Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

wie wil nou niet de rollen van andere overnemen als b en a er mee ophouden en dat wij dan verder gaan als b en a

Ik zou wel de rol van bassie willen overnemen hoor

dat lijk me eg zo geweldig

welke rol zou JIJ over willen NEMEN

Link naar bericht
Delen op andere sites

Willen, och... kunnen is wat anders ;)

Nee, ik kan niet acteren, dus het heeft nul komma nul zin om hierover te speculeren. Nog afgezien dat er geen dames-rollen in de series zitten ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Willen, och... kunnen is wat anders ;)

Nee, ik kan niet acteren, dus het heeft nul komma nul zin om hierover te speculeren. Nog afgezien dat er geen dames-rollen in de series zitten ;)

Lara is volgens mij een meisje, ook kan je een medewerker uit verschillende reisbureaeu's spelen (Sleutel & Verzonken Stad). Er zijn zat rollen hoor ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Lara is volgens mij een meisje, ook kan je een medewerker uit verschillende reisbureaeu's spelen (Sleutel & Verzonken Stad). Er zijn zat rollen hoor ;)

Jaaaa, ik ga een hond spelen. :{

En die dames zijn figuranten. Dan liever zo'n bikinibabe in de droom van geheim agenten :P Nou ja, ligt eraan wie Adriaan speelt, natuurlijk.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dan liever zo'n bikinibabe in de droom van geheim agenten :P Nou ja, ligt eraan wie Adriaan speelt, natuurlijk.

Ik ben lenig genoeg en heb (vind ik wel :P) het postuur van een acrobaat. Dus als je ooit eens tijd hebt .......... :D

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik ben lenig genoeg en heb (vind ik wel :P) het postuur van een acrobaat. Dus als je ooit eens tijd hebt .......... :D

Jesus, wat moet ik hier nou weer op zeggen.... :D Ik ben benieuwd. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hoewel ik HH in m'n avatar heb staan, wil ik best wel eens *B100* spelen, kom je ook eens ergens en blijf je fit door al dat gesjouw en gewandel. En 2 uur lopen voor een blik benzine is toch niet zo erg? :)

Nee, maar je loopt niet alleen VOOR dat blik benzine, op de terugweg loop je ook nog eens MET dat blik benzine van aardig

wat liters neem ik aan. ;) Met dat reizen van *B100* heb je trouwens groot gelijk. :Y

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...