MarsM Posted April 24, 2005 Posted April 24, 2005 Niet om het één of het ander... maar is het niet beter om even te wachten op Lennert. Er worden nu 5 á 6 letters achter elkaar gevraagd, waaronder een A, E én een I ... op die manier heeft het spelletje weinig zin lijkt me
Lennert Posted April 24, 2005 Posted April 24, 2005 G? _ E _ _ I N G geen: K Q A en nog een keer G A L G _ toch maar niet
Uncle Ar Posted April 24, 2005 Posted April 24, 2005 Niet om het één of het ander... maar is het niet beter om even te wachten op Lennert. Er worden nu 5 á 6 letters achter elkaar gevraagd, waaronder een A, E én een I ... op die manier heeft het spelletje weinig zin lijkt me Juist wel! Dan komt er in één keer zo'n hele opsomming van: die wel, die niet, enz. In één keer zes letters verder.
MarsM Posted April 24, 2005 Posted April 24, 2005 Ja okee... maar er bestaat geen woord van 7 letters waar de A, E, I, K en N in voorkomt (en een Q )... dus slaat het eigenlijk nergens op om door te blijven raden voor er een tussenstand wordt gegeven. Het moet natuurlijk wel een béétje serieus blijven
Lennert Posted April 25, 2005 Posted April 25, 2005 Mag ik de L? jawel. _ E L L I N G geen: K Q A G A L _
Cold45 Posted April 25, 2005 Posted April 25, 2005 [..]FOUT wat kan het zijn dan? aelling? belling? celling? delling? eelling? felling? gelling? helling? ielling? jelling? kelling? lelling? melling? nelling? oelling? pelling? qelling? relling? selling?telling? uelling? velling? welling? xelling? yelling? zelling? Alles wat doorgestreept is, staat niet in de Van Dale... Dus alles wat niet doorgestreept is kan het zijn, maar is niet goed volgens jou?
Lennert Posted April 25, 2005 Posted April 25, 2005 wat kan het zijn dan? aelling? belling? celling? delling? eelling? felling? gelling? helling? ielling? jelling? kelling? lelling? melling? nelling? oelling? pelling? qelling? relling? selling?telling? uelling? velling? welling? xelling? yelling? zelling? Alles wat doorgestreept is, staat niet in de Van Dale... Dus alles wat niet doorgestreept is kan het zijn, maar is niet goed volgens jou? Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch staat ook niet in het woordenboek, en Caernafon ook niet, enz.
Cold45 Posted April 25, 2005 Posted April 25, 2005 ok, doe k um anders aelling? belling? celling? delling? eelling? felling? gelling? helling? ielling? jelling? kelling? lelling? melling? nelling? oelling? pelling? qelling? relling? selling? telling? uelling? velling? welling? xelling? yelling? zelling?
MarsM Posted April 25, 2005 Posted April 25, 2005 Helling dan maar ? Die was al een keer geraden maar fout (kijk maar bij de Quote van Lennert na het antwoord van Cold) Is het wel een abn-Nederlands woord, of is dat niet het geval? en ps... Lennert nu ik toch bezig ben... je was ook nog aan de beurt om een vraag bij Triviant te stellen. Staat al een tijdje open namelijk
TMP Posted April 25, 2005 Author Posted April 25, 2005 [..]Die was al een keer geraden maar fout (kijk maar bij de Quote van Lennert na het antwoord van Cold) Is het wel een abn-Nederlands woord, of is dat niet het geval? en ps... Lennert nu ik toch bezig ben... je was ook nog aan de beurt om een vraag bij Triviant te stellen. Staat al een tijdje open namelijk Sorry, ik had alleen dat telling gezien . Dan zou ik het ook niet weten.....
Lennert Posted April 25, 2005 Posted April 25, 2005 GALGJ _ _elling kom op zeg 1 letter ik gaf jullie al een tip, zie mijn vorige post
TMP Posted April 25, 2005 Author Posted April 25, 2005 Jelling (in Denemarken) ? (Ik wist niet of je het met Y of J schrijft, ff opgezocht ).
Lennert Posted April 25, 2005 Posted April 25, 2005 Jelling (in Denemarken) ? (Ik wist niet of je het met Y of J schrijft, ff opgezocht ). Eindelijk
TMP Posted April 25, 2005 Author Posted April 25, 2005 [..]Eindelijk Ja die hint met de plaatsnamen . Het was wel een moeilijke . 5 letters: _ _ _ _ _
TMP Posted April 25, 2005 Author Posted April 25, 2005 Ben ik dus de oliebol De I van Ietsie pietsie ? Neen . GALGJ
Joost Posted April 25, 2005 Posted April 25, 2005 Vooruit dan maar: _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ ! Veel plezier (hij 's nie moeilijk!
Sam Posted April 25, 2005 Posted April 25, 2005 Vooruit dan maar:_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ ! Veel plezier (hij 's nie moeilijk! Mag ik de N?
Joost Posted April 25, 2005 Posted April 25, 2005 En mag ik de E? Tuurlijk! _ E _ _ E _ E N _ _ _ _ !
Joost Posted April 25, 2005 Posted April 25, 2005 Mag ik dan de T? Ik vind het best: _ E | _ _ E _ E N T _ _ _ !
Sam Posted April 25, 2005 Posted April 25, 2005 [..]Ik vind het best: _ E | _ _ E _ E N T _ _ _ ! Waar staat dat ene teken wat ik vet heb laten weergeven in de quote voor?
Joost Posted April 25, 2005 Posted April 25, 2005 [..]Waar staat dat ene teken wat ik vet heb laten weergeven in de quote voor? Het zijn twee woorden en die wilde ik met dat | van elkaar scheiden. Maar ik doe het wel even anders: _ E _ _ E _ E N T _ _ _ ! Zo is het wat duidelijker denk ik.
Recommended Posts