Ga naar inhoud

B&A DVD Release data


Aanbevolen berichten

Hier de bekende en verwachte releasedata van Bassie & Adriaan dvd's vanaf 2005:

11-01-2005 Het geheim van de sleutel SE

15-03-2005 Lachspektakel DVD

eind 2005/eind 2006 De verdwenen Trosster (en andere uitzendingen)

onbekend Circus DVD

zodra er meer bekend is komt er een update. Dit topic is om aan iedereen duidelijk te maken wanneer welke dvd komt. Het blijkt, ondanks herhaalde keren te posten in diverse topics, dat nog niet iedereen weet wanneer wat uit komt.

Bij dezen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 200
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

O} Komt er dan een aparte DVD van de Circus Afleveringen uit of zo, :N volgens mij staan ze op de DVD van de Trosster!!!!!

volgens mij, volgens mij

dr is nog helemaal niets zeker van wat er NU EIGENLIJK op komt te staan behalve de trosster , alleen maar dat er andere dingen op komen maar wat dat weet NIEMAND

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dus of eind dit jaar of eind volgend jaar?

edits quote was niet goed gedaan

het plan zou eind dit jaar zijn maar waarschijnlijk wordt het pas eind volgend jaar (en dat is inderdaad 2006)

als er meer bekend is komt er een update. In ieder geval weet je dat je er VOORLOPIG niet op hoeft te rekenen. Er is ook niet bekend wat er precies allemaal nog op komt verder...

Link naar bericht
Delen op andere sites
:Y Ja dat wist ik,ik zit er echt naar uit tekijken.Ik heb trouwens ook nog een mailtje gestuurd naar Aad of hij al iets wist over de DVD van de Trosster???!!!

OMG 8)7 ik HOOP dat je dit NIET serieus meent!!!

Er staat verdorie bovenin dit topic dat hij gepland staat eind 2005 of eind 2006.

Martijn Passchier maakt de dvd en hij heeft het ongelooflijk druk. De afleveringen die op die dvd komen moeten allemaal nog gerestaureerd worden, voorzien van nieuwe muziek, gedigitaliseerd, er moet een menu ontworpen worden, een hoes etc. etc. etc.

Dat gaat niet in een maandje en zeker niet met het schema van Martijn.

Alsjeblieft dit topic is juist om te VOORKOMEN dat iedereen constant voor hetzelfde gaat mailen, want dat lijkt me ook niet leuk, steeds weer dezelfde vragen terwijl er al lang van alles over bekend is...

Link naar bericht
Delen op andere sites
:) Nee dat weet ik wel maar misschien hebben ze wel als nog wat nieuws der over.En ik zeg toch ook niet dat het binnen een paar maanden klaar moet zijn.Ik kan ook heus wel begrijpen dat het nog wel een jaar of meer kan duren!!!!!!
Link naar bericht
Delen op andere sites
:) Nee dat weet ik wel maar misschien hebben ze wel als nog wat nieuws der over.En ik zeg toch ook niet dat het binnen een paar maaden klaar moet zijn.Ik kan ook heus wel begrijpen dat het nog wel een jaar of meer kan duren!!!!!!

Als er nieuws is lees je het hier... daarvoor is dus het topic, dan hoeven jullie niet elke week een mailtje te sturen...

Link naar bericht
Delen op andere sites
:Y Ja dat begrijp ik en trouwens dit is de eeste keer dat ik deze vraag naar Aad stuur,en denk nou niet dat ik dat elke keer doe één keer vind ik ook meer dan genoeg hoor.
Link naar bericht
Delen op andere sites
:Y Ja dat begrijp ik en trouwens dit is de eeste keer dat ik deze vraag naar Aad stuur,en denk nou niet dat ik dat elke keer doe één keer vind ik ook meer dan genoeg hoor.

ik wijs ook niet specifiek en alleen naar jou, maar straks gaat iedereen het steeds vragen en dat is gewoon vervelend want wij krijgen vaak als een van de eersten dit soort informatie en dan zullen wij het ook bekend maken (als ons dat is toegestaan natuurlijk ;) ).

Link naar bericht
Delen op andere sites
Komen er nou nog meer versies na de DVD Lachspektakelshow,want Live en 25 jaar theater waren compilaties had ik gehoord en lachspektakelshow dan

volgens mij is dit de 3/3 dvd's die uitkwamen van de lachspektakel show

Link naar bericht
Delen op andere sites
volgens mij is dit de 3/3 dvd's die uitkwamen van de lachspektakel show

Ja, da's dan op zich wel weer jammer. Marketingtechnisch natuurlijk erg slim, maar het valt op dat je veel herhalingen tegenkomt.

Dat gaat (Zeker mij, ik heb dezelfde grappen ook nog eens ontzettend vaak in het circus gehoord) mensen die alle DVD's hebben wel vervelen. Maar voor de mensen die maar één van de DVD's hebben moet 't dan weer wel omdat 't anders incompleet is en niet loopt.

Puur vanuit het perspectief van gebruiksgemak gezien, had ik één complete DVD handiger gevonden. Maar ja, zo is het niet gedaan en daar valt niks aan te doen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ja, da's dan op zich wel weer jammer. Marketingtechnisch natuurlijk erg slim, maar het valt op dat je veel herhalingen tegenkomt.

Dat gaat (Zeker mij, ik heb dezelfde grappen ook nog eens ontzettend vaak in het circus gehoord) mensen die alle DVD's hebben wel vervelen. Maar voor de mensen die maar één van de DVD's hebben moet 't dan weer wel omdat 't anders incompleet is en niet loopt.

Puur vanuit het perspectief van gebruiksgemak gezien, had ik één complete DVD handiger gevonden. Maar ja, zo is het niet gedaan en daar valt niks aan te doen.

zoals je al zei:

Marketingtechnisch natuurlijk erg slim zei je, want ze verdienen er natuurlijk wel 3x aan...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

OMG 8)7 ik HOOP dat je dit NIET serieus meent!!!

Er staat verdorie bovenin dit topic dat hij gepland staat eind 2005 of eind 2006.

Martijn Passchier maakt de dvd en hij heeft het ongelooflijk druk. De afleveringen die op die dvd komen moeten allemaal nog gerestaureerd worden, voorzien van nieuwe muziek, gedigitaliseerd, er moet een menu ontworpen worden, een hoes etc. etc. etc.

Dat gaat niet in een maandje en zeker niet met het schema van Martijn.

Alsjeblieft dit topic is juist om te VOORKOMEN dat iedereen constant voor hetzelfde gaat mailen, want dat lijkt me ook niet leuk, steeds weer dezelfde vragen terwijl er al lang van alles over bekend is...

nieuwe muziek? 8)7

maar ik snap nog steeds het verhaal van de troster niet, want japie is bassie, en ... ik snap niks van dat verhaal, sorrie hoor,

Link naar bericht
Delen op andere sites
nieuwe muziek? 8)7

maar ik snap nog steeds het verhaal van de troster niet, want japie is bassie, en ... ik snap niks van dat verhaal, sorrie hoor,

Bassie en Adriaan winnen de Gouden Trosster, maar die wordt gestolen door Vlugge Japie

en B&A gaan samen met de kinderen achter hem aan. Is dat nou zo moeilijk te begrijpen? :P

De beelden met Japie zijn uiteraard eerder opgenomen. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Aan de verdwenen trosster zal ook wel Smorenburg muziek worden toegevoegd/vervangen. En ook het andere materiaal zal moeten worden 'gezuiverd'van Klaris muziek, want ik denk dat het vooral oud materiaal word.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Maar ik vind het zo ook wel leuk gedaan hoor,want dan kunnen we ten minste ergens naar uitkijken.

Ja, maar ik had liever uitgekeken naar iets als de circusopnamen of de Trosster etc. dan naar iets waarvan de helft al op andere DVD's staat.

En, zoals ik al eerder heb aangegeven, lijkt me dat vrijwel puur om marketingtechnische redenen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ja, maar ik had liever uitgekeken naar iets als de circusopnamen of de Trosster etc. dan naar iets waarvan de helft al op andere DVD's staat.

En, zoals ik al eerder heb aangegeven, lijkt me dat vrijwel puur om marketingtechnische redenen.

De samenvatting uit het persbericht doet niet vermoeden dat het dubbel materiaal is... ook op die andere twee staan geen dubbele dingen, alleen de stukjes tussendoor, de opening etc is hetzelfde, maar da's standaard... Camera, trechter etc staan niet op die andere DVD's.

Link naar bericht
Delen op andere sites
De samenvatting uit het persbericht doet niet vermoeden dat het dubbel materiaal is... ook op die andere twee staan geen dubbele dingen, alleen de stukjes tussendoor, de opening etc is hetzelfde, maar da's standaard... Camera, trechter etc staan niet op die andere DVD's.

Ja, maar je houdt toch altijd dubbele dingen, alleen uit een ander oogpunt. Dingen die m.i. ook wel met z'n allen op één DVD hadden gekund. Ik zie gewoon erg veel overeenkomsten. Kan best zijn dat 't aan mij ligt, maar ik vind drie waar één kan volstaan pure marketingtechniek.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ja, maar je houdt toch altijd dubbele dingen, alleen uit een ander oogpunt. Dingen die m.i. ook wel met z'n allen op één DVD hadden gekund. Ik zie gewoon erg veel overeenkomsten. Kan best zijn dat 't aan mij ligt, maar ik vind drie waar één kan volstaan pure marketingtechniek.

Vind ik bij de Europa serie erger. Maar ja. Alles is trouwens marketingtechniek, smartass, je market je product tenslotte. Het levert zo alleen iets meer geld op. Ik weet niet. Drie losse DVDs met drie verschillende shows vind ik op zich geen gekke gedachte. Minder gek dat 6 Europa DVD's in ieder geval.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Vind ik bij de Europa serie erger. Maar ja. Alles is trouwens marketingtechniek, smartass, je market je product tenslotte. Het levert zo alleen iets meer geld op. Ik weet niet. Drie losse DVDs met drie verschillende shows vind ik op zich geen gekke gedachte. Minder gek dat 6 Europa DVD's in ieder geval.

en dat is ook precies de reden dat ik Europa niet koop. Gewoon uit principe. Ten eerste vind ik het verhoudingsgewijs vrij duur, ten tweede is het ontzettend onhandig 6 van die DVD's en ten derde wijken de DVD's ontzettend af van de rest van de series als je kijkt naar bijvoorbeeld het logo van b&a aan de zijkant. Ik wacht wel even af... wie weet komt er nog wel een andere uitgave van europa uit over een tijd.... :+

Link naar bericht
Delen op andere sites
Vind ik bij de Europa serie erger. Maar ja. Alles is trouwens marketingtechniek, smartass, je market je product tenslotte. Het levert zo alleen iets meer geld op. Ik weet niet. Drie losse DVDs met drie verschillende shows vind ik op zich geen gekke gedachte. Minder gek dat 6 Europa DVD's in ieder geval.

Ja, maar je hebt marketingtechniek en marketingtechniek. Je kunt je product normaal in de markt zetten, of op dit soort manieren. Als je iets dat in de aard hetzelfde is, elke keer op een nieuwe manier in de markt brengt, lijkt 't vernieuwing.

Beroemd voorbeeld: De LPF na Fortuyn. Dat was ook gewoon een nieuwe manier om het product chaos in de markt te zetten. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Volgens mij waren er ook opnames gemaakt in 1985-1986.En volgens de Adriaan-Hompages was in 1992 Circus Renz ook voor één jaar omgebouwd tot Circus *bas* Bassie & Adriaan *adriaan* ,maar of daar opnames van zijn dat weet ik niet precies.

Link naar bericht
Delen op andere sites
O} Hoeveel opnames zijn er nou eigenlijk gemaakt van Circus *bas* Bassie & Adriaan *adriaan*

Dit zijn de opnames die ik heb:

Het tros-circus Bassie & Adriaan (1981)

Het tros-circus Bassie & Adriaan 2 (1981)

Hoogtepunten van Circus Bassie & Adriaan (1982)

Circus Bassie & Adriaan, Kerstshow (1985)

Het circus is weer in de stad (1987)

Circus Bassie & Adriaan (1989)

Link naar bericht
Delen op andere sites
:) Waren er voor 1981 ook al opnames van hun Circus programma's.(behalve dan de Verloren aflevering!!)

Er is in ieder geval een optreden van de Crocksons te zien in een Dik Trom film. Als ik me niet vergis heet die film Dik Trom en het circus. Maar dat komt waarschijnlijk niet op een B&A dvd.

Voor de liefhebber:

Dik Trom in het circus op dvd bij Bol.com

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Er is in ieder geval een optreden van de Crocksons te zien in een Dik Trom film. Als ik me niet vergis heet die film Dik Trom en het circus. Maar dat komt waarschijnlijk niet op een B&A dvd.

Da's wel een ontzettend cool stukje! :Y Ik heb die video voor een euro op de kop getikt bij zo'n bazaar, de kwaliteit is geweldig en ik heb echt moeten lachen. Adriaan als 18-jarig jochie is echt liev O+ En je ziet al zo goed zijn gebaren en zo... echt cool, als je het te pakken kan krijgen, zeker doen.

Oei, off topic, zie ik nu :@

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ze kunnen beter 2 DVD's maken,want er zijn volgens mij denk ik heel veel Circus opnames gemaakt en andere dingen.B.V dit:

DVD 1:-Bassie & Adriaan en de Verdwenen Trosster

-100 Maal Bassie & Adriaan

-Circus Programmas(Ongeveer 5 Shows)

-EXTRA-Foto's van hun Jeugd

DVD 2:-Bassie & Adriaan Brieven aan de Koningin

-Verwijderende Scene's(van de Series)

-Circus Programma's(Ongeveer 5 Shows)

-EXTRA-40 Jaar Bassie & Adriaan

Link naar bericht
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...