Ga naar inhoud

SHOW Bassie en z'n vriendjes # 2


Aanbevolen berichten

En hier weer verder over de show van Bassie en z'n vriendjes.

topic 1

Het laatste bericht kwam van sweety...

bassie was echt top!!!!

foto's volgens later maar alvast een filmpje van bassie

hij heeft me boeken gesigneert en ik heb een kaart met handtekening

en sta met hem op de foto

echt het was super

voor het filmpje moet je op de volgende link klikken

maar je moet klikken op

Click here to download the file now om het te downloaden

...die vertelt over de Bassie show vandaag in Delft. Ik had ook willen komen, maar door ijzel is dat niet gelukt. :'(:'(:'(

Link naar bericht
Delen op andere sites
bassie was echt top!!!!

foto's volgens later maar alvast een filmpje van bassie

hij heeft me boeken gesigneert en ik heb een kaart met handtekening

en sta met hem op de foto

echt het was super

voor het filmpje moet je op de volgende link klikken

maar je moet klikken op

Click here to download the file now om het te downloaden

Je mag niet filmen tijdens een optreden, dus is het illegaal

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Je mag niet filmen tijdens een optreden, dus is het illegaal

het is hoogstens 20 sec.

en ik ben trouwens niet de enige

en ik had toestemming van wonderer om het op het forum te zetten ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

het is hoogstens 20 sec.

en ik ben trouwens niet de enige

en ik had toestemming van wonderer om het op het forum te zetten ;)

- Tijd doet er niet toe

- Neem het goede van de mensen over

- Wonderer kan het dan wel goedvinden, maar zolang het buiten het auteursrecht valt heeft ook zij niets te vertellen

Jammer, maar helaas ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

- Tijd doet er niet toe

- Neem het goede van de mensen over

- Wonderer kan het dan wel goedvinden, maar zolang het buiten het auteursrecht valt heeft ook zij niets te vertellen

Jammer, maar helaas ;)

Zoveel valt er trouwens niet op te zien, dus zo'n probleem is het nu ook weer niet :P.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Zoveel valt er trouwens niet op te zien, dus zo'n probleem is het nu ook weer niet :P.

Je kunt wel achterdochtig doen, maar ze maken om de geringste zaken een probleem tegenwoordig.

Zoals het verbieden van bierwagentjes op een tentoongestelde modelspoorbaan, waar gaat het heen :X

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Je kunt wel achterdochtig doen, maar ze maken om de geringste zaken een probleem tegenwoordig.

Zoals het verbieden van bierwagentjes op een tentoongestelde modelspoorbaan, waar gaat het heen :X

En daarbij, zie de regel:

* mp3's, midi's, filmpjes etc. zijn NIET meer toegestaan. Plaats je ze toch heb je een waarschuwing. Al zijn de mp3's 10 seconden of alleen maar 'Drommels' ze mogen niet meer op het forum geplaatst worden

Is duidelijk genoeg, vind ik.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het is inderdaad het verstandigst om filmpjes en geluidsbestanden die je maakt (als je dat hebt gedaan), niet te plaatsen. Want je mag ze wel maken, maar niet verspreiden (want de opname bevat materiaal waar copyright van een ander op zit).

Het was nu overigens de gewone show van Bassie en zijn vriendjes, in twee delen verdeeld. Waarbij sommige acts toch in beide shows voorkwamen, maar de meerderheid kwam maar één keer voor.

In ieder geval trad iedereen op zijn normale niveau op. ^O^

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik wilde ook nog ff zeggen dat ik het vandaag een ontzettend leuke dag in Delft heb gevonden, ik heb veel leuke foto's gemaakt en ik vond het erg leuk om iedereen eens in het echt te zien.

Misschien dat we de foto's en filmpjes (van binnen bij de show) misschien idd beter niet hier op het forum kunnen posten maar dat we ze beter onderling bijvoorbeeld via msn of iig via andere wegen dan dit forum kunnen uitwisselen. De foto's van buiten de show kunnen we hier overigens wel gewoon direct posten lijkt me. :)

We hebben trouwens na de shows nog wel in een pannekoekenrestaurant gegeten waar Bill Clinton ook zou hebben gegeten maar wij vonden het toch wel het slechtse restaurant van Delft, hoe dat precies ging laat ik aan Wonderer en Angela over om dat hier te schrijven. ;)

Maar voor alsnog was het een zeer geslaagde dag en wat mij betreft mogen we ook zeker wel vaker van dit soort meetings doen ^O^^O^

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik wilde ook nog ff zeggen dat ik het vandaag een ontzettend leuke dag in Delft heb gevonden, ik heb veel leuke foto's gemaakt en ik vond het erg leuk om iedereen eens in het echt te zien.

Misschien dat we de foto's en filmpjes (van binnen bij de show) misschien idd beter niet hier op het forum kunnen posten maar dat we ze beter onderling bijvoorbeeld via msn of iig via andere wegen dan dit forum kunnen uitwisselen. De foto's van buiten de show kunnen we hier overigens wel gewoon direct posten lijkt me. :)

We hebben trouwens na de shows nog wel in een pannekoekenrestaurant gegeten waar Bill Clinton ook zou hebben gegeten maar wij vonden het toch wel het slechtse restaurant van Delft, hoe dat precies ging laat ik aan Wonderer en Angela over om dat hier te schrijven. ;)

Maar voor alsnog was het een zeer geslaagde dag en wat mij betreft mogen we ook zeker wel vaker van dit soort meetings doen ^O^^O^

Eventjes alvast een spoiler.

[spoil]De "geweldige" service heeft de meeste gevolgen op mijn bestelling gehad.[/spoil]

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

- Tijd doet er niet toe

- Neem het goede van de mensen over

- Wonderer kan het dan wel goedvinden, maar zolang het buiten het auteursrecht valt heeft ook zij niets te vertellen

Jammer, maar helaas ;)

Citaatrecht. Maar goed, link verwijderd, sweety had wat ik had gezegd sowieso niet goed begrepen.

Show was leuk, kudde van 8 man blijft geweldig. Langzaam dropen er mensen af tot er nog maar vier overbleven tot DEn Haag HS, dan drie in Den Haag CS en toen nog maar twee.

Ik ben de duf voor een heel verhaal, foto's komen ook later, dus wat steekwoorden.

-Show leuk met zelfs een paar nieuwe elementen

-Eretribune op Bollo's

-KOUD

-Beroerde service in een pannenkoekenrestaurant. Welk restaurant gooit om 6 uur haar keuken dicht?

-Leuk cafe

-Ontzettend KOUD

-Sweety en DJ Sjammie vallen in het echt hartstikke mee (zullen ze van mij ook wel denken)

-Klotetreinen

-Lol en diepe gesprekken in het cafe

-Paddy's was een aangename verrassing

-KOUD

-Ontzettend gezellig

-Cold, ik heb je gemist :'(

Allemaal ontzettend bedankt! ^O^

Link naar bericht
Delen op andere sites

Was gezellig, voor mij ook een paar korte dingen:

Heenreis

Op zich weinig enerverends, alleen Albert was wat later omdat hij vast stond bij Gouda, maar we hebben ondertussen de stations AH geterroriseerd, dus och... we overleefden 't wel. Geen bejaarden getraumatiseerd in de bus wegens gebrek aan bejaarden.

Show 1

Ging op zich leuk, alleen Fred schopte bij de kick (voor niet jongleer-kenners: De bal vanuit z'n nek naar z'n hak laten rollen en 'm dan over z'n hoofd schoppen) tot DRIE keer toe kleuters voor hun kop met die bal! (Nog een reden om 'm geweldig te vinden ;) )

Hij was één maart jarig, dus ik heb meteen voor de show nog even cadeautjes gegeven (voordat jullie 't vragen, twee speciale balletjes en een DVD over WO II)

Op zich lukte alles in het eerste gedeelte wel, al waren de kleuters vrij onenthousiast (Laat ik het zo stellen: Als wij niet hadden geklapt had je krekels horen tsjilpen en was er zo'n bol woestijngras over 't podium gerold ;))

Veel lol gehad en stug uit de maat geklapt, al met al wel leuk.

Pauze

Eerst Freddy op z'n kop gegeven omdat 'ie de kick (z'n specialiteit nota bene, vraag voor de lol eens naar de kick in de Moulin Rouge als je 'm spreekt, vindt 'ie echt leuk, geen instinker) miste, maar och een matig excuus en een leuk accentje deden me snel bedaren.

Had nog een heel vuil (doordenk) konijn gebunnynapt in de hoop dat de konijnenwasmachine nog op zou komen draven de tweede keer, maar helaas. Wel een leuke beveiligingsbeambte die heel lief gromde toen Albert en ik met 't ding gingen overgooien (heeft wonderer een toffe foto van) en keek me oh zo schattig aan toen ik met drie van die dingen wilde jongleren.

Show 2

Tijdens de tweede show waren we door de aanwezigheid van drie konijnen onder onze stoelen en om andere meer ondefineerbare redenen erg melig en deden we vrolijk mee met alles dat er op toneel gebeurde. Volstrekt absurd en/of uit de maat natuurlijk. Voorbeeldje:

Tijdens het balonnen modeleren raden:

*) (Peter Grooney oid) Een hint, je moeder is er bang voor.

>:) (ik) BASSIE! ZE HAAT CLOWNS!

En zo waren er nog veel ergere, maar ik wil Lukas en mezelf een plezier doen door die voorbeelden neit te geven. ;)

Na de tijd

Nog een tijdje gezeten om na te grinniken en de beveiligingsmeneer (Hij vond me vast aardig!) verzekerd dat de konijntjes weer netjes in hun holletje zaten...

Een paar mensen hebben nog iets laten signeren door Bassie.

Nog eventjes met Freddy gekletst, even gedag gezegd voordat hij naar Japan gaat de veertiende voor de wereldexpo, denk niet dat ik 'm in de tussenliggende dagen nog zie, m'n grootste motivatie om naar de show te gaan.

En toen zijn we door die schat van een beveiligingsman vriendelijk doch dringend verzocht om op te rotten.

Catastrofe Eten

Eenmaal bij 't station aangekomen, iedereen met de bus en Lennert niet lang daarna arriverend op de fiets, besloten we ergens een hapje te gaan eten. Alleen Mitch (Althans, ik neem aan dat ik 't zo spel, Sweety?) ging niet mee. Niet iedereen had zoals ik bij de Ikea drie broodjes hotdog gestouwt, dus ze hadden honger...

En nu zal ik je een geheimpje verklappen: Dit was geen goed restaurant voor hongerige mensen.

Het begon leuk, we zeiden met hoeveel mensen we waren en werden onmiddelijk vriendelijk naar een grote tafel boven gestuurd. Een in de eerste instantie aardig en normaal uitziend meisje kwam onze bestellingen na een half uur wachten en een luide sarcastische opmerking van mijn kant opnemen.

Pas nadat we haar eraan herinnerden, bedacht ze dat menukaarten misschien ook wel handig waren.

Weer een half uur en een opmerking verder kwam ze op het geniale idee dat we misschien wel in staat waren geweest om te beslissen. Op mijn vraag welke likeuren er over de pannekoeken werden gedaan kreeg ik als antwoord: "Nou, we hebben Mayonaise, ketchup, curry..." 8)7

Uiteindelijk netjes onze bestelling gedaan. 2 kleintjes pils, jus, Spa Rood, thee, 2 pannekoeken met krenten en rozijnen (Maike en Jorrit) , één met banaan met slagroom (Sam) , één met kaas (Albert), een kleine portie poffertjes met poedersuiker (Doeska) en eentje met kersen ZONDER slagroom (ikzelf). Lennert hoefde niks, want die gin nog uit eten. (zie je wel dat 't niet zo moeilijk is!)

Drankjes kwamen met de ongelooflijke snelheid van slechts één kwartier mensen, en in één keer goed! Waarlijk een topprestatie voor deze bediening!

Nog een kleine 25 minuten verder kwamen er pannekoeken! 2 stuks! Met... kersen met slagroom... kostte tien minuten om duidelijk te maken dat we dat niet besteld hadden... Nou ja, foutjes, menselijk, dachten we...

Tien minuten later arriveerden de eerste twee correctie pannekoeken en langzaam maar zeker werden er buikjes gevuld... behalve die van Albert. Na ons geruime tijd af te hebben gevraagd waar de camera's hingen, vroeg ik vriendelijk waar de halfnakte schoonheidskoningin die Albert zingend zijn pannekoek zou voeren bleef, wat dat moest toch hetgene zijn dat ze in die al die tijd hadden geregeld... Niet dus. Ze waren het vergeten!!!

Niet veel later (snelste service van de maaltijd) kregen we te horen dat de keuken om zes uur dicht ging (ook zo lekker logisch bij een restaurant...) en dat Albert dus niks kreeg. Na geruime tijd onderling gemopperd te hebben voerde ik de kudde als leider aan naar beneden waar ik een dringend, doch beschaafd verhaal afstak dat uiteindelijk zes Euro compensatiekorting opleverde. Maakte weinig goed, maar toch.

Nadrinken

Uiteindelijk bij een goed café aangekomen zijn we met vier personen (Maike, Sam, Jorrit en ikzelf) nog wat gaan drinken, voornamelijk thee, ijsthee, bier, whisky en spa. Dit ging gepaard met gezellige, doch diepe gesprekken en gaven de dag een uiterst geslaagd einde.

Terugreis

Tot aan Den Haag HS zijn we met z'n vieren gereisd, erg gezellig. Ook toen Jorrit daar eenmaal uitgestapt was, hebben we nog lol gehad tot Den Haag CS. Vanaf daar ging Sam naar huis en ben ik met Maike naar veenendaal gereisd, al met al een leuke, doch vreemde dag.

Hmmz.... zei ik aan 't begin niet dat 't kort zou zijn...? Oh, well....

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wat is dat met restaurants en meetings van dit forum? :+

Hadden jullie niet die drankjes kunnen afrekenen en naar de mac toe kunnen gaan? :P

Maar heeft Albert nu helemaal geen eten gehad? :( Die bediening daar mag heeeeel blij zijn dat ik er niet bij was... K was persoonlijk die pannekoeken voor um gaan bakken!

En Maike, als je volgende keer een meeting dichter in de buurt plant ben k er weer bij hoor ;) Trouwens je hebt 3 keer in je steekwoorden genoemd dat ik er toch min of meer bij was >:):P

Link naar bericht
Delen op andere sites
Wat is dat met restaurants en meetings van dit forum? :+

Hadden jullie niet die drankjes kunnen afrekenen en naar de mac toe kunnen gaan? :P

Maar heeft Albert nu helemaal geen eten gehad? :( Die bediening daar mag heeeeel blij zijn dat ik er niet bij was... K was persoonlijk die pannekoeken voor um gaan bakken!

En Maike, als je volgende keer een meeting dichter in de buurt plant ben k er weer bij hoor ;) Trouwens je hebt 3 keer in je steekwoorden genoemd dat ik er toch min of meer bij was >:):P

Ik heb op het station maar een frikandel uit een automaat gepakt.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik heb op het station maar een frikandel uit een automaat gepakt.

Kan ook lekker zijn... ;)

Moet je een frikandel uit de muur trekken en dan het klepje een stukje open laten staan, eventjes wachten... Leggen ze er een nieuwe in... Een uiterst gerafineerde manier om aan je eten te komen. Ik kan wel zeggen een "geniale" manier, een zéér, zéér "geniale" manier...! ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Terwijl het er van buiten niet eens zo slecht uitziet moet ik zeggen! Maar ik geloof jullie ongetwijfeld! :)

En dat was nog niet eens alles... We moesten zelf maar even het drinken aan elkaar doorgeven en de borden (met en zonder eten) ook, omdat de dames te lui waren om netjes te bedienen. We wachtten nogal lang op de rekening... het was gewoon ECHT bagger daar, niet te geloven.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

En dat was nog niet eens alles... We moesten zelf maar even het drinken aan elkaar doorgeven en de borden (met en zonder eten) ook, omdat de dames te lui waren om netjes te bedienen. We wachtten nogal lang op de rekening... het was gewoon ECHT bagger daar, niet te geloven.

loop dan weg zonder te betalen ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

loop dan weg zonder te betalen ;)

Waren we ook van plan, maar ze stonden ons bij de deur op te wachten (in plaats van dat ze kwamen vragen of het dan gesmaakt had en of we misschien de rekening wilden). Gatver, wat een ongelooflijk naar gevoel krijg ik er nu van, hoe KUNNEN ze :r

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb trouwens ook nog een kort filmpje gemaakt waarin wonderer en Dr. Ommels meebewegen met de muziek, is wel lachen.

Je kunt hem hier via deze link downloaden. Ik had hem ook al naar wonderer gestuurd maar die krijgt geen beeld maar alleen het geluid te horen omdat die de codec mist. Weet iemand ook welke codec er nodig is en waar deze gedownload kan worden?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb trouwens ook nog een kort filmpje gemaakt waarin wonderer en Dr. Ommels meebewegen met de muziek, is wel lachen.

Je kunt hem hier via deze link downloaden. Ik had hem ook al naar wonderer gestuurd maar die krijgt geen beeld maar alleen het geluid te horen omdat die de codec mist. Weet iemand ook welke codec er nodig is en waar deze gedownload kan worden?

lol ik heb nooit codec problemen, maar nu wel ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb trouwens ook nog een kort filmpje gemaakt waarin wonderer en Dr. Ommels meebewegen met de muziek, is wel lachen.

Je kunt hem hier via deze link downloaden. Ik had hem ook al naar wonderer gestuurd maar die krijgt geen beeld maar alleen het geluid te horen omdat die de codec mist. Weet iemand ook welke codec er nodig is en waar deze gedownload kan worden?

Ik denk dat in de handleiding van de camera wel staat welk codec nodig is.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb trouwens ook nog een kort filmpje gemaakt waarin wonderer en Dr. Ommels meebewegen met de muziek, is wel lachen.

Je kunt hem hier via deze link downloaden. Ik had hem ook al naar wonderer gestuurd maar die krijgt geen beeld maar alleen het geluid te horen omdat die de codec mist. Weet iemand ook welke codec er nodig is en waar deze gedownload kan worden?

_O-

Wederom een geniale actie!

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb trouwens ook nog een kort filmpje gemaakt waarin wonderer en Dr. Ommels meebewegen met de muziek, is wel lachen.

Je kunt hem hier via deze link downloaden. Ik had hem ook al naar wonderer gestuurd maar die krijgt geen beeld maar alleen het geluid te horen omdat die de codec mist. Weet iemand ook welke codec er nodig is en waar deze gedownload kan worden?

O} Speelt bij mij probleemloos af op Mediaplayer 10... Zo te zien hebben jullie het wel naar je zin gehad. stelletje malloten...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

O} Speelt bij mij probleemloos af op Mediaplayer 10... Zo te zien hebben jullie het wel naar je zin gehad. stelletje malloten...

Ik heb 9 (en hij wil niet updaten).

En ja, het was leuk :Y

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

O} Speelt bij mij probleemloos af op Mediaplayer 10... Zo te zien hebben jullie het wel naar je zin gehad. stelletje malloten...

ik heb 9 (en ik wil niet updaten)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja ik vond het ook knoert gezellig, alleen jammer van dat restaurant. In het vervolg toch maar weglopen zonder te betalen, als dat weer gebeurt. Dan weten ze tenminste dat wij niet 8)7 zijn, maar zij wel.

Trouwens hadden jullie nog last van vertragingen? In Rotterdam was dat wel het geval. Ik had geluk dat de intercity richting Utrecht ook in Gouda stopte.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ja ik vond het ook knoert gezellig, alleen jammer van dat restaurant. In het vervolg toch maar weglopen zonder te betalen, als dat weer gebeurt. Dan weten ze tenminste dat wij niet 8)7 zijn, maar zij wel.

Trouwens hadden jullie nog last van vertragingen? In Rotterdam was dat wel het geval. Ik had geluk dat de intercity richting Utrecht ook in Gouda stopte.

Wij zijn via Den Haag gereden. Wel iets vertraging, maar dat maakte niet uit, want we hadden 50 minuten overstaptijd :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ja ik vond het ook knoert gezellig, alleen jammer van dat restaurant. In het vervolg toch maar weglopen zonder te betalen, als dat weer gebeurt. Dan weten ze tenminste dat wij niet 8)7 zijn, maar zij wel.

Trouwens hadden jullie nog last van vertragingen? In Rotterdam was dat wel het geval. Ik had geluk dat de intercity richting Utrecht ook in Gouda stopte.

Ik had nergens last van, maar khoefde ook niet langs de gevarenzone ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...

Vandaag ben ik naar de show 'Bassie en zijn vriendjes' geweest in

Bolsward.

De show zit heel goed in elkaar en de kinderen vinden het geweldig!

Johan Heidbuurt was er ook, dus de 2 grootste fans (zie website

Bassie)konden elkaar ook nog eens ontmoeten.

Voor en na afloop van de voorstelling hebben ik en Johan onwijs gezellig

zitten kletsen met Bassie. We hebben leuke en grappige verhalen van hem

gehoord.

Kortom, Bas(sie) is een geweldige en leuke vent!!!

Groetjes,

Kasper Kremer

http://www.heidbuurt.nl/bassie3.jpg

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik ben nooit geïnteresseerd geweest is Bassie solo. Hij is geen goede clown, en wat hij deed werkte mijns inziens alleen maar vanwege Adriaan.

Heb je wel eens een soloshow gezien van Bassie?

Want dit klinkt wel erg negatief, dat je Adriaan mist kan ik begrijpen, maar om nou te zeggen dat Adriaan alles deed en was :X

En waarpom vind je hem geen goede clown onderbouw dat eens, want ik kan niet begrijpen dat je hem een 'geen goede' clown vind, ik Bas van toor GEWELDIG als clown

En als je zijn succes ziet kun je eigenlijk niet ander dn toegeven dat hij een goede clown is, en dat niet alle eer gaat naar Adriaan.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nee naar mijn mening is Bassie echt wel een goede clown. Anders had hij het (zelfs met Adriaan) nooit zo lang volgehouden..

Het is wel waar dat alle acts tot stand zijn gekomen door de samenwerking van Bassie en Adriaan. Of hij dat alleen ook had bereikt doet er niet toe.

Wat wel waar is, is dat Bassie een aangever nodig heeft. Dat was vroeger Adriaan, maar nu is dat dus Evert. En persoonlijk kan ik er niet tegen dat Evert nu de tekst van Adriaan heeft. Maarja ik ben dan ook al een keer naar een show van Bassie geweest.

Dus ik zou als ik jou was eerst even langs een show van Bassie gaan voor je je mening klaar hebt liggen ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Heb je wel eens een soloshow gezien van Bassie?

Want dit klinkt wel erg negatief, dat je Adriaan mist kan ik begrijpen, maar om nou te zeggen dat Adriaan alles deed en was :X

Dat zeg ik niet. Ik zeg dat wat Bassie met Adriaan deed werkte doordat Adriaan er was, en dat geld ook andersom (ook al zie ik Adriaan eerder een interessant soloproject doen). Met een andere aangever zou dat een stuk minder goed gaan, omdat Bassie gewoon geen goede clown is.

En waarpom vind je hem geen goede clown onderbouw dat eens, want ik kan niet begrijpen dat je hem een 'geen goede' clown vind, ik Bas van toor GEWELDIG als clown

Qua timing, mimiek en lichaamstaal komt het zelden echt clownesk over; sterker nog, ik zou Bas van Toor nauwelijks een clown noemen. Een man die met een clownspak aan grappen maakt -en ook nog eens heel vaak dezelfde-, okee, maar in het clownsvak absoluut niet serieus te nemen. Hij is het soort clown dat je op kinderfeestjes uitnodigt, maar als hij geen tv-serie had zou geen respectabel circus hem aannemen. Een echte meesterclown let op elke beweging die hij maakt, elke bek die hij trekt, zorgt dat alles perfect is. Bas van Toor doet schmink op en maakt grappen.

En als je zijn succes ziet kun je eigenlijk niet ander dn toegeven dat hij een goede clown is, en dat niet alle eer gaat naar Adriaan.

Als je kwaliteit aan succes zou kunnen afmeten, kunnen we ook aannemen dat K3 geweldige muziek maakt en dat Gert Verhulst een meesteracteur is.

Verder heeft Bas van Toor niet zo veel succes door zijn talent als clown, maar door zijn tv-serie. Dat maakte hem een held, en zonder 'Bassie en Adriaan' zou zijn soloshow ook lang niet zo veel succes hebben.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Nee naar mijn mening is Bassie echt wel een goede clown. Anders had hij het (zelfs met Adriaan) nooit zo lang volgehouden..

Opnieuw verwijs ik naar K3, om maar een voorbeeld te noemen. Daarbij heeft hij het niet lang volgehouden door zijn talent als clown, maar door een geweldig televisieserie waarin hij speelde.

Dus ik zou als ik jou was eerst even langs een show van Bassie gaan voor je je mening klaar hebt liggen ;)

Waarom? Ik heb in de serie en in shows van Bassie en Adriaan genoeg gezien om te weten dat Bas van Toor geen serieus te nemen clown is, ik denk niet dat dat in deze show enorm verbeterd is.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Als je kwaliteit aan succes zou kunnen afmeten, kunnen we ook aannemen dat K3 geweldige muziek maakt en dat Gert Verhulst een meesteracteur is.

Verder heeft Bas van Toor niet zo veel succes door zijn talent als clown, maar door zijn tv-serie. Dat maakte hem een held, en zonder 'Bassie en Adriaan' zou zijn soloshow ook lang niet zo veel succes hebben.

dat neemt niet weg dat het, zeer goed doordachte 'dingen' zijn die ze doen. En Gert Verhulst is gewoon bijna geniaal, hij bedenkt bijna alles bij studio100.

En Bassie heeft OOK gezorgd, voor het succes van Bassie en Adriaan, en de grappen in de series, en in het circus en in het theater is ook zijn werk. En dat is zeker niet slecht te noemen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

dat neemt niet weg dat het, zeer goed doordachte 'dingen' zijn die ze doen. En Gert Verhulst is gewoon bijna geniaal, hij bedenkt bijna alles bij studio100.

En Bassie heeft OOK gezorgd, voor het succes van Bassie en Adriaan, en de grappen in de series, en in het circus en in het theater is ook zijn werk. En dat is zeker niet slecht te noemen.

Ook al past het misschien niet in dit topic, maar een goede mening over Gert Verhulst en Studio 100 heb ik wel:

[spoil]Inhoud is voor Studio 100 totaal onbelangrijk, ze besteden daar de minste aandacht aan. Het gaat erom dat er veel geld in de kassa komt. De beginjaren van Samson en Gert zaten nog op een hoger niveau dan de afleveringen nu hebben. Toen Studio 100 werd opgericht werd er ook echt enorme zever op de markt gebracht zoals Kabouter Plop, Wizzy & Woppy, K3, Bumba enz. Wat wel een gewaagd initiatief was van Gert Verhulst was de oprichting en overname van het legende-pretpark 'Meli' in Plopsaland. Gert Verhulst is daar samen met Danny Verbiest goed in geslaagd. Maar Danny heeft in het begin 2005 z'n aandelen bij Studio 100 verkocht, begrijpelijk ook aan zijn leeftijd... maar om maar kort te besluiten als je aan Plopsaland in de zomer met de tram passeert dat werkelijk de gehele parking vol staat. Het is gewoon een begrip hier, Samson. Als je hier je mond opendoet over Bassie en Adriaan, zouden de meesten wel herinneren dat ze het ooit ook eens gezien hebben of misschien zelfs wel vaak toen ze klein waren en toen B&A hier populair was, nog niet zo in de ban genomen van Studio 100; ze doen hun best bij Studio 100, maar de inhoud & kwaliteit is 2 keer niks.[/spoil]

Link naar bericht
Delen op andere sites

Graansuit, op de manier zoals je het nu uitlegt heb je indd gelijk. Bassie is niet een clown zoals andere clowns. Andere clowns hebben (bijna) nooit tekst en doen (bijna) alles met bewegingen. Totaal tegenovergesteld van Bassie indd.

Wel grappig, want dat is de reden dat alle clowns behalve Clown Bassie me op mn zenuwen werken.

Ok, de grappen zijn oud en al 2774231823x herhaald, maar dat weten die kinderen die naar die shows gaan niet. En waarom zou je een grap schrappen als hij goed is? In een interview van BNN (IQ test) vertelde Adriaan dat veel grappen zich erg ontwikkeld hebben voor ze perfect waren.

Maar het feit dat hij geen goede clown is geen reden dat je hem solo waardeloos vind (naja hij is niet solo, Evert is nu zijn aangever)..

Tuurlijk, zonder de series was hij nooit zo groot geworden. Mensen kwamen en komen naar het theater/circus door de tv-series.

Schiet me trouwens nog iets te binnen ;) Adriaan is ook allang geen acrobaat meer. Toch speelde hij altijd nog de acrobaat. En alle kinderen zijn er heiligd van overtuigd dat hij acrobaat is, hoewel hij nooit meer op zijn handen staat.

Samengevat: Ik ben het met je eens dat Bassie geen echte clown is, maar in zijn huidige show is hij nog steeds hetzelfde als in de lachspektakelshow.

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...