randy_roes 29 juni 2005 gestart Share 29 juni 2005 gestart Het principe kennen we al, er staan 2 mogelijkheden, en dan moet de volgende zeggen welke hij verkiest en dat wat verduidelijken En dan een nieuwe opdracht posten De laatste was van mij Laserjet of deskjet Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 29 juni 2005 gepost Share 29 juni 2005 gepost http://forum.clownenacrobaat.nl/viewtop ... highlight= Linkje naar het vorige topic Laserjet, is gewoon beter. Looney Tunes of Disney? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Smarkie 29 juni 2005 gepost Share 29 juni 2005 gepost Looney Tunes, die zijn lol Zonvakantie of wintersport? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
gerben 29 juni 2005 gepost Share 29 juni 2005 gepost Ik hou van de warmte, dus Zonvakantie 1950 of 2000?? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Sietse 29 juni 2005 gepost Share 29 juni 2005 gepost 2000, allemaal veel nieuwer, en beter Melk of pure chocola? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 29 juni 2005 gepost Share 29 juni 2005 gepost 2000, allemaal veel nieuwer, en beter Melk of pure chocola? Pure chocola, proef je de chocola zelf beter Kabelinternet of ADSL? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 30 juni 2005 gepost Share 30 juni 2005 gepost Kabelinternet, omdat ik kabelinternet heb en daarover tevreden ben . Warm of Koud ? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 30 juni 2005 gepost Share 30 juni 2005 gepost Koud, daar kun je je beter tegen beschermen (kleding, kachel) dan tegen de hitte. hond of kat? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Sietse 30 juni 2005 gepost Share 30 juni 2005 gepost Kat, liever een poes, omdat we die zelf hebben een kat is ook goed wel roken, of niet roken? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 30 juni 2005 gepost Share 30 juni 2005 gepost Kat, liever een poes, omdat we die zelf hebben een kat is ook goedwel roken, of niet roken? :r Niet roken natuurlijk, roken is hartstikke slecht voor je en daarnaast vind ik het ook nog heel erg vies Spa Rood of Spa Blauw? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Sietse 30 juni 2005 gepost Share 30 juni 2005 gepost [..] :r Niet roken natuurlijk, roken is hartstikke slecht voor je en daarnaast vind ik het ook nog heel erg vies Spa Rood of Spa Blauw? Haha, ik vind roken ook vies. Nou ja.. Spa blauw, is lekkerder, zonder die prik Amsterdam of Rotterdam? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 30 juni 2005 gepost Share 30 juni 2005 gepost Rotterdam komt betere muziek vandaan maar ik kies toch voor Amsterdam. Prachtige stad, leuke winkels en café's en de drugs he Thuisblijven of op vakantie gaan? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Sietse 30 juni 2005 gepost Share 30 juni 2005 gepost Op vakantie gaan, dan ben je even weg, en dat is ook erg fijn. Anders zit je het hele jaar thuis, das ook niks Nitraad of strijker Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 30 juni 2005 gepost Share 30 juni 2005 gepost Nitraat man veel harder Strijker is net een astronaut, betonstrijker weer een ander verhaal. Sinterklaas of Kerstmis Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Sietse 30 juni 2005 gepost Share 30 juni 2005 gepost Doe maar kerstmis, vind ik wat gezelliger. Suske of Wiske Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 1 juli 2005 gepost Share 1 juli 2005 gepost Doe maar kerstmis, vind ik wat gezelliger.Suske of Wiske Suske. Die heeft een veel interesantere geschiedenis. (Eiland Amoris en dergelijke) Lambik of Jerom? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 1 juli 2005 gepost Share 1 juli 2005 gepost Jerom Kleerkast maar zo bedaard en hij praat zo leuk. Sidonia of professor Barabas Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 1 juli 2005 gepost Auteur Share 1 juli 2005 gepost Professor Barabas, lang leve de uitvindingen als de Gyronef en de teletijdsmachine. NES of SNES? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 1 juli 2005 gepost Share 1 juli 2005 gepost Nes. Daar heb ik veel uren plezier mee gehad. Loch Ness of Bigfoot? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
PAV 1 juli 2005 gepost Share 1 juli 2005 gepost Nes. Daar heb ik veel uren plezier mee gehad.Loch Ness of Bigfoot? Loch Ness, spreekt mij veel meer tot de verbeelding en is een stuk mysterieuzer. Kernenergie of groene energie? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 2 juli 2005 gepost Share 2 juli 2005 gepost Groene energie, veel veiliger! Voor de Kameleon kenners Zwart of Gerben? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 2 juli 2005 gepost Share 2 juli 2005 gepost Groene energie, veel veiliger!Voor de Kameleon kenners Zwart of Gerben? gerben, veel grappiger, kan je veel meer grappen mee uithalen, als je iets met zwart uithaalt krijg je gelijk een bon Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Sietse 2 juli 2005 gepost Share 2 juli 2005 gepost [..]gerben, veel grappiger, kan je veel meer grappen mee uithalen, als je iets met zwart uithaalt krijg je gelijk een bon Moet je wel even een nieuwe verzinnen samba-boy Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Sietse 2 juli 2005 gepost Share 2 juli 2005 gepost Mag ik een nieuwe verzinnen, dan kunnen we weer verder met dit spelletje ? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 2 juli 2005 gepost Share 2 juli 2005 gepost Mag ik een nieuwe verzinnen, dan kunnen we weer verder met dit spelletje ? Doe eens even rustig man! Samba-Boy zal heus wel eens kijken en post dan een nieuwe. Gadver, wat ben jij opdringerig.... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Sietse 2 juli 2005 gepost Share 2 juli 2005 gepost [..]Doe eens even rustig man! Samba-Boy zal heus wel eens kijken en post dan een nieuwe. Gadver, wat ben jij opdringerig.... Kan je het weer niet hebben. Jij blijft ook ruzie zoeken he!? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 2 juli 2005 gepost Share 2 juli 2005 gepost Doe's lief. Da's een officiele mod-opdracht. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 2 juli 2005 gepost Share 2 juli 2005 gepost sorry, was vergeten een nieuwe te posten, komt ie: cd-i of vcd? ik zou zelf kiezen voor cd-i maargoed. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 8 juli 2005 gepost Share 8 juli 2005 gepost vcd. Wordt door meer spelers ondersteund. Laserdisc of 16 mm film? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Sietse 26 juli 2005 gepost Share 26 juli 2005 gepost Laserdisc is moderner. Tennis of Tafeltennis? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 27 juli 2005 gepost Share 27 juli 2005 gepost Tafeltennis. Minder vermoeiend en leuker. (Vooral "Rond de tafel".) FIFA Street of FIFA 2005. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Zegdatdan 27 juli 2005 gepost Share 27 juli 2005 gepost FIFA 2005 Leuker en meer keuze. Pesten of Klaverjassen? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Sietse 27 juli 2005 gepost Share 27 juli 2005 gepost Pesten, dat kan ik, en klaverjassen niet Kipling of eastpak? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 27 juli 2005 gepost Auteur Share 27 juli 2005 gepost Kipling, want er loopt weel te veel volk rond met een Eastpak Gimli of Legolas? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 27 juli 2005 gepost Share 27 juli 2005 gepost Legolas, zijn humor is subtieler (en hij ziet er een stuk beter uit natuurlijk) Frodo of Bilbo? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 27 juli 2005 gepost Share 27 juli 2005 gepost Frodo, symphatieker dan Bilbo . Coca Cola of Pepsi ? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
kas 27 juli 2005 gepost Share 27 juli 2005 gepost Coca Cola, gewoon omdat ik die lekkerder vind. Kant en klare pannenkoeken of pannenkoeken die je zelf bakt? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Sietse 27 juli 2005 gepost Share 27 juli 2005 gepost Pannekoeken die je zelf bakt, zijn wat lekkerder Vliegtuig of helikopter? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 27 juli 2005 gepost Share 27 juli 2005 gepost Vliegtuig, is sneller. Lotto Weekend Miljonairs of 1 tegen 100? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Sietse 28 juli 2005 gepost Share 28 juli 2005 gepost 1 tegen 100, vind ik gewoon leuker Singel of LP? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 28 juli 2005 gepost Share 28 juli 2005 gepost lp, kan veel meer op, volgende: zoop in afrika of kameleon 2 [spoil]verdomme kies kameleon 2 of ik doe je wat [/spoil] Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Sietse 28 juli 2005 gepost Share 28 juli 2005 gepost Kameleon 2, heb een hekel aan zoop CD of MC Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 28 juli 2005 gepost Share 28 juli 2005 gepost Kameleon 2, heb een hekel aan zoop CD of MC thank you!!! (lekker snel) cd, hoeft niet het bandje om te draaien en er kan nu ook op de cd een extra op (zoals een videoclip die je op de pc kan afspelen) volgende: tv 10 of talpa? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Sietse 28 juli 2005 gepost Share 28 juli 2005 gepost Dan vind ik tv 10 toch beter. PSV of Ajax? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
gerben 28 juli 2005 gepost Share 28 juli 2005 gepost Ajax Amsterdam Fumay of Bogny (Beide Franse dorpjes) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Sietse 29 juli 2005 gepost Share 29 juli 2005 gepost Fumay, leukere naam Trust of Canon? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 29 juli 2005 gepost Share 29 juli 2005 gepost Canon, heb met Trust intussen al genoeg ellende gehad wat betreft digitale camera's. eBay of Marktplaats.nl? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Sietse 29 juli 2005 gepost Share 29 juli 2005 gepost Is moeilijk, op marktplaats staan natuurlijk wel meer spullen.. maar ebay is een beter bied systeem. Toch ga ik voor marktplaats Naturel of paprika chips? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 29 juli 2005 gepost Share 29 juli 2005 gepost Paprika, Naturel smaakt niet echt geweldig. Engeland of Frankrijk ? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 29 juli 2005 gepost Auteur Share 29 juli 2005 gepost Frankrijk, lang leve de Tour Davitamon-lotto of Quickstep-inergetic Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.