Ga naar inhoud

Bassie & Adriaan 'Wat is dit? spel' Deel 7


Aanbevolen berichten

Goh, hij is moelijk.....

Ik heb weinig hints meer om te geven, als hij morgenmiddag om ca. half 3 niet geraden is post ik het plaatje en mag iemand anders de volgende verzinnen.

laat anders nog een deel van het plaatje zien

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 255
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Goh, hij is moelijk.....

Ik heb weinig hints meer om te geven, als hij morgenmiddag om ca. half 3 niet geraden is post ik het plaatje en mag iemand anders de volgende verzinnen.

wat is dit voor onzin... desnoods geef je de scene cadeau... het is toch leuk als het geraden wordt?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ja, als je de regels had gelezen had je kunnen zien dat je dan een groter plaatje moet plaatsen.

Dat is idd de hele opzet geweest toch? Dat als het echt niet geraden werd, dat dan het plaatje steeds groter werd ;)

Ik heb tot nu toe geen flauw idee *(*

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dat is idd de hele opzet geweest toch? Dat als het echt niet geraden werd, dat dan het plaatje steeds groter werd ;)

Ik heb tot nu toe geen flauw idee *(*

Je bent niet de enige...

Kas, lees deze post anders ff door :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Een wel heel erg klein plaatje van een potje of iets dergelijks... Potje haarwax ofzo?

Zeker voor de Baron z'n snor ofzo...

M.a.w. in welke serie kwam in vredesnaam een potje haarwax voor?!

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...

Is het niet een glazen potje/bakje in de droom van koning Midas uit de verzonken stad (op dat terrasje)?

Link naar bericht
Delen op andere sites
toch maar eens een gokje wagen anders staat het topic zo lang stil!

is het een tekst van op een doos? ;)

Niet op een doos.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Nope.

Hint: "Dat is een heel gemeen raadsel".

Ik weet hem! Is het een stukje van die krant die Adriaan in de Reis vol Verrassingen op zijn schoot heeft liggen terwijl hij het raadsel van Bassie (Ik trakteer Bassie op slagroomtaart) voorleest?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik weet hem! Is het een stukje van die krant die Adriaan in de Reis vol Verrassingen op zijn schoot heeft liggen terwijl hij het raadsel van Bassie (Ik trakteer Bassie op slagroomtaart) voorleest?

Klopt, dat is hem! ^O^Kijk maar.

Volgende voor jou, DJ Sjammie. :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dat ken je wel zeggen ja.

Ik gok dat het een bord is, dat hangt met tekst er aan.

Het is inderdaad een bord ja, wat erop staat is niet duidelijk leesbaar maar waar in B&A kom je dit bord tegen?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Bordje uit europa, waar adriaan zo moeite mee heb om te lezen en bassie weer niet.

Fout, ook in deze serie komt het niet voor. Zoals ik al zei: waarschijnlijk staat er wel wat tekst op het bordje maar op beeld is het niet te lezen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Is het de bord dat je ziet op het parkeerterein, dat ze boodschappen gaan doen in die shorty?

Sorry dat ik ff niet reageerde maar dit is het ook niet. Aangezien het nogal moeilijk is zeg ik er nu wel bij dat hetgene wat ik zoek wel uit een shorty komt.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Er is nog een shorty dat b&a naar de dierentuin gaan, dan zie je ook een geel bord.

Ook in die shorty zit het niet, het bord is naar mijn idee trouwens meer wit van kleur.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Toevallig een shorty dat ze bij het circus zijn?

Misschien is het handig als je eerst je DVD er bij pakt en kijkt of je de afbeelding ergens voorbij ziet komen in plaats van dat je in het wilde weg alle shorty's nu gaat opnoemen }:| ... schiet allemaal niet echt op :N

en trouwens... hoeveel shorty's heb je wel niet dat B&A bij het circus zijn :{

Link naar bericht
Delen op andere sites
volgens mij moet er na een dag een groter plaatje ter beschikking komen?

Spelregels

Het gebeurd de laatste tijd vaak op de gok (en terecht), maar ik denk dat het nu ook wel tijd is voor een iets groter plaatje ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...