Ga naar inhoud

Bassie & Adriaan 'Wat is dit? spel' Deel 7


Aanbevolen berichten

  • Reacties 255
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Nog maar een tip dan? Het is nu al bijna een week na de laatste reactie.

Goed, nog 1 tip dan en dan moet t toch wel duidelijk zijn uit welke shorty het gene op die foto komt en wat het moet zijn. Ik doe als hint een steekwoord.

Stereo-ijs

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...
Dit spel schiet niet echt op als er geen andwoord word gegeven....

Het lijkt me toch dat er met deze shorty voldoende info is gegeven. Bekijk hem goed zou ik zeggen ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Het lijkt me toch dat er met deze shorty voldoende info is gegeven. Bekijk hem goed zou ik zeggen ;)

ja, alleen je plaatje doet het niet meer :+ (foto-album is offline gehaald he ;) ) Dus ik zit nu ff die shorty te kijken, misschien zie ik toevallig een bordje ;) Post k het zo wel.

En Jofe14, geef dan zelf een antwoord. En die post daarboven van jou is ook zo onduidelijk als het maar kan...

Link naar bericht
Delen op andere sites
ja jammer dat de opdracht afbeelding het niet meer doet...

Dus ff een aantal mogelijkheden:

-Het bordje op de oranje deur achter Adriaan als Bassie de stero-ijs grap heeft gemaakt

Of een van de vijf mogelijkheden op dit plaatje:

--plaatje--[/img]

K kies zelf voor 2 ;)

De juiste mogelijkheid staat er tussen, hierbij post ik 'm:

http://img171.echo.cx/img171/1151/watisdit3qo.jpg

Volgende voor jou Cold45 ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
joehoee *O*

Next:

watisdit2.jpg

Succes!

Is het misschien de mond van het gezichtje onder de klok in Koblenz dat je ziet als Bassie & Adriaan het Duitse taallied zingen in de Geheimzinnige Opdracht?

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
[..]

Ik moet weg, op vakantie. Sam wil jij het van me overnemen, je weet het antwoord.. Dankje.. :)

Beetje late reactie maar ok, bij deze neem ik deze opdracht over gezien ik het plaatje ook weet.

Ik hoop dat het raden ditmaal wat sneller gaat dan de vorige 2 opdrachten, zoniet neemt Sietse deze opdracht na z'n vakantie weer van me over... :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
is het op het eiland van robinson? deleted scenes van de prof?

Helaas is dit ook al niet goed. Er is pas 2 keer geraden. Probeer gewoon wat, dan kom je er vanzelf uit.

Zegt die tip dan niet genoeg? Het komt uit de prof ja, uit een verwijderde scene.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik geef mijn beurt gewoon weg. Geen zin om hins te geven of een nieuw plaatje te maken. Ik ben nogal lui ;). Het plaatje was uit de professor. Zo'n stuk van een circus poster. Was wel moeilijk om te raden, eigenlijk... Weet het niet helemaal meer precies ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...