij die muziekbox?

Is dat één DVD met grootmoederstijd en 25 jr met 25 liedjes?

Of bijvoorbeeld een hoesje met beide DVD erin? Zojah: welke DVD van grootmoederstijd?

Zou het leuk vinden als jullie wat beschrijvingen geven :)

Het doosje is dikker dan een gewone DVD (past dus niet in het rekje }:| ) met de DVDs grootmoeders tijd en 25 liedjes. De schijfjes zitten er raar in... dit heb ik nog nooit gezien. Ze overlappen elkaar :?

http://info.bassieenadriaan.nl/images/m ... binnen.jpg

http://info.bassieenadriaan.nl/images/m ... buiten.jpg

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

ow daar, ja daaar kan je altijd wel lekker winkelen..

ben dr wel een paar keer geweest. k kom dr ook niet dagelijks natuurlijk :P

Hier was ik al bang voor. On topic, alsjeblieft.

Link naar bericht
Delen op andere sites
ik heb em nu ook,na 5 keer bij de bart smit geweest te zijn :9 was de moeite waard,lachspektakel dvd weer uitverkocht }:|

Ja, Sietse had de laatste _O-

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...
O} Ik vind het wel gek dat er zoveel DVD's van Liedjes uit Grootmoederstijd worden gemaakt,volgens mij zijn er wel 6 of 7 uitgaves van gemaakt.ik snap natuurlijk wel dat ze hem wel eens ik een ander hoesje willen steken,maar zoveel!!!
Link naar bericht
Delen op andere sites
O} Ik vind het wel gek dat er zoveel DVD's van Liedjes uit Grootmoederstijd worden gemaakt,volgens mij zijn er wel 6 of 7 uitgaves van gemaakt.ik snap natuurlijk wel dat ze hem wel eens ik een ander hoesje willen steken,maar zoveel!!!

Commerce hé, steeds een andere versie, mensen denken dat het een andere versie is, en kopen die dan

Link naar bericht
Delen op andere sites
Maar waarom dan alleen bij liedjes uit grootmoederstijd,en niet bij andere series

Het kan zijn dat het gewoon een nieuwe druk is. Dat die DVDs dus opraken en opnieuw worden bijgemaakt met een ander hoesje.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Maar waarom dan alleen bij liedjes uit grootmoederstijd,en niet bij andere series

Ik heb er een theorie over.

Veel mensen kijken alleen naar de voorkant van de verpakking. Als ze Liedjes uit grootmoederstijd zien staan denken ze, dat het allerlei liedjes kunnen zijn. Bij een andere verpakking denken ze dan dus ook snel dat het ook andere liedjes zijn.

Bij een serie zoals de Kroon werkt dat niet. Want dan leggen ze de link met dat ene avontuur dat ze weleens op tv voorbij hebben zien schieten.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb vanmiddag in de stad de DVD van de Huilende Proffesor gezien.Van de buitenkant gewoon als de oude versie,maar van binnen in het net de inhoud van DVD's als de DVD van de Lachspektakelshow.Zullen ze dan een nieuwe vesie van gemaakt hebben.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb vanmiddag in de stad de DVD van de Huilende Proffesor gezien.Van de buitenkant gewoon als de oude versie,maar van binnen in het net de inhoud van DVD's als de DVD van de Lachspektakelshow.Zullen ze dan een nieuwe vesie van gemaakt hebben.

Heb ie gekeken uit welk jaar die kwam?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik weet niet of mijn theorie klopt, maar als je kijkt op http://www.bartsmit.be zie je Bassie en Adriaan dvd's staan. Bart Smit koopt alleen maar de recent verschenen dvd's aan, dus stel als er vandaag een dvd verschijnt van B&A ligt die over een kleine maand al bij Bart Smit te koop. Dus volgens mij zijn: De huilende professor, de Plaaggeest, alle delen van de Reis door Europa en Schatkaart opnieuw uitgegeven dit jaar, dus heel recent (weliswaar met een nieuwe binnenkant van het dvd-hoesje; dat is net zoals bij Liedjes uit Grootmoederstijd, maar dan met het verschil dat er nieuwe reclames op de dvd zitten die ook op de Lachspektakelshow of Sleutel SE - dvd zaten

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
Nieuwe dvd op komst stond op de Adriaan site!

Een DVD met alleen maar karaoke liedjes...]

Tracklist staat dus op de Adriaan Homepage :+

KICK!

Intussen is er meer bekend over deze DVD zag ik gisteren. Deze is iig op bol.com vanaf 16 augustus leverbaar en ook nu ook daar alvast te reserveren daar voor €8,99.

Link om te reserveren (speciale link gemaakt vanuit de infosite van wonderer ;))

Link naar bericht
Delen op andere sites
*O* En nog meer goed nieuws.Er komt een nieuwe DVD uit op 8 Novenber waar de 3 Live's shows van Bassie & Adriaan op één DVD staan.Dus een soort van LIVE 3-PACK.Kijk maar op http://www.musicstore.nl

Deze dus ;)

Die ga k misschien toch wel kopen :) Die drie losse had ik nooit gehaald :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...

Hoewel de karaoke-DVD van Zing mee met B&A pas 16 augustus officieel zou uitkomen (zoals er bij bol.com ook stond) heb ik deze gisteren al binnen gekregen.

Op deze DVD zitten diverse afspeelmogelijkheden namelijk:

1) Karaoke-versies van de liedjes met de teksten in beeld

2) Karaoke-versies van de liedjes zonder de teksten in beeld

3) De originele liedjes waarbij B&A ook erbij zingen en ook de teksten in beeld.

Je kunt ook kiezen om een liedje afzonderlijk af te spelen en dan wordt nadat je een titel hebt gekozen er achteraan gevraagd op wat voor manier (van de bovenstaande) je het wilt afspelen.

Er zijn ook nog een paar opvallende dingen waardoor deze dvd toch best uniek is en daardoor ook zeker de moeite waard. Het is namelijk bijvoorbeeld zo dat er bij de karaoke-versies van de liedjes die ook al op andere dvd's zijn verschenen de muziek op deze dvd toch net ietsje verschilt. Bijvoorbeeld bij opgeruimd staat netjes is het wel dezelfde muziek maar hierbij zijn er op de punten waar gezongen hoort te worden wat extra pianoklanken toegevoegd. Verder is het ook nog zo dat bij de nummers "Ga je mee" en "Spoken bestaan niet" het in de karaoke-versie wel zo is dat het net als bij de versie waar B&A meezingen het originele beeld uit de series erbij wordt getoond maar hierbij hoor je de Smorenburgmuziek die in de theater/lachspektakelshowversie ook gebruikt is. Bij de versie waar B&A meezingen hoor je echter wel klarismuziek.

Al met al zeker de moeite waard om deze DVD te kopen! :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...
  • 5 weeks later...
Goed Nieuws.Volgens de website van freerecordshop komt er weer een nieuwe DVD van B&A.Namelijk de DVD Bassie & Adriaan dromen Special Edition en kost €4.99.Kijk maar op de site van http://www.Freerecordshop.nl!!

Misschien kijk ik verkeerd,

maaruh waar zie je die dan, en waar zoek je op?!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Gewoon bij de Site van Freerecorrdshop Bassie & Adriaan intypen en dan op de knop 'Toon ook niet leverbare Producten'drukken en dan zie je hem zelf in het rijtje staan,maar ik geef wel toe,Aad breng de laatste tijd wel veel DVD's uit,want volgens mijn heeft hij nou al in het jaar 2005 al 5 a 6 DVD uitgebracht.Ik vind zelf dat ze wat harder kunnen werken aan de DVD van de Trosster!!! O}

Link naar bericht
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...