Freek Posted February 29, 2004 Share Posted February 29, 2004 Hallo allemaal Tijdens een gesprek met wonderer op msn hadden we het over de Acrobatavieren (onze fanclub). Ik begon erover dat we nog geen logo hebben. Hier is dan het resultaat: Reacties zijn van harte welkom. FreekM Link to post Share on other sites
wonderer Posted February 29, 2004 Share Posted February 29, 2004 Ik vinnem cool Zet je die korte versie er ook bij (de banner, zeg maar)? Link to post Share on other sites
Freek Posted February 29, 2004 Author Share Posted February 29, 2004 Deze: Als je 'm als banner wilt moet er wel nog een internetadres onder. Link to post Share on other sites
Uncle Ar Posted February 29, 2004 Share Posted February 29, 2004 Reacties zijn van harte welkom. FreekM Gaaf! Vooral dat plaatje van Adriaan. Link to post Share on other sites
Joris Posted February 29, 2004 Share Posted February 29, 2004 hmmz is het een adriaan fanclub of een bassie en adriaan fanclub? Link to post Share on other sites
wonderer Posted February 29, 2004 Share Posted February 29, 2004 hmmz is het een adriaan fanclub of een bassie en adriaan fanclub? Allebei, maar ja, de B&A pagina is nou ook de Adriaan Homepage geworden Link to post Share on other sites
Freek Posted February 29, 2004 Author Share Posted February 29, 2004 Banner: Link to post Share on other sites
jennoH Posted February 29, 2004 Share Posted February 29, 2004 [..] Gaaf! Vooral dat plaatje van Adriaan. ow dat plaatje is te vinden bij adriaan home page , moppen Link to post Share on other sites
Maikotjuh Posted February 29, 2004 Share Posted February 29, 2004 Banner:[...] Gaaf gedaan, een waardig logo Link to post Share on other sites
warboel Posted February 29, 2004 Share Posted February 29, 2004 Ik vind het ook fraai. Een bijzonder adriaanig, eh, aardig logo! Link to post Share on other sites
Wer-Al_Zwowe Posted February 29, 2004 Share Posted February 29, 2004 Dat ziet er goed uit. Nu nog een Bassie er bij en het is perfect. Link to post Share on other sites
djkoelkast Posted February 29, 2004 Share Posted February 29, 2004 ik vind die naam nog steeds niks en een goede banner is max 60px hoog Link to post Share on other sites
Joost Posted February 29, 2004 Share Posted February 29, 2004 Ziet er prima uit FreekM! Leuke letters en grappige Adriaan erbij. Wat dat betreft een uitstekend logo. Link to post Share on other sites
Freek Posted March 1, 2004 Author Share Posted March 1, 2004 ik vind die naam nog steeds niks en een goede banner is max 60px hoog Deze niet. Dit is onze banner! Link to post Share on other sites
Hinse Posted March 1, 2004 Share Posted March 1, 2004 [..]Deze niet. Dit is onze banner! Ja, leuk bedacht, maar andere mensen moeten wel zo gek zijn om zo'n grote banner op hun website te plaatsen Link to post Share on other sites
Freek Posted March 1, 2004 Author Share Posted March 1, 2004 [..]Ja, leuk bedacht, maar andere mensen moeten wel zo gek zijn om zo'n grote banner op hun website te plaatsen Ik zal kijken of ik 'm kleiner kan maken Link to post Share on other sites
koelkast Posted March 1, 2004 Share Posted March 1, 2004 Die naam Acrobatavieren is toch wat lomp om te zeggen. Sorry hoor. Dan maar B&A forum Link to post Share on other sites
djkoelkast Posted March 1, 2004 Share Posted March 1, 2004 Die naam Acrobatavieren is toch wat lomp om te zeggen. Sorry hoor. Dan maar B&A forum haha ik heb een medestander. Ik vind het nog steeds een Suske en Wiske naam Link to post Share on other sites
wonderer Posted March 1, 2004 Share Posted March 1, 2004 [..]haha ik heb een medestander. Ik vind het nog steeds een Suske en Wiske naam Ik vind Balkenende ook een klootzak, maar de meerderheid beslist Link to post Share on other sites
Maikotjuh Posted March 1, 2004 Share Posted March 1, 2004 Die naam Acrobatavieren is toch wat lomp om te zeggen. Sorry hoor. Dan maar B&A forum Het is ook niet de naam voor het forum maar voor de fanclub, toch? En ik vind het een gave naam Link to post Share on other sites
jennoH Posted March 1, 2004 Share Posted March 1, 2004 mss deze wat grooter maken en bij het logo toevoegen (want het is net dat het een Adriaan fanclub is) Link to post Share on other sites
jennoH Posted March 1, 2004 Share Posted March 1, 2004 ofwel deze (maar dan de achtergrond van je logo veranderen in het geel) Link to post Share on other sites
Freek Posted March 1, 2004 Author Share Posted March 1, 2004 ofwel deze (maar dan de achtergrond van je logo veranderen in het geel) of gewoon dit plaatje transparant maken. Link to post Share on other sites
jennoH Posted March 16, 2004 Share Posted March 16, 2004 komt er ook een page/stite ? Link to post Share on other sites
Uncle Ar Posted March 16, 2004 Share Posted March 16, 2004 komt er ook een page/stite ? Ik ga, als de officiële eigenaar van www.bassieenadriaan.nl & forum.basieenadriaan.nl en de eigenares van info.bassieenadriaan.nl het toestaan, een maitlje sturen naar de ADRIAAN-homepage om deze drie sites bij de links neer te kunnen zetten. Veel reclame die zeker weten succes zal hebben! (misschien komt radio.bassieenadriaan.nl er ook nog bij) Link to post Share on other sites
wonderer Posted March 16, 2004 Share Posted March 16, 2004 [..]Ik ga, als de officiële eigenaar van www.bassieenadriaan.nl & forum.basieenadriaan.nl en de eigenares van info.bassieenadriaan.nl het toestaan, een maitlje sturen naar de ADRIAAN-homepage om deze drie sites bij de links neer te kunnen zetten. Veel reclame die zeker weten succes zal hebben! (misschien komt radio.bassieenadriaan.nl er ook nog bij) Wat dacht je ervan als de officiele woordvoerder dat es zou doen? Link to post Share on other sites
Uncle Ar Posted March 16, 2004 Share Posted March 16, 2004 Wat dacht je ervan als de officiele woordvoerder dat es zou doen? Sorry = @#$%^&*~! Nee, je hebt gelijk. Ik wilde een beetje ''te graag'', omdat ik eigenlijk allang een mailtje had willen sturen. Ga je gang. Link to post Share on other sites
jennoH Posted March 16, 2004 Share Posted March 16, 2004 zou wel leuk zijn , toch ? Link to post Share on other sites
wonderer Posted March 16, 2004 Share Posted March 16, 2004 [..] Sorry = @#$%^&*~! Nee, je hebt gelijk. Ik wilde een beetje ''te graag'', omdat ik eigenlijk allang een mailtje had willen sturen. Ga je gang. Geeft niet hoor Ik heb het mailtje de deur uit gedaan. Ben benieuwd hoe (of ) ze erop reageren. Als ze gaan piepen over de URL zijn ze wel een beetje laat. Link to post Share on other sites
Joost Posted March 16, 2004 Share Posted March 16, 2004 Ach, misschien zijn ze wel vereerd met het feit dat Bassieenadriaan op zo'n positieve manier gebruikt wordt. En daarnaast, inderdaad! Hadden ze die naam maar eerder moeten claimen. Link to post Share on other sites
Hinse Posted March 17, 2004 Share Posted March 17, 2004 [..]Geeft niet hoor Ik heb het mailtje de deur uit gedaan. Ben benieuwd hoe (of ) ze erop reageren. Als ze gaan piepen over de URL zijn ze wel een beetje laat. Net als Antonio bedoelt: ze mogen blij zijn dat wij het niet voor commerciële doeleinden gebruiken (alleen een paar reclame's om kosten te dekken). Bovendien is Adriaan al zo trots op zoveel bezoekers, dus wij stelen heus zijn bezoekers niet Link to post Share on other sites
Johnny B2 Good Posted April 4, 2004 Share Posted April 4, 2004 Ik vind Balkenende ook een klootzak, maar de meerderheid beslist Ja, maar in tegenstelling tot *bepaalde mensen* wijst op zichzelf hoef jij niet vrijwel DAGELIJKS tegen 'm aan te kijken... Grmbl.... Stomme meerderheid.... Link to post Share on other sites
Lennert Posted April 28, 2004 Share Posted April 28, 2004 Sorry maar ik vind hem niet heel erg mooi. kan strakker. Het is niet echt een logo. SORRY Link to post Share on other sites
Uncle Ar Posted April 28, 2004 Share Posted April 28, 2004 Sorry maar ik vind hem niet heel erg mooi. kan strakker. Het is niet echt een logo. SORRY Eerst laten zien dat je het beter kan en DAN PAS commentaar leveren. Link to post Share on other sites
Freek Posted April 29, 2004 Author Share Posted April 29, 2004 Sorry maar ik vind hem niet heel erg mooi. kan strakker. Het is niet echt een logo. SORRY Hey, ik ben ook maar een 'huis, tuin en keuken'-graficus. Dit is nog maar een bèta-versie Link to post Share on other sites
Lennert Posted June 22, 2004 Share Posted June 22, 2004 hij kan straker, maar dit is het idee. Link to post Share on other sites
Angela Posted July 9, 2004 Share Posted July 9, 2004 Ik verveelde me. Ik weet niet of 't wat is, maar ik post 'm toch maar even: Link to post Share on other sites
TMP Posted July 9, 2004 Share Posted July 9, 2004 Ik verveelde me. Ik weet niet of 't wat is, maar ik post 'm toch maar even: Ik vind hem wel leuk Link to post Share on other sites
Twice Posted July 15, 2004 Share Posted July 15, 2004 Ik vind het 2e logo leuker, omdat ik het eerste iets te druk vond door de vele internetadressen erbij, maar dat is mijn mening... Link to post Share on other sites
Mr_T Posted August 4, 2004 Share Posted August 4, 2004 Om even terug te komen op "de fanclub". Ik ben het met DJ eens, de naam vind ik totaal niks. Het ligt niet echt lekker in de mond en het is een beetje te lang. Dan het logo. Het tweede logo vind ik een stuk beter dan het eerste. Ps. Is er ooit wel eens een reactie gekomen op de mail naar Aad over de URL's? Link to post Share on other sites
wonderer Posted August 4, 2004 Share Posted August 4, 2004 Om even terug te komen op "de fanclub". Ik ben het met DJ eens, de naam vind ik totaal niks. Het ligt niet echt lekker in de mond en het is een beetje te lang. Dan het logo. Het tweede logo vind ik een stuk beter dan het eerste.Ps. Is er ooit wel eens een reactie gekomen op de mail naar Aad over de URL's? Tja, we kunnen het niet altijd over alles eens zijn En nee, nooit reactie gehad op de mail die ik daarover stuurde. Trouwens, Bas heeft voor ons toch een nieuwe naam bedacht: we zijn vanaf vorige week zaterdag het "Forumtuig" Link to post Share on other sites
Recommended Posts